پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 6 Jun 2024
 
۰
حقیقت پور:

رژیم صهیونیستی زبان‌مذاکره ودیپلماسی‌نمی‌فهمد

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 593623
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی گفت: زبان مقاومت و اسلحه بهترین زبان برای گرفتن حق مردم فلسطین از رژیم ناحق صهیونیستی است.
رژیم صهیونیستی زبان‌مذاکره ودیپلماسی‌نمی‌فهمد
به گزارش جهان نيوز، منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم درباره سخنرانی اخیر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رابطه با سرزمین های اشغالی و اقدام وی به ترک جلسه هنگام سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی در شورای امنیت بیان کرد: اینکه محمود عباس و همفکرانش پس از چند دهه متوجه شده‌اند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و مذاکره با محوریت آنها به جای مبارزه و مقاومت بی فایده است جای شکرگزاری دارد.

کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد : محمود عباس در گام بعدی باید متوجه شود که رژیم صهیونیستی زبان مذاکره و دیپلماسی را نمی‌فهمد و زبان مقاومت و اسلحه بهترین زبان برای گرفتن حق از این رژیم ناحق است.

وی افزود: بهترین راه، خطی است که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله فلسطین و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی در پیش گرفتند.

حقیقت پور اضافه کرد: فلسطین انتخابی به جز تکیه بر مقاومت و مبارزه ندارد و در نهایت در صورتی که دموکراسی و عدالتی وجود داشت از طریق راهکارهای دیپلماسی احقاق حق کند.

کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه پشت هیچ میزی وضعیت فلسطین اشغالی به نفع مسلمانان تعیین تکلیف نخواهد شد، گفت: با غاصبان و جنایتکاران صهیونیسم چه مذاکره ای می توان کرد؟

وی افزود: با کسانی که سرزمین مسلمانان را به زور به سرزمین یهود تبدیل کردند چه صحبتی می‌توان داشت؟ چطور می توان با کسی که خانه و اموال تو را غصب و سرقت کرده و دست به هر جنایتی زده مذاکره کرد و نتیجه گرفت؟

حقیقت پور تصریح کرد: جامعه جهانی باید از ملت مظلوم فلسطین به لحاظ سیاسی، مالی، حقوقی، نظامی و تسلیحاتی حمایت کند، البته ما امیدی به جامعه جهانی و مجامع بین المللی که جیره خوار قدرت‌های غربی هستند نداریم.

حقیقت پور  با اشاره به اینکه ما  در مسئله فلسطین به مردم دنیا امید داریم نه حکومت‌ها و دولت‌ها خاطرنشان کرد: تنها راه به دست آوردن آزادی سرزمین‌های اشغالی مبارزه مسلحانه و مقاومت جانانه ملت فلسطین و حمایت همه جانبه مردم عدالت خواه و آزاده دنیا است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *