جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

فحاشی اوباش مجازی به پروانه معصومی

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 594989
اظهارات پروانه معصومی در انتقاد از وطن‌فروشی، با حمله اوباش مجازی مواجه شد.
فحاشی اوباش مجازی به پروانه معصومی
به گزارش جهان نيوز، پس از انتقاد پروانه معصومی از وطن‌فروشی یک بازیگر در آلمان، اوباش مجازی، شروع به فضاسازی و فحاشی علیه این بازیگر نمودند.

یکی از پادوهای شبکه صدای آمریکا از جمله لیدرهای اوباش بود که در فضای مجازی الفاظ رکیکی را علیه این بازیگر سینما و تلویزیون منتشر کرد.

همین اتفاق چند روز قبل هم برای مرضیه برومند افتاد. این کارگردان هم به خاطر انتقاد از یک به اصطلاح خبرنگار که پادوی دولت‌های غربی است، با موجی از ناسزاها توسط همین جریان روبه‌رو شد.

همسو با این جریان‌های خارجی برخی عناصر داخلی نیز در نقش گروه فشار عمل کرده و به محض موضع‌گیری ارزشی و انقلابی برخی اهالی سینما و تلویزیون آنها را تحت شدیدترین حملات قرار می‌دهند تا نسبت به مواضع خود عقب‌نشینی کرده و بدین ترتیب به فضای افراطی و رادیکال در جوامع هنری دامن می‌زنند.

منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه سرکار خانم معصومی نظرشون رو کاملا مودبانه و منطقی گفتن و جای هیچگونه سوءاستفاده‌ای رو برای فرصت‌طلبان باقی نذاشتن.
ایشان باتوجه به تجربه‌های خودشون و دیگر هنرمندان آزادمنش حتما قبلا پیشبینی هجوم بی‌شرمانه داعشی‌های وطنی رو کردن و اعتنایی به این قبیل وحشیگری‌ها ندارن. ان‌شاءالله خداوند خودشون و خانواده محترمشون رو عاقبت بخیر کنه
موجک
Iran, Islamic Republic of
لیلا حاتمی خواست خار چشم انقلاب شود ، خوار پای انقلاب شد. الحمدلله علی کل نعمه. به خانم معصومی بزرگوار هم درود می فرستم.
Iran, Islamic Republic of
سلام. یک نگاه به مطالب روزنامه کیهان و همچنین کامنت های منتشر شده در همین سایت معلوم میکنه که اوباش کیا هستن.
Iran, Islamic Republic of
خوب معلومه
لابد شما!
غیر از اینه؟!
Iran, Islamic Republic of
لیلا حاتمی فرزند دو نفر است ...