جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
معاون قرآن و عترت ارشاد:

نخستین جایزه کتاب سال نهج‌البلاغه برگزارمی‌شود

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 594888
معاون قرآن و عترت ارشاد در بازدید از مؤسسه خانه کتاب، از برگزاری نخستین جایزه کتاب سال نهج‌البلاغه با همکاری این مؤسسه در سال آینده خبر داد.
نخستین جایزه کتاب سال نهج‌البلاغه برگزارمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت ارشاد روز گذشته ٨ اسفندماه در مؤسسه خانه کتاب حضور یافت و در جلسه‌ای با نیکنام حسینی‌پور سرپرست مؤسسه با ظرفیت‌های بخش‌های مختلف این مجموعه آشنا شد.

وی پس از آن، از بخش‌های مختلف مؤسسه خانه کتاب شامل مرکز کتاب‌پژوهی ایران، سرای اهل قلم و خبرگزاری کتاب ایران بازدید کرد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این بازدید، از برگزاری نخستین جایزه کتاب سال نهج‌البلاغه در سال آینده و با همکاری مؤسسه خانه کتاب خبر داد.

همچنین نیکنام حسینی‌پور برای همکاری‌های بیش از پیش مؤسسه خانه کتاب با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتاب‌های دین، قرآن و عترت و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب‌های این حوزه اعلام آمادگی کرد.  

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *