جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۱۱۲
مقام ارشد سپاه:

احمدی‌نژاد می‌گفت کار بشار اسد تمام شده

شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 595729
محبی گفت: موقعی که جنگ و شورش به دروازه ها و خیابان های دمشق کشید برخی از مسئولان ما نیز پا پس کشیدند و رییس جمهور وقت آقای احمدی نژاد هم می گفتند که 'دیگر در سوریه هزینه نکنیم زیرا کار بشار اسد تمام شده است'
احمدی‌نژاد می‌گفت کار بشار اسد تمام شده
به گزارش جهان نيوز، جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب از همان آغاز تحرکات در سوریه به عمق توطئه های دشمن پی برد و با تشخیص به موقع و تدبیر معظم له امروز شاهد پیروزی جبهه مقاومت هستیم.

سردار حمید شامگاه جمعه در یادواره شهدای کوی امام رضا(ع) شهر گرگان اظهار کرد: اهداف مثلث عبری- غربی- عربی در ابتدا بر همگان روشن نبود و برخی از مردم نیز به علت حضور و حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه آگاه و موافق نبودند.

وی با بیان اینکه موقعی که جنگ و شورش به دروازه ها و خیابان های دمشق کشید برخی از مسئولان ما نیز پا پس کشیدند و رییس جمهور وقت آقای احمدی نژاد هم می گفتند که 'دیگر در سوریه هزینه نکنیم زیرا کار بشار اسد تمام شده است'، افزود: ما سال ها با روسیه بر سر این موضوع اختلاف نظر داشتیم که باید از شخص بشار اسد حمایت کنیم، در حالی که روس ها بر این عقیده بودند که باید از حکومت طیف اسد حتی اگر شده بدون اسد و با فرد دیگری حمایت کنیم.

سردار محبی اضافه کرد: وقتی این موضوع را به رهبری گفتیم حضرت آقا فرمودند اگر یک گام عقب بکشیم باید در گام های بعدی نیز کوتاه بیاییم.

جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه گفت: پوتین که یک سیاستمدار جهانی است پس از چهار سال با ما هم عقیده شد و ابتدا در سال 95 به صورت پوشش هوایی و در سال 96 زمینی وارد سوریه شد.

وی در خصوص ارتباط کنونی ایران با دولت روسیه و حمایت های پوتین از ایران، اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد نخستین وتو روسیه به نفع جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بودیم و بر این باورم که حمایت های روسیه از ایران ادامه دارد.

وی اضافه کرد: پوتین به تازگی مجوزی صادر کرد تا ایرانیان و شیعیان بتوانند براحتی در هر جایی از روسیه حسینیه و مسجد تاسیس کنند و کارهای فرهنگی نیز انجام دهند، حتی دستور داد تمام محصولات کشاورزی ایران در روسیه خریداری شود که متاسفانه به سبب ضعف مدیریت نتوانستیم از این فرصت بهره مند شویم.

سردار محبی افزود: در حالی که حفظ امنیت اسراییل به عنوان اصلی ترین هم پیمان آمریکا، فروش جنگ افزارها و کسب منافع اقتصادی در کنار کمک به تجزیه کشورهای منطقه و دامن زدن به بی ثباتی در ایران، برای حکمرانی در حوزه خاورمیانه از اهداف آمریکا محسوب می شود؛ مقابله با تفکر عاشورایی ملت ایران و شیعه ستیزی از دلایل اصلی آل سعود و دیگر کشورهای مرتجع عربی منطقه در ایجاد جنگ و کشتار در سوریه و عراق قلمداد می شود.

به گفته وی، دشمنان در تلاش بودند تا ارتباط و مرز زمینی ایران برای رسیدن به مرزهای لبنان و حزب الله را از طریق عراق و سوریه قطع کنند و با تشکیل دو حکومت وابسته همچون طالبان و داعش در کشورهای عراق و سوریه به هدف بزرگ خود در منطقه دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: یکی از این اهداف در تنگنا قرار دادن دولت رسمی لبنان، قطع حمایت لبنان از حزب الله و خلع سلاح و در نهایت حذف حزب الله از معادلات سیاسی و امنیتی منطقه بود تا بتوانند امنیت اسراییل را به سطح بالاتری برسانند.

سردار محبی در مورد دومین هدف دشمنان افزود: آنها تلاش داشتند تا ناآرامی ها را به مرزهای غربی ایران بکشانند و سپس با دامن زدن به اختلاف های قومی و مذهبی تجزیه طلبی در شرق و غرب ایران را به عنوان خواسته برخی از منافقین کشور مطرح کنند و در ادامه ناآرامی را به داخل ایران بکشانند تا هزینه امنیت داخلی ایران را افزایش دهند.

این فرمانده سپاه همچنین به علت های دشمنی آمریکا با ایران اشاره کرد و گفت: صرف این موضوع که ایران با سرنگونی رژیم پهلوی بعنوان یک حکومت وابسته موجب ناراحتی آمریکایی ها شده، امری ساده انگارانه است؛ علت دشمنی امریکا با ملت و حکومت ایران این است که آنها سیطره تاریخی خود را بر کریدور اصلی غرب به شرق از دست داده اند.

وی افزود: امریکایی ها معتقدند اگر بتواند بر خلیج فارس تسلط یابد امکان حکومت بر کل جهان را دارند که با حضور ایران این آرزو محقق نمی شود.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یونس
Iran, Islamic Republic of
بیچاره احمدی نژاد
نمیدونست تا بشار اسد پول و ثروت ما رو میخوره سقوط درکارش نیست طفلک
Iran, Islamic Republic of
بالاخره همیشه در هر جامعه ای تفکرات احمقانه مثل تو هم بخشی از تفکراتند
Iran, Islamic Republic of
... هميشه همه را ... فرض ميكنند
Iran, Islamic Republic of
ولی بعضی کشورهای دوردست و ناشناخته که مشمول الطاف احمدی نزاد از خزانه بیت المال شدند، ممکن است هنوز طعم آن پولها را زیر دندان و نام اجمدی نزاد را به یاد داشته باشند
آدمیزاد
Colombia
بله ، برای نمونه ، حمایت و سرمایه گذاری ایران در سودان و جیبوتی در زمان احمدینژاد خطای بزرگی بود چون این کشورها از جامعه سنی و تکفیری تشکیل شده اند که به عربستان نزدیکی بیشتری دارند و سرانجام نیز به گروه عربستان پیوستند
Iran, Islamic Republic of
چرا شما ها هیچ ارزشی برای مردم سوریه قاعل نیستید انها بشار اسد را نمیخواهند مثل ما که شاه را نخواستیم و انرا بیرون کردیم مردم خود سوریه بلد هستند دشمن کشورشان را از کشورشان خارج کنند انها ما را مسول به خاک و خون کشیدن کشورشان میدانند چرا حق انتخاب به ملت سوریه نمی دهید
آدمیزاد
Colombia
مردم سوریه بشار اسد را به آلترناتیو های موجود ( داعش و اخوان المسلمین) ترجیح میدهند، بیاد داشته باشید که آنهایی که با بشار اسد میجنگند مزدوران بیگانه از سراسر جهان اند که از طریق ترکیه و با پول عربستان وارد سوریه شده اند ، مردم سوریه بشار اسد را میخواهند زیرا بهترین گزینه موجود است
Iran, Islamic Republic of
شما مردم‌ سوریه هستی؟
آدمیزاد
Colombia
شما چی ؟ آیا مردم سوریه ایید ؟
Iran, Islamic Republic of
شما چطور وکالت داری برای مردم سوریه تصمیم بگیری
به آدمیزاد
Iran, Islamic Republic of
تو که حرف مردم کشور خودت و نمیفهمی نمیخواد از زبان مردم سوریه حرف بزنی تا چند سال میشه ایران و روسیه اسد رو نگه دادن بر فرض که این ۷ سال جنگ شد ۱۷ سال تهش چی برفرض که تو این مدت اسد مرد بعدش چی نه اینکه نفهمیدا خودتون و میزنید به نفهمی شما فعلا بیا مشکلات مردم خودت و حل کن بعد برو زبان مردم سوریه باش به هرجایی هم که کمک کردید تهش گفتن لا ایران نمونه اش عراق کی دیگه میخواید بیدار شید
آدمیزاد
Colombia
ایران به عراق یاری و پشتیبانی کرد و امروز کشور عراق با ثبات تر و امن تر و نیرومند تر از گذشته است و نزدیکترین متحد ایران است .
امین
Iran, Islamic Republic of
ایران با این هزینه مالی کاری کرد که مردمش مجبور نشوند بعدا هم از مالشان و هم از جانشان هزینه کنند. هزینه ای که سالهاست مردم سوریه، عراق، یمن، افغانستان و ... از جان و مالشان میکنند. درک این حقیقت کار سختی نیست!!!!!!!!!!!!
آدمیزاد
Colombia
هزینه ایی که ایران در سوریه خرج میکند برای امنیت استراتژیک است و همه کشورها برای نگهداشت امنیت ملی مجبور به چنین هزینه ایی اند در ضمن این هزینه از هزینه ایی که در ایران مردم صرف دود کردن سیگار و قلیان و واردات لوازم آرایش میکنند کمتر است
(ایرانی ها در سال بیشتر از 2 میلیارد یورو خرج لوازم و مواد آرایشی و 1.8 میلیارد دلار خرج سیگار و قلیان میکنند ) ،
اگر بشر اسد سقوط میکرد حکومتی سلفی ضد ایرانی دستنشانده عربستان و ترکیه تشکیل میشد که صدها برابر بیشتر برای ایران زیان آور میبود
Iran, Islamic Republic of
عججججججب
چرا حالا صداتون دراومده به مثلا افشاگرییییی..😂😂

واقفا ک سیاست پدر مادر نداره..

یعنی حالا حرف این مقام سپاه شده سند انحراف حتما😂😂
سند اول
Iran, Islamic Republic of
(مصاحبه با الجزيره 12 مهرماه 1391)
بنده بار‌ها نظرم را درباره لزوم برخورداری همه ملت‌ها از کرامت، عدالت و آزادی حق انتخاب اعلام کرده‌ام و معتقدم سوریه نیز همچون همه کشورهای دیگر جهان نیازمند اصلاحات است. بحث من بر روی روش اصلاحات است و معتقدیم جنگ و درگیری راه مناسبی برای حل مشکلات سوریه نیست. بنده شخصاً فردی هستم که نمی‌توانم نسبت به انسان‌ها بی‌تفاوت باشم، وقتی به رییس جمهور قبلی آمریکا نامه نوشتم صرفاً‌ از روی محبت این کار را کردم.
علی
Iran, Islamic Republic of
دیکتاتوری خوب وجود ندارد
دیکتاتوری دیکتاتوری است
حکومت بشار اسد مخالف اسرائیل است درست
اما به هر حال حکومتی برامده از رای مردم نیست
آدمیزاد
Colombia
دیکتاتوری بهتر از هرج و مرج و نا امنی و جنگ داخلی است ،
در زمان مشروطه که در ایران هرج و مرج و نا امنی و بی نظمی و تجزیه طلبی قحطی پدید آمد مردم ایران نیز رضا خان دیکتاتور را به دمکراسی مشروطه ،ترجیح دادند .
سند دوم
Iran, Islamic Republic of
(سخنراني در مشهد 7 مرداد 1395)
الان در منطقه را ببینید. دو طرف درگیری اسلحه از کجا می خرند؟ هر دو از نظام سلطه اسلحه خریداری می کنند و اصلا خود نظام سلطه این برنامه ریخته و بالا نشسته و می گوید دعوا نکنید! غیر از شیطان چه کسی می تواند این کار را انقدر قشنگ انجام دهد؟ (يعني خود آمريكا دارد به جبهه مقاومت اسلحه ميفروشد تا با تكفيريها بجنگند تا تنور جنگ داغ بماند و در عين حال به ريش جبهه مقاومت و تكفيريها مي خندد و مي گويد "دعوا نكنيد!")
Iran, Islamic Republic of
امریکا نمی فروشد روسیه که می فروشد.خوبه از انقلاب فقط شعار نه غربیس مونده نه شرقیش تمام شد
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد کارش سال ۲۰۱۲ تموم شد به زور ایران در قدرته احمدی نژاد تو عمرش اگه یه حرف درست زده باشه همینه
Iran, Islamic Republic of
بهش بگو که پول بیت المال رو که صرف دانشگاه ات کردی برگردون ...
Iran, Islamic Republic of
همین الن یه انتخابات برگزار کنید تا بفهمید اکثریت مردم احمدی نژاد را قبول دارند یا شما را
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ما عاشق چشم و ابروی بشار اسد که نیستیم سوریه متحد استراتژیک ماست و به خاطر امنیت خودمان مجبوریم از امنیت سوریه مراقبت کنیم کمی از خود بزرگ بینی دست بردارید و فکر نکنید بهتر از همه سیاست های خاورمیانه را تشخیص می دهید رهبر ما در این بیست وهشت نه سال نشان داده که یک سیاستمدار درجه یک است که امثال اوباما و جرج بوش و روسای جمهور ارو پایی و پوتین و ... باید از ایشان سیاست بیاموزند
Iran, Islamic Republic of
هاشمی جان ما که ادعا نداریم بهتر از همه سیاستهای خاورمیانه رو تشخیص میدیم این شمایید که اینطوری فکر میکنید و روزی از سوریه روزی از سودان روزی از حماس سلفی و ..‌حمایت میکنید خودتونم عقل کل میدونید نتیجه شم شده دشمنی ملتهای سوریه و ....با ایران
Iran, Islamic Republic of
بشار و حافظ اسد شریک استراتژیک ما هستند
Iran, Islamic Republic of
اگر ایران از سوریه حمایت نمی کرد باید دهها برابر هزینه سوریه را در ایران برای ایجاد امنیت خرج می کرد، تازه ایران هم مثل سوریه و عراق می شد.
ترکیه را ببینید اول دنبال سرنگونی مستقیم بشار اسد بود اما بعد دید که این کار برایش بیشتر هزینه دارد و با یک زرنگی ولو به ظاهر به سمت روسیه و ایران و سوریه برگشت...
Switzerland
پول ملت را می برید میدید اسد و دوستان...... ملت ایران هم از سطل اشغال امرار معاش می کنن . اگر امریکا و اروپا میرن جایی لشکرکشی و ماجراجویی حداقل زندگی را برای مردم کشورشون تامین می کنن .
Iran, Islamic Republic of
معلومات نداری یک کمکی چیزکی بخوان الکی حرف نزن مضحکه مجبور نیست نظر بذاری و آبروی خودت را ببری
..... وگر جاهلی پرده خود مدر
حسن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
و ایضا لعنت خدا!
Iran, Islamic Republic of
اینم ادب اصولگرایی و اصلاح طلبیتون...

لعنت بر کسانی ک کارشون دشنام و لعنه!
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر خودت
عزیزم
من مسئول ستادش بودم تو انتخابات 84 تو یکی از مناطق فارس
این احمدی نژاد دیگه اون احمدی نیست.
اگه دنبال عدالت و ... هستی راه را اشتباه نرو. اول حق رو بشناس بعد اهلش رو پیدا کن
Iran, Islamic Republic of
به سوی انحراف
Iran, Islamic Republic of
حالا که هر کشوری داخل سوریه داره قسط خودشا برمیداره و هر روز نقطه ای از سوریه را هدف موشک قرار میدهند کجاش افتخاره
Iran, Islamic Republic of
این سوریه هیچ سودی برای ما ندارد هشتاد درصد مردم آنجا مخالف ایران هستند
Iran, Islamic Republic of
اشتاباهی مثبت زدم
Iran, Islamic Republic of
من جبرانش کردم نگران نباش
Iran, Islamic Republic of
برو طرف زاکانی
Switzerland
قاز اول هم همین بود . شما هم تو کارهاش شریکی . اول این بود بعد این شد .... از اول همین بود
پوتین به تازگی مجوزی صادر کرد تا ایرانیان و شیعیان بتوانند براحتی در هر جایی از روسیه حسینیه و مسجد تاسیس کنند و کارهای فرهنگی نیز انجام دهند،
Iran, Islamic Republic of
منظور؟
سرباز
Iran, Islamic Republic of
نظر دکتر احمدی نژاد دقیقا مبتنی بر نظر کارشناسان وقت است و از جمله سردار شهید حاج حسین همدانی که در مصاحبه تاریخی اش هست.
منتهی بعد از دادن مشورت به آقای اسد و پذیرفتن پیشنهاد حاح حسین عزیزمان در بسیج عمومی مردم و تسلیح مردم سوریه و حضور روسیه، مسشتشاران نظامی ایران و مقاومت حزب الله لبنان و گردانهای رزمنده از عراق و فاطمیون شجاع دل و زیننبیون دلاور، سکه برگشت.
اما حقیتی دیگر نیز هست و آن انتقال قدرت با تغییر آقای اسد نه در این مقطع زمانی است.
پس از تثبیت سوریه و تدوین قانون اساسی جدید و تحکیم نظام سیاسی، مثل انچه در خصوص تغییر آقای نور المالکی و حضور آقای حیدر العبادی در عراق افتاد، محققق می شود.
منتظر باشید.
این دوست گرامی ، جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه ، پیشنهاد می شود جامع بینانه تر تحلیل کنند و سعی نکنند با تحلیل ناقص شان و نگاه سیاسی کارانه علیه دکت راحمدی نژاد، شان سپاه عزیز را به چالش بکشانند.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
یه دفعه هم که احمدی نژاد درست گفت اینا قبول نمیکنن به زور سپاه و حزب الله و ارتش روسیه تو قدرت بودن چه مفهومی داره؟
Iran, Islamic Republic of
مگر عربستان و امارات و بحرین بزور آمریکا و انگلیس سر قدرت نیست
آنهم قدرت طاعونی
Iran, Islamic Republic of
همین سپاه بیشترین سود را از احمدی نژاد برد حالا ناسپاسی میکنند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز پس شما اصل را احمدی نژاد می دانی سپاه و ارتش و مجلس و قوه قضائیه و شورای نگهبان و رهبری و ....همه باید با احمدی نژاد هماهنگ باشند!!! واقعا تعصب کل وجود شما را گرفته بابا ما هم زمانی طرفدارش بودیم و در هر دو نوبت بهش رای دادیم ولی مثل شما فکرمان را تعطیل نکرده ایم و چک سفید امضاء به کسی نداده ایم که چشم و گوش بسته از همه کارهای او حمایت کنیم احمدی نژاد خیلی خدمت کرد مسکن مهر ساخت یارانه برقرار کرد و... ولیکن احمدی نژاد امروز دیگر احمدی نژاد سالهای ۸۴ تا ۸۸ نیست البته می دانم شما احساساتی هستید و اهل تعقل نیستید و منفی می دهید ولی قصد بنده بیدار کردن افرادی است که هنوز حرف منطقی در دلشان اثر می کند برای ما فقط کلام و موضع رهبر ملاک است
سرباز
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی! اگر قضاوتهای سطحی ملاک اظهارت من باشد که باید با ادبیات خودت با شمامواجه شوم اما شما گویا نام مستعار سرباز را با کسی دیگر اشتباه گرفته ای!
تعقل و منطق و تحلیل امور ،حتما ادبیات خود را دارد و بهتر است ادبیات و گفتمان عوامانه و سطحی خود را تغییر دهید.
آنچه در خصوص اوضاع سوریه بیان شد، یک راهبرد برای تامین منافع ایران، روسیه و سوریه و جبهه مقاومت است.
از طرفی مگر امثال آقای محبی اطلاعتش را از کجا بدست می آورد؟
احمدی نژاد نیز در آن مقطع زمانی اطلاعاتش را بواسطه دریافت گزارشات از منابع مختلف بواسطه رئیس شورای امنیت ملی ا زهمین دوستان دریافت میکرد!.حالا همین افراد چه چیزی را رد می کنند؟!
مهم تحلیل از داده هاست که محاسابات را رقم می زند!
روحانی با اطلاعات دریافتی و البته غلط گفت خزانه خالی است و دشمن با محاسبه دقیق و بیش از 200 نفر کارشناس پشت مذاکرات هسته ای، دست و پای روحانی و البته نظام را در پوست گردوی برجام گیر انداخت!
چه کسی باید پاسخگوی " خسارت محض برجام " باشد؟
آقای دکتراحمدی نژاد در خصوص آقای اسد نتیجه کار را گفت که نهایتا آقای اسد انتقال قدرت را انجام میدهد.
منتهی عرض بنده این است نه الان.
از طرفی دکتراحمدی برای حمایت از جبهه مقاومت سنگ تمام گذاشت .
گویا یادتان رفته که به لبنان و دیدار سید حسن نصرالله عزیزمان در جنوب لبنان رفت که جنگنده های اسرائیلی روی سرش موقع سخنرانی ، مانور میدادند و دیوار صوتی شکاندند اما انجا دکتراحمدی نژاد با اقتدار امنیت اسرائیل را به چالش کشاند!
Iran, Islamic Republic of
به پرسید چه زمانی و چه شرایطی این حرف زده شده
جهان نیوزی ها همیشه تنها به قاضی میروند جوابیه را هم که پخش نمی کنند زمانی بود که همه ما می گفتیم کار اسد تمام است براستی اگر کمک ایران نبود چنین بود ایا این تحلیل غلطی بود و بعد ایران و حزب الله جنگیدند و شهید دادند و این خطر بر طرف شد یک ذره صداقت داشته باشید این هم شد قضیه زندانی شدن حسن عباسی چه نتیجه ای می خواهید بگیرید حالا اگر کسی تحلیل کرد سوریه سقوط می کند این نشانه کفر و الحاد است اگر تحلیل کسی اشتباه بود کافر یا ضد انقلاب یا ضد ولایت فقیه است
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خدا عاقبت شمارو بخیر کنه درود بر احمدی نژاد محبوب قلبها
Iran, Islamic Republic of
خب مسلمه که راست گفت
وقتی همه دار و ندار و سرمایه این مردم برای ماندن و بودن کسی هزینه شود قدر یقین ماندنی خواهد بود
United States
...
Iran, Islamic Republic of
اگر ان روزحرف احمدی نژاد پذیرفته شده بود امروز شاهد این همه بدبختی وفلاکت اوارگی خرابی وبیش از یک میلیون کشته در سوریه نبودیم وداعش هم شکل نمی گرفت در هر کشوری که بیگانگان دخالت کنند مردم ان کشور بسیج می شوند جهت بیرون کردن انها باید به مردم سوریه حق داده می شد که همانطور که ملت ایران خاندان پهلوی را تحمل نکردند انها هم خاندان اسد افلقی را تحمل نکنند
آدمیزاد
Colombia
اگر بشار اسد سقوط میکرد ، داعش و تکفیری های مزدور عربستان و ترکیه بقدرت میرسیدند و دست به نسل کشی اقلیت ها و مردم غیر مذهبی میزدند ، بشار اسد سکولار است و بخشی از شهروندانش مسیحی و شیعه و سکولار اند ، پس بشار اسد هم برای مردم سوریه و هم برای همه جهانیان بهترین آلترناتیو است
Iran, Islamic Republic of
این فقط نظر و استعدال شما برای توجیه بر باد دادن سرمایه کشور است
Iran, Islamic Republic of
حالا فکر میکنی سقوط نمیکنه ؟
آدمیزاد
Colombia
نیچه میگوید « آنچه که تورا نتواند بکشد تورا نیرومندتر میکند »
حکومت سوریه نیرومندتر از پیش است هر چند، آمریکا عربستان و ترکیه میخواهند بشار اسد سقوط کند ، ولی مردم سوریه و حتی اروپایی ها( در پشت پرده )، از بشار اسد پشتیبانی میکنند زیرا او را به آلترناتیو های موجود تر جیح میدهند و میکوشند تا او را نگه دارند
Iran, Islamic Republic of
مردم سوریه قیام کردند بر عیله اسد و خاندان ظالمش ما به کمک بسد رفتیم برای سر کوب خواسته ملت سوریه و داعش از این کار سو استفاده کرد و فلش حملات خودش را به انجا گسترش داد پس این ما بودیم که ملت سوریه را به خاک و خون کشیدیم نگران انها نباش ملت سوریه میتوانند کشورشان را نجات بدهند همانطور که سه هزار سال است اینکار را کرده اند . یک سوال بفرمایید انزمان که ملت ایران قیام کردند و شاه را بیرون کردند اگر امریکا به عنوان مهمترین شریک استرتژیک شاه و به بهانه کمک به او به ایران حمله نظامی تمام عیار میکرد شما جه عکس العمی نشان میدادی فکر میکنی تا کی امریکا و شاه میتوانستند در ایران بمانند . چرا از تاریخ درس نمیگیرید
آدمیزاد
Colombia
در غرب عدالت خواهان و اندیشمندان از شرایط واقعی سوریه آگاهند و از بحق بودن بشار اسد طرفداری میکنند و موضع ایران و روسیه را در دفاع از اسد ستایش میکنند و میکوشند تا به مردم بگویند که اخباری که رسانه های عمومی غربی Mainstream Media درباره سوریه میگویند دروغ است ولی امثال شما همان حرفههای دروغ آمریکا را در هر کامنت و در تاکسی و تلگرام تکرار میکنید. شما میخواهید اسد برود چون آمریکا اینطور میخواهد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اگه این خبر حقیقت داشته باشه باید احمدی نژاد کلاهشو بالاتر بگذاره.مقام معظم رهبری مدام از حافظ اسد و بشار اسد به عنوان یکی از ستونهای محور مقاومت یاد و حمایت می کنه.اونوقت چطور احمدی نژاد متوجه نقش استراتژیک اسد وسوریه در معادلات منطقه نشده؟؟؟اگه اسد بیفته پشت بندش حزب الله سقوط می کنه و بعد از اون نوبت غلتیدن عراق در بغل امریکا وعربستانه.اینو منی که سیاسی ونظامی نیستم می دونم.چطور ممکنه شخص دوم مملکت در سالهای ۸۴-۹۲ نفهمیده باشه!!آیا ایشان در خصوص امور جاری کشور هم دردوسال آخر دولتش همین جوری تصمیم می گرفت؟پس در کنار کودتای ارزی وتحریم های ناشی از فتنه .بینش وتصمیمات غلط خود احمدی نژاد هم تقش موثری در سقوط اقتصاد کشور داشت.
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر نه تنها کشورمان بلکه منطقه و جهان از نور ولایت و توجه به تدابیر امام خامنه ای بهره میبرند
خوشابحال آنانکه جا نمانند و جلو نزنند از نعمت الهی ولایت فقیه
شکرلله
Iran, Islamic Republic of
اینکه کسی چهارصد هزار نفر از مردمش را بکشد و بیش از ده ملیون را آواره کند، پایان کار نیست؟ پایان کار انسانیت و شرف؟
Iran, Islamic Republic of
بشار اسد با پول نفت ما استيك ميخوره و نطق ميكنه ما خون ميديم و كيسه جسد وارد ايران ميكنيم
Iran, Islamic Republic of
1734- حزب اللهی ها به صورت داوطلبانه و برای هدفشان راهی حرم شده و برخی شان شهید می شوند آن وقت در عصرانه ات کنار شیر و قهوه و پشت کامپیوتر ناله اش را تو سر می دهی؟
Iran, Islamic Republic of
عواقب دخالت ایران در سوریه میلیارد ها دلار به ضرر کشور ما تمام شده است
Iran, Islamic Republic of
کاملا بی ربطه
آدمیزاد
Colombia
حضور ایران در سوریه میلیاردها میلیارد بسود ایران تمام شده چون اگر بشار اسد سقوط میکرد و داعش بقدرت میرسید صدها برابر خسارت جانی و مالی بیشتری میداشته بودیم .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دوست عزیزم جناب آدمیزاد
Iran, Islamic Republic of
مردم سوریه برای ادمهای مثل شما فقط کشک هستند و بس
Iran, Islamic Republic of
دوست 1829 بفرمایید پس هر کسی یا گروهی دوطلبانه و برای هدفش راهی جای شود و بجنگد و کسانی نیز این وسط کشته بشوند کار ان گروه درست است
Iran, Islamic Republic of
این دواطلبان با پول کی رفتند ؟ پولش هم دواطلبانه بوده؟ پول فاطمیون را کی میده ؟ چرا باید پول مردم نیازمندی همچون ایران بره سوریه برای حفاظت اسد ؟ بعد اقایون بیان بگن ۱ وعده اشکنه بخورید ؟ بزارید سوریه هم اباد بشه مثل عراق و فلسطین و لبنان میزنه بیرونتون می کنه
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ولی از طرفی جلو هزاران میلیارد ضرر را گرفته اگر سوریه به دست دشمنان مقاومت می افتاد از نظر سیاسی امنیتی هزاران میلیارد دلار هزینه بر ما تحمیل می شد الان از بین بردن دشمن درجه یک ما یعنی اسراییل چقدر هزینه می خواهد اگر سوریه به دست آنها می افتاد حد اقل همین قدر هزینه باید می دادیم تا برش گردانیم ما با کمی هزینه علاج واقعه را قبل از وقوع کردیم
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله کاملا درسته
سید
Iran, Islamic Republic of
این ادعایی بیش نیست بخصوص که سایت دروغگو جهان نیوز این ادعا را کرده امکان ندارد احمدی نژاد این مطلب را گفته باشد اصولا کوتاه آمدن در مقابل آمریکا و اسراییل به گروه خون احمدی نژاد نمیاد
Iran, Islamic Republic of
همینقدر که حتی برای نفس کشیدنتان هم مجبورید به احمدی نژاد متوسل شوید برای تسکین حقد و کینه‌تان کافیست و باید شمایان به این آیت الهی نواخت که: قُل موتوا بغیظکم. به یاد آورید که امام خامنه‌ای در پایان دولت دوم آقای احمدی نژاد...؛ به وی فرمودند شما کشور را به ریل انقلاب بازگرداندید.
Iran, Islamic Republic of
همه کامنت ها رو خوندم واقعا ادم از حماقت ونفهمی بعضیها تعجب میکنه ، طرف پیام داده با این پولهایی که ما هزینه کردیم باید هم اسد پا بر جا بمونه اخه احمق جون اصلا فکر کردی قارون های عرب چقدر هزینه کردن تا اسد نباشه ، اصلا به مغز نداشته و پوکش یک ذره فشار بیاره متوجه میشه که تجهیز صد و بیست هزار داعشی از چهار گوشه عالم و فرستادنشون به منطقه یعنی چه ، قربون خدا برم که اکسیژن پاکش رو حروم چه نفهم هایی میکنه ،امثال همین قماش احمق هایی هستند که اه وفغان برای سرمایه مملکت میکنند اما باید بیاد بیارن داعشیها که یه زمانی تا بیست کیلومتری مرزمون هم رسیده بودن دست وپاشون رو گم کرده بودن و دنبال سوراخ موش میگشتن حالا که اوضاع اروم شده ژست وطن پرستیشون گل کرده ،کلام اخر اینکه شماها برید به فکر تکرارهای مشعشعتون تو صندوق رای باشید تا نجومی بگیران دلبندتون به هوای دور کردن سایه جنگ همچنان اموال رو چپاول کنند ، احمق جان به فکر دختر مظلوم وزیر باش که بیکاره چکار به اسد و سوریه داری
United States
تو که خیلی فهمیده ای میشه بگی اگه حزب الله و سپاه و روسیه کمک ارتش سوریه نمیرفتن الان اسد کجا بود؟
Iran, Islamic Republic of
خب در اینکه اگه سپاه و حزب الله و روسیه کمک سوریه نمی رفتن الان سوریه در چنگ آمریکا و اسرائیل بود که با شما موافقیم مگه دوستمونیعنی کامنت ۲۰:۰۲ چیزی خلاف این گفته
Iran, Islamic Republic of
من از چنگ آمریکا و اسرائیل نگفتم از اسد نوشتم اسد چطوری هنوز رئیس جمهور سوریه است به زور ایران و روسیه و حزب الله
Iran, Islamic Republic of
مردم سوریه به هیچ کشوری از داعشی گرفته تا ایرانی تا عربستانی تا امریکا و تا اسراییل و روسیه اجازه نمی دهند که کشورشان را اشغال کنند شما به اتفاق امریکا و داعش و روسیه و ترکیه ملت سوریه و دارو ندارد مردم سوریه را به خاک و خون کشاندید و ملت سوریه از شما ها نخواهد گذشت کمی منصف باشیم و امپریالیستی نگاه نکنیم
آدمیزاد
Colombia
مردم سوریه از ایران و روسیه سپاسگزارند که نگذاشتند تا سوریه بدست داعش و مزدوران آمریکا-عربستان-ترکیه بیافتد.
Iran, Islamic Republic of
از طرف مردم سوریه صحبت نکن . من که با هر کدوم حرف زدم دارند نفرین می کنن شما ها رو . و مطمئن باش نفرین مردم سوریه براتون سنگین تموم میشا
آدمیزاد
Colombia
شما با داعشی های سوری حرف زدید ، وگرنه شهروندان متمدن و با فرهنگ سوریه اسد را به آلترناتیو داعش ترجیح میدهند.
ادمیزاد
Colombia
آقای احمدینژاددر هر دو دوره درسیاست اقتصادی و صنعتی داخلی خوب کار کرد، اما آقای احمدی نژاد گاهی بصیرت و دور اندیشی را در گفته هایش بویژه در سیاست خارجی نمیتوانست رعایت کند که برای یک سیاستمدار ناپسندیده است،
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر تخریبش می کنید. آیا استقبال تاریخی حزب الله را فراموش کردید؟
Iran, Islamic Republic of
ای خبر را خودتان نوشتید :
ماجرای نشست مسئولان نظام با رهبر انقلاب در ابتدای بحران سوریه/دمشق دوبار به‌اندازه تار مویی به‌سقوط نزدیک شد
بله اون اول همه اینطور فکر می کردند ایشان قوی تر و مردمی تر از قذافی نبود
چون غرض آمد هنر پوشیده شد
صد حجاب از دل بسوی دیده شد

خدا ودین شما چیست که دروغ وتهمت ثواب دارد
United States
مدتی است احمدی نژاد باید کوبیده شود. آن هم بعد از مدتها دوباره. اشکالی ندارد آنقدر بکوبید تا میدان را بدهید دست کسانی که اصلا از بیخ میخواهند سر به تن امثال بشار اسد نباشد. ببینید دیگر کجا چشم و ابرویش را خم کرده که امروز بازگو کنید.
Iran, Islamic Republic of
مخالفان حکومت سوریه دیدگاههای بسیار افراطی داشتند .حتی چهره دانشگاهی و از سران مخالفان چون برهان غلیون در مصاحبه با تلویزیون فارسی زبان دولتی آمریکا اصلا شیعیان سوریه را به حساب نمی آورد و تازه برای لبنان با همه حساسیتهایش هم تعیین تکلیف میکرد.این مصاحبه مربوط به اوایل درگیریها در چند سال قبل در سوریه بود.
Iran, Islamic Republic of
در ایران فقط یه مرد هست اونم احمدی نژاده.
درودبراحمدی نژاد.شماهم که کارتان شده لا به لای مطالب بگردیدومطلبی جهت تخریب مردقلبهاپیداکنیدازترس بسته شدن جرات نداریداز زروزوروتزویرانتقادکنید
Iran, Islamic Republic of
پوتین برای ایران بیشتر از خیلی از مسئولین خدمت کرده.
در مذاکرات هسته ای روس ها و چینی ها مخالف تحریم نظامی ایران بودند ولی خود ایران تحریم ها رو پذیرفت در حالی که اگه مخالفت می کرد ایران تحریم نظامی نمی شد.
Iran, Islamic Republic of
از خواب یهو بیدار شدی
Iran, Islamic Republic of
نامه احمدی نژاد آدم یاد نامه بنی صدر به حضرت امام (ره) میندازه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تو 4 سال اول خیلی خوب کار کرد ولی الان دیگه شده یه ضدانقلاب تمام عیار حتی بدتر از صهیونیست ها
منتظر
Iran, Islamic Republic of
فعلا که همه دارن قربه الی الله وبا شعار ولایت ولایت از سفره انقلاب میخورن ودر عین حال قربه الی الله به دکتر احمدی نژاد میتازن ....
منتظر
Iran, Islamic Republic of
...
سوره مومنون:
..... ولاماناتهم وعهدهم راعون.....
احمد
Iran, Islamic Republic of
کاش شما طرفداران احمدی نژاد واصلاح طلبان که دست روزگار هردو تان را دربرابرنظام علوی قرارداده یک جوعقل وبصیرت ویک مقدار از هوش وولایت پذیری بشاراسد را داشتید بشار اسدی که داشت سوریه را ترک می کرد ولی به امر امام خامنه ای ایستادگی کرد وهم کشور خود وهم کشور ما را از دست آل سعود و صهیونیست و غرب و داعش نجات داد و حتی حاضر نشد زن و فرزندانش را هم به کشور دیگر بفرستد .
Iran, Islamic Republic of
چرا شما هیچ حقی برای مردم سوریه قاعل نیستید و همه چیز را بدون در نظر گرفتن ملت سوریه مطرح میکنید
آدمیزاد
Colombia
آنهایی که با بشار اسد میجنگند مزدوران بیگانه اند و نماینده مردم سوریه نیستند ، مردم سوریه بشار اسد را به داعش و مزدوران تکفیری ، ترجیح میدهند.
Iran, Islamic Republic of
آنهایی هم که برای دفاع از اسد میجنگند از کشورهای دیگه رفتن آدمیزاد بفهم
Iran, Islamic Republic of
اقای ادمیزاد با احترام شما ۲ زار سواد سیاسی نداری و کاملا مشخص هست ۱ ادم وابسته هستید . شرمنده
آدمیزاد
Colombia
هموطن در خود آمریکا و اروپا اندیشمندان و سیاستمداران مستقل و عدالتخواه شان همین حرف مرا میگویند ، بیاد داشته باشید که آنچه که شما در توی تاکسی میشنوید و یا در تلگرام میخوانید ، سند درستی نیست بلکه شایعه است.
حسينى
Iran, Islamic Republic of
هر روز آقايان يه چيزى يادشون مياد البته بدون سند، چه سناريوى قشنگى؛ احتمالا درآينده فرارى دادن بنى صدر ، زدن هواپيماى مسافربرى توسط آمريكا، انفجار دفتر حزب جمهورى، حادثه منا، و... را به احمدينژاد نسبت بدهند، كافيه يه نفر فرقى ام نميكنه مسئول شناخته شده اى باشه يا خير يه حرفى بر عليه ايشان بزند ورسانه هاى راست وچپ با چه حرص وولعى تحليل و باز نشر ميكنند. خدايا عاقبت بخيرمون كن
Iran, Islamic Republic of
همه_با_همند
Iran, Islamic Republic of
یعنی کارش تمام نشده بود؟ دین که ندارید حداقل آزاده باشید،اگه سرمایه مادی ومعنوی وانسانی ایران نبود که که همان روزهای نخست کارش تمام شده بود ...
Iran, Islamic Republic of
...بر احمدی نزاد چقدر برایش زحمت کشیدم اخر هیچی
Iran, Islamic Republic of
اجرکم عندالله؛ تقبل الله حج آقا. لطف کردید،منت گذاشتید، بنده نوازی کردید، ذره پروری فرمودید، ....
غلام
Iran, Islamic Republic of
اسد دستاش به خون مردم سوریه آلوده س بخدا
کار خودت چی؟