چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

خشم نیکی هیلی از وتوی قطع‌نامه ضدایرانی

سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 594457
نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل که در نشست دوشنبه شب شورای امنیت با موضوع یمن شرکت نکرده بود، با صدور بیانیه‌ای خشم خود را از وتوی قطعنامه ضدایرانی توسط نماینده روسیه ابراز کرد.
خشم نیکی هیلی از وتوی قطع‌نامه ضدایرانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، در پی شکست آمریکا و متحدانش در زمینه تصویب قطعنامه ضد ایرانی ارائه شده از سوی انگلیس در رابطه به تحریمهای تسلیحاتی یمن در شورای امنیت، نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان طی بیانیه ای، عقده گشایی کرد و مدعی شد: روسیه امروز از «رژیم حامی تروریسم در ایران» حمایت کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی نمایندگی دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، در بیانیه نیکی هیلی در این زمینه آمده است: روسیه بارها مانع اقدام شورای امنیت علیه «رژیم وحشی اسد در سوریه» شده و امروز از «رژیم حامی تروریسم در ایران» محافظت کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه ادعا شده است: امروز به رغم شواهد غافلگیرکننده ارائه شده از سوی کمیته کارشناسان مستقل سازمان ملل متحد درباره نقض تحریم های تسلیحاتی یمن از سوی ایران، شورای امنیت نتوانست قطعنامه ای را که می توانست مانع اقدامات ایران شود، تصویب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *