جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۴
۴۹

محمدعلی رامین: تشکیک احمدی نژاد ابلهانه است!

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب: 593465
محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی دولت دهم از رویکردهای احمدی نژاد به شدت انتقاد کرد.
محمدعلی رامین: تشکیک احمدی نژاد ابلهانه است!
به گزارش جهان نيوز؛ بخشی از یادداشت رامین که در کانال تلگرامی اش منتشر شده، به شرح زیر است:

محموداحمدی نژاد درنامه ای که ابتدا از رسانه های صهیونیستی انگلیس و آمریکا منتشر شد، ضمن تشکیک ابلهانه در صداقت بیانات امام خامنه ای (29بهمن96)، خودش را در جایگاه نماینده ملت، قطب ایران، منجی انقلاب و مصلح نظام اسلامی فرض کرده و انحلال فوری مجلس شورای اسلامی، حذف شورای نگهبان، ابطال انتخابات ریاست جمهوری، برکناری رئیس قوه قضائیه، آزادی تمام مجرمان و بستن تمام پرونده های قضائی و تعیین مرجع حکمیت مورد قبول خودش را، شرط همراهی رهبری با مردم در اصلاح اداره کشور معرفی کرده است! و در پایان نوشته: «امیدوارم اجرای صحیح و سریع این پیشنهادها بتواند در بازیابی اعتماد عمومی مؤثر واقع شود»؛ یعنی تازه این موارد، آغاز مطالبات اوست که صرفاً «راهگشای اصلاح امور در جهت خواست مردم» است و اگر رهبری نظام حسب این دستورات «در اتخاذ تصمیمات اساسی و به موقع» موفق بشود، مابقی دستورات خودش را صادر خواهد کرد.
اتهاماتی نظیر «غیرآزاد-غیرمردمی-مهندسی» بودن انتخابات ها با دخالت شورای نگهبان و نیروهای نظامی و امنیتی، تکرار مواضع سران فتنه88 است که دولت دهم را فلج کرد و ایران را تا آستانه فروپاشی و قتل عام ملی در اردوکشی های خیابانی سوق داد.

محتوای نگارش نامه بخصوص درخواست برکناری ریاست قوه قضائیه که او را ظالم و نامشروع و غاصب می داند، تقلیدی کور از بیانیه های مسعود رجوی، قبل از قیام مسلحانه علیه مملکت و نیز تکرار بیانیه های میرحسین موسوی و کروبی علیه دولت خودش است...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظاهرا کلمات ابلهانه و التفات کلمه شیطان به یک نفر بسیار مودبانه است که می خواهید برای این نادان کلمات مودبانه بکار برد!
Iran, Islamic Republic of
نون به نرخ روز خور طلبکار .غصه نخور نوبت به حساب کشی از شما هم میرسه تا کی میخواهد پشت اینو ان پنهان شوید باید حساب ثروت بدست اورده ات را پس بدهی مردم شما و امثال شما را خوب میشناسند که قبل انقلاب چه داشتید و به برکت سفره انقلاب چه دارید
Iran, Islamic Republic of
نامه احمدی نژاد خدعه رفراندوم را خنثی کرد
و افساد طلبان را عصبانی نمود
Iran, Islamic Republic of
...
رامین با این ادبیات دنبال بدست آوردن دل دستگاه قضا در پرونده فرزند خود است اما اگر هاشمی رفسنجانی گندم تکیه بر رهبری کشور را خورد او و بقیه می خورند!
Iran, Islamic Republic of
ما همچنان منتظر اوامر ملوکانه و فرامین داهیان محمود احمدی نژاد هستیم
تا از ته دل به همه اش بخندیم
ایرج
Iran, Islamic Republic of
شما به شکستهای پی در پی تان از خرداد 76 تا 96 بخندید
قبل از محمود خاربودید و بعد از او هم . حالا بخندید
Iran, Islamic Republic of
این رامین بهتره بره خانوادشو جمع و جور کنه .اکثریت مردم ایران احمدی نژاد را میخواهند یه انتخابات برگزار کنید تا بفهمید مردم شما را میخواهند یا احمدی نژاد را
Iran, Islamic Republic of
😂😂😂 ابوعطا جان.. شما فعلا برو تکلیف بچه شیرخشک تقلبی فروشتو مشخص کن.

طرز ادب و فرهنگ گفتار تو و دوستان چَرا و افساد رو خیلی وقته واسه ماها نمایان شده
ایرج
Iran, Islamic Republic of
...
محسن
Germany
همين آقاي رامين از كاسه ليسهاي احمدي نژاد بود، حالا كه مرادش از قدرت ساقط شده حرفهاي جديد ميزنه!
نه آقاي رامين ما كه امثال شما را مي شناسيم كه چطور از سفره انقلاب در حهت منافع خودتون سود برديد. البته آقازاده دو تابعيتي جنابعالي به اندازه كافي دسته گل به آب داده كه مردم شما را بشناسند.
Iran, Islamic Republic of
شما و اون لایک کنندگانت دست بردارید از بهانه جویی های بچه گانه و بی منطق . مگر رامین یکبار هم که شده از پسرش دفاع کرد ؟ رامین را در حد همین مطبوعات می شناسم و از همین مطبوعات ندیده ام تا بحال کاسه لیسی کسی را بکند . از چیزی که بشدت بدم می اید انگ زدن بی جهت به این و ان است . علت نوشتنم در این صبح جمعه نیز همین بود .
Netherlands
به به اقای رامین . مافیا دارو ایران . شما که 8 سال در رکاب بودی امروز نون تو کوبیدن احمدی نژاد هست ؟ چطور اون زمان که بودید سکوت کرده بودید ؟ نون توش بود ؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
این طور ها هم نیست. شما سخن رو بشنو کاری نداشته باش کی گفته.
خود من هم طرفدار احمدی نژاد بودم اما کاسیه لیس نبودم مثل بقیه مردم که رأی دادند طرفدار بودم. اما الان نیستم. این مشکلی داره؟ چون احمدی نژاد اون زمان مرد ساده زیست سخت کوش طرفدار فقرا و عدالت بود حامی رهبر بود. امروز عنصری کینه توز، خودشیفته، خودمحور، گستاخ و بی شرم است که دنبال انتقام گیری، بازگشت به قدرت، کینه توزی، مطرح کردن خود و ضربه زدن به رهبری و انقلاب است. دنبال حل مسائل شخصی خود و دوستانش نزدیکش است نه مردم. زیرا اگر واقعا دنبال مردم بود باید در دو سه سال آخر دولت خود به فکر مردم فلک زده بود در حالی که آن زمان به کل کشور را رها کرده بودند و از بهار سخن می گفتند. شعر می گفتند و سخنرانی می کردند. گویی قیمت دلار و کالاها سه برابر نشده بود.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
به آقا حامد

البته فلک زده نه
فلک و افلاک برای انسان آفریده شدند

مردم جفا دیده
از همانی که گفتید
Iran, Islamic Republic of
منطق شما غلط است! به جناب رامین هم کار ندارم ! آیا از نظر شما کسی می تواند اشتباه کند یا نمی تواند؟ آیا کسی اگر اشتباه کرد می تواند در جهت مقابله با آن حرف بزند یا عمل کند؟ اگر نکرد از نظر شما اسمش چیست؟ و اگر کرد اسمش چیست؟
تازه اقبال به اقای احمدی نژاد در سال 84 هم کاملا درست بود و اشتباه هم نکردند. آن هایی که از احمدی نژاد در دوره اولش دفاع کردند باید می کردند و همین الان هم اگر برگردیم باید دفاع کرد چون دفاع از شخص نبود بلکه دفاع از شعارهای انقلاب و احیای مسیر امام راحل و رهبری بود. اما از احمدی نژاد دوره دوم به خصوص 2 سال آخر هم نباید دفاع کرد چون از شعارها و مسیر درست خارج شد. لذا افراد دیندار و انقلابی هیچ وقت با شخص کاری ندارند بلکه با مرام و آرمان ها کار دارند. مادامی که شخصی دارد به سمت آرمان های مقدس اسلام و انقلاب حرکت می کند او را دوست دارند و از او دفاع می کنند ولی وقتی پایش را کج گذاشت و منحرف شد به او تذکر می دهند و اگر مصر به آن بود از او بر می گردند. این خصوصیت جریان حق و افراد حقمدار و ولایت پذیر است. دیگران خوی جاهلی دارند و نگاهشان نگاه کلاه مخملی هاست که تا آخرش با هاتیم! تا توی جهنم هم مخلصتیم! احتمالا شما هم از همین قشرید چون منطقتان این را می گوید.
Germany
قای بهار! همچون همه روسای دولت تاریخ انقلاب(بجز دو شهید بزرگ رجایی و باهنر) از موضع دانای کل، طلبکار و رهنموددهنده، به رهبری توصیه کرده اند.

منتها فراموش کرده اند بگویند نقش خودشان در وضعیت فعلی چیست؟ چگونه ترکیب فعلی دولت و مجلس شکل گرفت؟ چه کسی اقتصاد را در اوج تحریم روی خلبان خودکار گذاشت و با درگیریهای بیربط و فرعی که مشترکا با اصولگرایان انجام میدادند مردم را خسته کرده و باعث اثر کردن فشار دشمن شد؟ آنهم زمانی که رهبری مدام از جنگ اقتصادی و اصلی-فرعی کردن مسائل میگفتند اما با وجود اختیارات به تعبیر ایشان بی بدیل نمیتوانستند ایشان و اصولگرایان را از جنگ حیدری/نعمتی و بردن کشور به پرتگاه سازش باز دارند. اساسا چرا دعواهی ایشان همیشه با تشدید فشار دشمن بر نظام به ویژه در اقتصاد تقارن دارد؟

فراموش کرده اند بگویند چه کسی به اسم عدالت، نسخه های سرمایه سالارانه را در اقتصاد اجرا کرد و زمینه را برای نارضایتی مردم فراهم کرد؟

فراموش کرده اند کارنامه خود را در مورد آزادی بازخوانی کنند که حتی به یک تشکل دانشجویی مثل جنبش عدالتخواه که در انتخابات از ایشان حمایت کرده اما منتقد سیاستهای ایشان بود حق حیات در دانشگاه نمیدادند. نگفتند ایا ایشان به تشکلهای کارگری، پرستاران، معلمان و مستضعفان در دوره شان آزادانه حق اعتراض میدادند؟ آیا در درون دولت خویش هیچ منتقدی را تحمل میکردند؟ آیا وقتی منتقدین عدالتخواه ایشان در زمان دولت نهم، برچسب خوراج و گروه فرقان خورده و مورد برخوردهای امنیتی ازدرون و بیرون دولت، واقع میشدند شطر کلمه ای گفتند؟ در بیرون و درون قدرت، از کدام پرونده عدالتخواهی دفاع کرده اند؟

نگفته اند اگر انتخابات آزاد نیست و نهادهای دیگر دخالت میکنند، چگونه در 84 و 88 چنین ادعایی نداشتند؟ آیا انتخابات هرگاه به باند ایشان اجازه ورود بدهند آزاد است و هرگاه نه، غیرآزاد؟

آیا مرغ پخته هم از چنین ادعای آزادیخواهی خنده نمیکند؟ همانگونه که از ادعای تبعیض ستیزی سردار دکتر خلبان! چنین مدعیانی به میدان ازادیخواهی بیایند، میدان کجا برود؟

راستی چرا این دادخواهی های ایشان فقط در مواردی است که مدعی هستند به ایشان و نزدیکانشان ظلم شده؟ در طول سالهای اخیر مقابل کدام ظلم به مردم ایستاده اند؟ اصلا کجا بودند؟ به راستی اگر در انتخابات رد صلاحیت نشده و نزدیکان ایشان دادگاهی نمیشدند و از دولت دهم درگیری سیاسی با روسای قوا نداشتند آیا بازهم ندای دادخواهی سرمیدادند؟

در راه حلهای ایشان برای اداره کشور مسئله اصلی مردم و کشور یعنی اقتصاد و جنگ اقتصادی در کجا قرار دارد؟ کدام راه حل سازوکاری و ساختاری برای رفع مشکلات مردم ارائه کردند؟ آیا تنها راه حل، بقای ایشان و تیمشان در قدرت است؟ وقتی در قدرت بوده اند کدام اصلاح ساختاری را کرده اند؟ اگر کرده اند، چرا بعد از ایشان همه چیز به بدتر از قبل برگشت. اساسا این تفاوت جهتگیریها در دوره های مختلف نشان دهنده دست باز مدیران اجرایی نیست؟

فراموش کرده اند زمانی که دهه هفتاد، مدحنامه برای رییس دولت مطبوعشان هاشمی رفسنجانی میخواندند تنها کسی که علم اعتراض برای عدالت بلند کرده بود رهبر انقلاب بود! فراموش کرده اند وقتی در دانشگاه، مهمترین دغدغه شان مقابله با دختر برگزیده بود، رهبری مسئله اول کشور را عدالت میگفتند. اساسا در سراسر دهه هفتاد و ابتدای دهه هشتاد که رهبری عدالت را گفتمان میکرد، ایشان کجا بودند؟

فراموش کرده اند حمایتهای کمسابقه رهبری از شعارهای دولت خود را و سپر شدن رهبری در مقابل موج تهمت و تخریب تجدیدنظرطلبانی که امروز ایشان همصدا با آنان به رهبری می تازد! و درخواست ازادیشان را از زندان میکند! خب چرا مردم سراغ شما بیایند، نسخه اصلی که هست که از ابتدا با اصل موضوع مخالفت کرده؟

فراموش کرده اند که خود بخشی از وضع موجود و عاملین آن هستند، چه بهشتی را به مردم وعده میدهند بهشت اشفتگی سال 91؟ نمیتوان با جاروجنجال از کرسی متهم به کرسی شاکی تغییر مکان داد!

همانگونه که ولایت-ولایت کردن و تعطیل عقل و اختیار محافظه کاران و تکرار منطق اشعری-اموی مثل تقدم ولایت بر عدالت، حال به هم زن است. چنین ادعای عدالتخواهی و آزادیخواهی و منجینمایی و حمله به مهمترین سد مقابل دیکتاتوری و بیعدالتی هم، حال به هم زن است.

این روزها سخن رهبری در 84 اثبات شد که کسی که درونش عدالت را برقرار نکند نمیتواند مدعی عدالت‌گستری در بیرون باشد. آری، بت بزرگ رو بشکن! بت نفس خودت را.
Iran, Islamic Republic of
چون مطالبتان را در جواب بنده نوشته اید عرض می کنم هر چه در مورد مظلومیت رهبری انقلاب بفرمایید کم گفته اید. متاسفانه هم این به اصطلاح سیاستمداران مدعی و هم بخشی از مردم به ایشان ظلم کرده و می کنند و البته دارند تاوانش را می دهند و البته امثال ماها هم داریم به این آتشی که بر می افروزند می سوزیم. تاریخ صدر اسلام و بعد از آن شاهدیست بر تنها گذاشتن امام. هر وقت مردم امام معصوم و جانشین بحقشان را تنها گذاشتند خودشان را مستعد عذاب های گوناگون کرده اند. اگر خوب عمیق شویم تمام جنایت هایی که می شود و بدبختی های بشر و نه فقط مسلمانان از کودتایی بود که در سقیفه عده ای از سیاستمداران وقت و بعد مردم انجام دادند. البته اکنون فرقش این است که امام جامعه هنوز بحمدالله تنها نشده و بخشی از مردم تا بذل جانشان ایستاده اند. البته بخش دیگر هم که ظلم می کنند وقتی متوجه نمی شوند بر می گردند و البته با هزینه سنگین مانند شهادت بزرگان و... ظاهرا تا ظهور حضرت همین گونه خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
پس به نظر شما شاه هم می‌توانست بگه چند سال اول اشتباه کردم ولی این اواخرخوب بودم یا قول میدم خوب باشم پس حالا مردم برگردند خونه هاشون!!!!!!!!!!!!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای رامین هزار بار شرف دارد بر کاسه لیسان امریکا و انگلیس که هنوز امریکا راهم بزک میکنند
در حالیکه رامین نشان داد که اهل بزک کردن نیست، صداقت دارد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای یک رسانه که اینطوری خزعبلات را تیتر میکنه
Iran, Islamic Republic of
خزعبل گویی نیست . عین واقعیتی است که از سال ها قبل در اجمدینژاد بتدریج مشاهده شد . یک خروس جنگی قدرت طلب که پایگاهش را بین اکثریت مردم از دست داد . بالاخره شما هم موضعت را مشخص کن . احتمالا مشکلت جای دیگری است .
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر خواهشمند است نظریه خود را با کلمات مناسب تری تنظیم و ارسال نمایید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
خیر جناب رامین یک شیطان ابله بود از همان ابتدا همان زمان هم که شما پاچه خواری اش را می کردید
Canada
اين رامين كلا عنصر بسيار مشكوكى هست. اون زمانى كه خودش و زنش و بچه هاش و فاميلاش تو دولت... به به و چه چه ميكرد الان كه هويج هم ... ساز مخالف ميزنه؟!
حداقل يه جو معرفت داشته باش به بالادستت
Iran, Islamic Republic of
بالا دست او و همه ما خداست

شما هم قیاس به نفس نکن
Iran, Islamic Republic of
انشاالله خداوند به همه ی کسانی که برای کوبیدن خدمتگزار واقعی مملکت کمر همت بسته اند و برای رضای خدا دست به این هجوم بی امان زده اند خداوند به اندازه ی همتشان طول عمر و رزق و روزی عطا فرماید نه کمتر و نه بیشتر چپ ، راست ،کاگزار ، بیگانه همه وهمه علیه خدمتگزار
Iran, Islamic Republic of
آقای رامین فقط یک کلمه بگویید در معرفی وحمایت از احمدی نژاد اشتباه کردیم وخود را راحت وملت را از خود راضی نمایید.
مدار
Iran, Islamic Republic of
آن معرفی
برای احمدی نژاد خدوم
درست بود

و این انتقاد هم برای حال کنونیش
درست است


نادرست مال اونهایی است که
در حمایتهای کورکورانه متوقفند
و تازه از دیگران هم ایراد می گیرند
که چرا مثل ما نیستید

ما همه آنهایی که قبلا مورد تایید امام راحل رضوان الله تعالی علیه و امام امت سلمه الله تعالی ، بوده اند را
قبول داشتیم
کج شدها را
واگذاشتیم

از این پس هم این معیار را به مرحمت الهی گم نمی کنیم
Iran, Islamic Republic of
اخوی دکتر اجمدی نژاد فرقی نکرده امثال شما و رامین هستید که فرق کردید. قبول ندارید اقبال مردم به خودتون و گروهتون رو در انتخابات نگاه کنید
Iran, Islamic Republic of
جناح راست سابق که تا لحظه موت همش توفیق حضور در مسئولیتها را دارند! امروز تمام قد مقابل دکتر احمدی نژادند.جناح چپ یا اصلاحات که حسابش معلوم است!
احمدی نژاد برای این جریان انحصار طلب، نقش فریدون در برابر ضحاک را دارد!
توصیه می کنیم دکتر احمدی نژاد با تدبیر بیشتر این مسیر را ادامه دهد.
Iran, Islamic Republic of
به نظر بسیاری از مردم ایشان فرقی نکرده است فقط چند نوبت فراموش کردند لباس میشی خود را بپوشند و یواش یواش شخصیت گرگ گونه خود را نشان دادند
Iran, Islamic Republic of
ما با معرفی امثال رامین و رسایی و ... به احمدی نژاد رای ندادیم که حالا که مطابق خواست های حزب کار نمیکنه بگیم پشیمانیم!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
به فرموده رهبر معظم در زمینه عدالت واقعا عقب هستیم عدالت در همه موارد مخصوصا عدالت در گفتار و....اللهم عجل لولیک الفرج آن نابود کننده ی سیاست بازان معاویه ای سیاهنمایان تهمت زنندگان مرفهان بی درد اشرافگران مفصدان بزرگ آقا زاده تشنگان قدرت و ثروت
Iran, Islamic Republic of
حرفهای پدرشوهر مهناز افشار علیه رئیس جمهور احمدی نژاد!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد چرا می خوان رفع حصر کنند حتما جا نداشتن برای احمدی نزاد.....احمدی نزاد خیال کرده مردم پشتش هستند دیگه آدم بی عقل نمیدونه تو تا وقتی با رهبری بودی ما با تو بودیم حالا خیلی وقته تورو کنار گذاشتیم ننه جان
Iran, Islamic Republic of
عشق است فقط دکتر احمدی نژاد رو . انتخابات سال 1400 فقط با احمدی نژادعزیز.
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی ؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اهای نامردان بی سروپای وتولید معلوم نیست کجایید ایا کارها و خدمات ونامه احمدی نژاد زشت وسخیف است یا جاسوسی و فتنه گری ولجن پراکنی های کروبی خاتمی وموسوی وصادقی ومطهری وموسوی خویینی ها در اهانت به نظام و اقای مظلوم ما .که هراشوبی را بپا می کنندتا کشور دچار هرج ومرج کرده واربابانشان را شاد ورهبرعزیز این مردم راناراحت کنند .چرا جهاندورامین در مقابل انها لال شدند احمدی نژاد خ‌دماتش تاقرنها باقی وهیچگاه مانند شما اجنبی پرستان جاسوس نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه احمدی نژاد را باعث اینهمه گرفتاری اش کردند حالا همه برایش شمشیر بسته اند چون بار خود را بسته اند و آدرس غلطی میدهند !!مثل همین اقا!!!
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
سخنان افراد چاپلوسي مانند آقاي رامين قابل اعتنا نيست.ايشان اگر راست ميگويد چرا وقتي آقاي احمدي نژاد در قدرت بود چيزي نميگفت.
Iran, Islamic Republic of
اقای رامین از شیرخشک های فاسد وارداتی چه خبر ؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گزامی . با تشکر. مطلب شما بر خلاف شئون و حریم فرنگ اسلامی – ایرانی و قابل انتشار نیست. جهان نیوز
United States
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
تعقل
Iran, Islamic Republic of
آقا اصلا مخاطب نامه احمدی نژاد رهبری بوده !پیشنهاداتی هم به ایشون داده شده! دیگرانی که به ایشون هیچ ربطی نداره اومدند دارن توهین می کنند!داستان چیه؟کجا داره می سوزه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
برای رامین متاسفم ادبیات درستی بکارنبرد ابلهه شایسته معاون ارشاد نیست
فلاح
Iran, Islamic Republic of
سلام
عدم توجه به خواستهای منطقی اقای احمدی نژاد در گذشته باعث این شد که ایشان به مسیر ناخواسته برود،واین هنر عده ای ایست مثل شما جهان نیوز هاست که از فرد انقلابی به ضد ان تبدیل می سازید،شما در قبال این ریزشها ی دهه اخیر مسئول هستید.