جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تغییر جهت؛ بازی سرگرم کننده پلیس و شهرداری

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 593960
تغییر جهت چندباره خیابان های محله تهرانپارس در یک هفته اخیر مردم این محله را دچار سردرگمی و کلافگی کرده است.
تغییر جهت؛ بازی سرگرم کننده پلیس و شهرداری
به گزارش جهان نيوز، از یک هفته گذشته معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 8 با نظر مساعد پلیس راهور منطقه اقدام به تغییر جهت در خیابان های 110 به بعد محله تهرانپارس کرد. این خیابان ها به علت اینکه از سویی به خیابان دماوند و بی. آر.تی وصل می شوند برای اهالی حائز اهمیت بوده و صبح ها ترافیک از سمت تهرانپارس به خیابان دماوند است. 

در اوایل هفته گذشته تابلوهای جدیدی در کوچه های این محله نصب شد که نشان از تغییر جهت برای کنترل ترافیک صبح و عصر محله داشت اما تنها دو روز بعد بار دیگر، جهت خیابان ها به حالت قبل بازگشت و تابلوها تغییر کردند. 

اهالی که مبهوت این اقدام شده بودند و با مشکلات متعددی روبرو بودند، بسیاری وقتی خیابان را به روال سابق تردد می کردند، با مامور پلیسی در میانه راه مواجه شده می شدند که منتظر اعمال قانون انها بود. 

در حالیکه این خیابان ها تا روز جمعه دوبار تغییر جهت را به خود دیده بودند، در این روز بار دیگر جهت خیابان ها برای بار سوم تغییر کرد.این تغییر جهت های زیاد از سوی شهرداری و پلیس راهور منطقه، باعث ناراحتی شهروندان شده است. به گفته یکی از اهالی با این تغییر جهت ها،رسیدن به خانه برای ساکنان محله سخت شده است و برای رسیدن به خانه باید حداقل چهار خیابان را طی کرده و بعد وارد خیابان مورد نظر شد. 

در همین حال معاون ترافیک پلیس راهور تهران در مورد تغییر جهت خیابان ها به میزان می گوید: تغییر جهت صرفا برای کنترل بار ترافیک، روانسازی تردد و دسترسی آسان شهروندان انجام می شود. این تغییرات از سوی شهرداری منطقه مطرح و با تائید پلیس انجام می شود. گاهی ممکن است مشکلاتی پس از تغییر جهت خیابان ها ایجاد شود که بلافاصله بار دیگر رفع می شود. 

به نظر می رسد پلیس و شهرداری با تغییر هر روزه جهت خیابان ها علاوه بر مشکلاتی که برای شهروندان به وجود آورده اند،با این کار خود را سرگرم کرده اند. 

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *