يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۵

پژمان‌فر: وزیر از سوال درباره اموالش عصبانی شد

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 594871
سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال در راستای ایجاد عدالت و شفافیت است، گفت: یکی از وزرا پس از سوال من در مورد عدم انطباق و فزونی دارایی‌هایش بر دریافتی وی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون عصبانی شد و گفت که تو من را متهم می‌کنی و نسبت به سوال در این‌باره واکنش نشان داد.
پژمان‌فر: وزیر از سوال درباره اموالش عصبانی شد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان به بیت‌المال گفت: این طرح در واقع همان قانون از کجا آورده‌ای است و به دنبال مطالبات مردم در راستای شفاف‌سازی اموال مسئولان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر این نکته تأکید داشتند که عدالت ما همگام با توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف کشور به پیش نرفته و لازم است تا توسعه و عدالت همگام با هم به پیش رود و این طرح در راستای شفاف‌سازی و ایجاد عدالت درکشور است.

سخنگوی فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: این طرح هم مسئولان فعلی و هم مسئولان پیشین موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری در مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد و در صورتی که مسئولی مالی را به صورت ناحق و نامشروع تصرف کرده باشد این مال به بیت‌المال باز می‌گردد.

پژمان‌فر در پایان خاطرنشان کرد: روزی به یکی از وزرا گفتم که درست است که شما خدمات زیادی را در جمهوری اسلامی داشته‌اید اما دارایی شما در حال حاضر بیش از 1000 میلیارد و بیشتر از حقوق دریافتی شما از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون است و در مورد این افزایش دارایی و علت  و چگونگی آن از وی سوال کردم که وی ناراحت و عصبانی شد و بر سر من داد زد که شما دارید من را متهم می‌کنید و این در حالیست که من خمس می‌دهم و ... . 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
بحث جالبی باز کردین، کاش پررگتر از بحث حجاب مطرح بشه، بعدش بحث پاسخگویی به مردم در قبال میزان قدرتی که داریم، بعدش ... شاید بشه همه اینارو با هم مطرح کرد.
Iran, Islamic Republic of
ساده ای دیگه، اونایی که بحث حجاب رو پررنگ میکنن اصلا هدفشون همینه که دزدیها رو کمرنگ کنن
اونی که میلیارد میلیارد از بیت المال دزدیده، به 4 تا مزدور اجاره ای پول میده که حجابشون رو بردارن و فیلم بگیرن تا حواس مردم پرت بشه و کسی مزاحم بخور بخورشون نشه
Iran, Islamic Republic of
از جیب مردم بردن وبعد خمس دادن هم حکایتی برای خودش داره !
Iran, Islamic Republic of
ایشون 50 درصد روش و منش عیاران و دارند
...
Iran, Islamic Republic of
علاوه بر خمسی که میده مثل خانم کرباسچی، سفره نذری هم میندازه؟
اگر بندازه به نظر من اصلا نیازی به تحقیق و تفحص و قانون از کجا آورده ای نیست