جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۱

روزه سکوت اصلاحات برای تقرب به دراویش+عکس

شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۴
کد مطلب: 593542
اصلاح‌طلبان درحالی یا روزه سکوت گرفته یا منفعلانه درباره اغتشاش دراویش و جنایت آنان رفتار می‌کنند که در موارد دیگر پیراهن عثمان علم کرده و به طور هماهنگ پروپاگاندای سیاسی راه‌ می‌اندازند.
به گزارش جهان نيوز؛ جناح اصلاح‌طلب مدعی دفاع از حقوق بشر، در حادثه خیابان پاسداران که یکی از دراویش اغتشاشگر به شیوه داعشی‌ها با اتوبوس به دل جمعیت رفت چند نفر از نیروهای انتظامی و بسیج را شهید کرد، رفتاری کاملا منفعلانه داشته است.

روزه سکوتی که برای منفعت سیاسی گرفته شد

نظر مهاجرانی اصلاح طلب فراری درباره پروپاگاندای اصلاحات در مواردی که منفعت سیاسی دارد

سوال خبرنگار روزنامه اصلاح‌طلب شرق از تاج زاده و پاسخ جالب وی

در این راستا اغلب صفحات شبکه‌های مجازی اصلاح‌طلبان به مواردی دیگر پرداخته شده است و به نوعی بی‌اعتنایی در این زمینه دیده می‌شود.
 

بی تفاوتی جالب اصلاح‌طلبان به شهادت پنج جوان  ایرانی

بر پایه گزارش مشرق، برخی همچون صادق زیباکلام که استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران است به جالی پرداختن به اصل موضوع که درویش سارق علت درگیری‌های پاسداران بود، در صفحه توئیتر خود بدون توجه به خشونتی که این افراد در خیابان پاسداران به راه انداختند، نوشت:
مشکل دراویش گنابادی چیست؟ دراویش گنابادی همچون دراویش نعمت اللهی،ذهبییه،پیربسطامی و سایردراویش نه"تبلیغ علیه نظام"کرده اند،نه"تشویش اذهان عمومی"ونه مرتکب"جاسوسی"یا "اقدام علیه امنیت کشور"شده اند.جرم واقعی آنهاکه ازهمه اینها بدترمیباشد: تمکین نکردن ازقرائت  حکومتی ازمذهب است.
در این میان برخی از اصلاح‌طلبان هم این موضوع را به صورت تلویحی و کاملا ضعیف تقبیح کردند با این حال اگر به موارد مشابه مانند کشته‌سازی‌های کذب اصلاحات نگاه کنیم تفاوت را از زمین تا آسمان در این موضع‌گیری‌ها احساس می‌کنیم.
موضع محمود صادقی
 

نصحیت مادرانه یکی از اصلاح‌طلبان حامی دراویش خطاب به دراویش آشوبگر

 

دغدغه‌ای که شهادت پنج جوان در آن دیده نمی‌شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر عفریته ها به هم شبیهند
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان همیشه افساد طلب بوده و خواهند بود...
خدا لعنت کند این قوم پست‌تر از یهود را...
بهادر
Iran, Islamic Republic of
خيلي جالبه ميزنند فرزندان اين آب وخاك را شهيد مكنند ... بعد كاسه هاي داغ تر از آش ميايند و براي دراويش نماها دلسوزي ميكنند ... از هنرپيشه آن چناني نماينده اين چناني و اصلاح طلب ..اصلاح طلب... در كجاي دنيا پليس و حافظان امنيت را از بين ميبرند و اينگونه تحمل شان ميكنند ؟؟؟
حبیب
Iran, Islamic Republic of
هیچ چیز نمی تواند باعث روزه سکوت اصلاح طلبان بشود مگر لقمه حرام!!!اینها اگر دین هم نداشتند و فقط انسان بودند ، نسبت به خون مظلومانه از پنج شهید جوان باید از خود عکس العملی نشان میدادند اما حتی برای تظاهر هم حاضر نیستند آنرا محکوم کنند. روز عاشورا حضرت سید الشهدا علیه السلام به مردمی که قصد جانش را کرده بودند فرمود: شکمهای شما از حرام پرشده!!! برای همین است که حرف حق را نمی شنوید!!! و باز فرمود: اگر دین ندارید لاآقل آزاده باشید.
Iran, Islamic Republic of
این جماعت چشم و گوششان و جوارح و جوانحشان از خاک دنیا پر شده و نمی فهمند ، شایسته است انسان های مومن و خدا پرست از شهدا و جانبازان در مراسمات قدر دانی نماییم ، به خانواده معزز شهدا و جانبازان دالداری دهیم و تفاله های حاضر در میدان شیطان بدانند حزب الله پیروز است .
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر این اصلاح طلب ها هستند که نظام تمام مشکلات و بی عرضگی هایش رو به دوش اونا بندازه
Iran, Islamic Republic of
آقای دانا!!! خودت می فهمی چی میگی؟؟؟؟ از اول انقلاب تا الآن ببین دولت دست چه کسانی بوده؟؟؟ اصلاح طلبان خودشون رو جزئی از نظام می دونن هرچند حاضرند برای بدست آوردن قدرت تیشه به ریشه این نظام بزنند؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
این پدر سوخته ها دست منافقان و خوارجان صدر اسلام را از پشت بسته اند
حامد
United States
اصلاح طلبان نیز خویی افراطی تر و وحشی تر از دراویش افراطی دارند.
تصور کنید اتفاق مشابهی رخ می داد مثلا عده ای بسیجی به مراسم اصلاح طلبان حمله می کردند. البته کسی را با اتوبوس زیر نمی گرفتن فقط تخم مرغی به سمت علی مطهری پرتاب می کردند. در این صورت چه سر و صداها که نمی کردند. اما در برابر جنایت داعش گونه دراویش سکوت کردند.
Iran, Islamic Republic of
عقده گشایی برای محبوبیت اصلاحات
اما تاثیری نداره
Iran, Islamic Republic of
اف بر تو جهان نیوز و آنها که به سیاق تو جز فحش چیزی در چنته ندارند ! فقط ببین چه فحشهائی رو منتشر کردی ! ...