سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۸
۱۶۷

توهین سلبریتی مدعی به حافظان امنیت کشور

پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 593249
این سلبریتی هیچ تفاوتی میان اراذل و اوباش قمه‌کش و حافظان امنیت کشور قائل نشده و با طعنه و کنایه، تقلا کرده تا نیروهای جان بر کف بسیجی را همسان با اراذل و اوباش داعشی معرفی کند.
توهین سلبریتی مدعی به حافظان امنیت کشور
به گزاش جهان نيوز، کیهان نوشت: «حمید فرخ نژاد» از بازیگران سینما و «خودکارشناس پندار در همه امور» در توئیتی تأسف برانگیز نوشت: «متاسفانه دیشب به دلیل اشراف منزلم به گلستان هفتم شاهد درگیری گسترده در این محل بودم، شهادت میدم اگر درایت نیروی انتظامی نبود، ماجراجویی آقایان لباس شخصی و عصبانیت دراویش منجر به فاجعه‌ای با تلفات انسانی بالا می‌شد، تشکر می‌کنم از عملکرد عاقلانه و حرفه‌ای نیروی انتظامی و تسلیت میگم به خانواده نیروهای از دست رفته ناجا،کاش عقلای هر دو طرف نقش پررنگ‌تری برای جلوگیری از این دست برخوردها ایفا می‌کردند».

وی در توئیت دیگری هم نوشت: «دیشب از ساعت 9 شب تا 5 صبح از نزدیک شاهد اتفاقات ناگواری بودم که واقعا دردناک و غم انگیز بود.حجم دود و آتش و گاز اشک‌آور و فحش و فریاد بسیار زیاد بود و در دو طرف میدانی که شبیه جبهه‌های جنگ بود آدمهایی با سلاح‌های سرد و با خشم فراوان فریاد می زدند. عده ای حیدر حیدر می‌گفتند و عده ای علی علی، مطمئنم هرکدام دلایل بسیاری داشتند که خود را به حق بدانند و خون طرف مقابل را مباح. اینکه کدام جبهه بر حق بود و کدامیک ناحق منظور نظر من نیست...»

 این سلبریتی هیچ تفاوتی میان اراذل و اوباش قمه‌کش و حافظان امنیت کشور قائل نشده و با طعنه و کنایه، تقلا کرده تا نیروهای جان بر کف بسیجی را همسان با اراذل و اوباش داعشی معرفی کند. غافل از اینکه اگر همین نیروهای مخلص نبودند، امثال این سلبریتی هیچگاه فرصت نمی‌کرد تا با فراغ بال بر روی کاناپه نشسته و توئیت بازی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همیشه از این بدم میومده
Iran, Islamic Republic of
میگم بازیگرا که حقوق کمی میگیرن به گفته خودشون بالای شهر تهران چرا خونه شون پس ؟!
Iran, Islamic Republic of
به همون دليل كه شما ادعا داريد ما مثل علي ساده زيستيم و نان و خرما ميخوريم اما دكل نفتي و مي بريد و بچه هاتون با پول ارز داروي مردم پورشه سوار ميشن...
جواب سوالت رو گرفتي عزيز دلم؟
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم از این دسته بازیگرایی که در مجالس شبانه برای این حرفه انتخاب شده ای.
Iran, Islamic Republic of
اقای سلبریتی همکارانتان در فیلم خوک هنر خوکی افریدن
انگار شما از غافله خوکی جای ماندید
Iran, Islamic Republic of
به توچی باید گفت نادان که همه چیز و جناحی می بینی من اصلا نظرم جناحی نبود اول مجیدیه میشینم تو خونه مستاجری ۷۰ متری میخوای آدرس بدم تشریف بیاری عید دیدنی خونمون اعتراض من همونقدر که به دکل و کرسنت و مفسدان اقتصادیِ به حقوقهای نجومی هم هست و اتفاقا بازیگران همیشه نالان از حقوقشون خودشون جزو حقوق نجومی بگیران هستن اولین دستمزد اولین بازی گلزار سال ۷۹ طبق قرارداد منتشره اش ۱ میلیون تومن بود اونوقتی که کارمند و کارگری که ۲۷ سال سابقه کاری داشتن ماهی ۱۸۰ هزار تومن میگرفتن افتاد یا بازم برات توضیح بدم
Germany
با این انتقادات تندی که این هنرپیشه می کرد ، تا الان فکر می کردنم خونه اش باید جنوب شهر باشه و مثل خیلی از هنرمندان قدیمی مستاجر باشه!!!
نمیدانم چرا اینقدر دم از آزادی می زنند مگر آزادی نیست که اگر بود باید بر حق الزحمه میلیاردی این بابا چقدر مالیات گرفته می شد؟ نکنه منظورش از آزادی و .... باشه؟
راستی یک کم درباره خصوصیات ظاهری دکـــــــــــــل نفتی تحقیق کن ، اون وقت مطمئن میشی اون که ادعای گم شدن اون را مطرح کرده و به خورد امثال تو داده چه قدر باسواد بوده یا اینکه ...... !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
به نظر خودت جواب عالی دادی کیف کردی نه ؟
Iran, Islamic Republic of
اونی که پورشه سوار میشه وزیر بهداشت دولت منتخب شماست
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تنها وزیری که راضی کننده هست همین ایشون هست . تنها کسی که همیشه با مردم هست ایشون هستند . نسبت به خیلی جاهای دیگه وضع درمان بهتر شده . انصاف هم چیز خوبیست
Iran, Islamic Republic of
دکل نفتی سر از جیب پسر مهاجرانی وزیر ارشاد خاتمی رئیس دولت اصلاحات درآورد

خودتون که خوب میدونید اونا از پیروان رهبری نیستن
Iran, Islamic Republic of
دکل نفتی تو دوران سردامدار مبارزه با استکبار گم شد ؟ ادمی که خوابه میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده بیدار نمیشههههه
Iran, Islamic Republic of
دکل رو که پسر مهاجرانی عزیزتان برد...
بهترین دفاع حمله است؟
Iran, Islamic Republic of
بله ماهم باپورشه سواران مشکل داریم. هرمسئولی که باشد قطعا جایگاهش غصبی است.
درنظام ما مسئولین باید ساده زیست، پر کار واستکبارستیزباشند..
اما علی الظاهر مسئولین ما اغلب از اصلاحات هستند وتقریبا همه به درداشرافی گرایی مبطلایند...امیدوارم شماهم از آنها متنفرباشید
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
چراتهمت می زنی دکل توخانه ی ماجانمی شود!
Iran, Islamic Republic of
پس ببخشید با این همه لاکچری زندگی کردن و میلیادر بودن، اون کیه که میره از جون و مال و ناموس امثال تو دفاع میکنه و فرزندان کوچکش یتیم میشن تا امثال تو، تو امنیت و آزادی و استقلال تمام عیار دهنتون رو اینطور برای دروغ و تکه پرانی به کسانی که کمتر از شما مال و منال و علاقه به دنیا دارن، باز کنید عزیز دلم؟!
Iran, Islamic Republic of
خب راست گفته ایشان اولا از نیروی انتظامی تشکر کرده ثانیا در همه جای دنیا امنیت در شهر توسط پلیس انجام میشود این بسیج ها خودشون را وسط ماجرا میندازن و اوضاع را بدتر میکنند
حسن
Iran, Islamic Republic of
راست می گویی ولی وقتی ناجا را خلع سلاح می کنند غیر از بسیج کسی نمی تواند کاری از پیش ببرد.
کسی که جانش را در دست می گیرد و برای امنیت تو جانفشانی می کند شایسته این همه کنایه گویی و رخم زبان نیست. کاری نکنیم بدترین ها بر ما حاکم شوند. ما بدخواه زیاد داریم. در چنبره هجوم شدید رسانه ای گیر افتاده ایم و دارند افکار ما را مدیریت می کنند. دارند این تلقی را جا می اندازند که به بسیج چه مربوطه مملکت پلیس دارد عده ای ناخودآگاه هم ، هم آوازند. نمی دانند که آشوب گران و عقبه رسانه ای شان می خواهند کارشان را برای دفعه بعد آسان کنند.آنان می دانند از کجا می خورند. می خواهند بسیج و سپاه را در مقابل مردم قرار دهند.
بسیج و سپاه از مردم است و همشهری من و توست و مهم اینکه خودسر وارد نمی شود و اصلا نمی تواند هم وارد شود. دستور دارد از شورای عالی امنیت کشور. عده ای هستند می دانند که دستور دارد اما بازیهای سیاسی ، چشمشان را برای درک منافع ملی بسته اند هر چند پاهایشان را به رسم جانبازی برای این مملکت داده اند. چشمشان را هم در بازی دشمن از دست می دهند.

بسیج عقبه امنیتی کشور است. از مردم هستند ممکن است در بینشان آدم بدی هم باشد ولی خیلی خیلی هایشان به ایران با همه ابعاد و مرزهایش عشق می ورزند. ایران پرستان واقعی اینانند ، وطن پرستان واقعی اینانند. قدرشان را بدانیم مثل ماهی هستیم در آبی که قدرش را نمی دانیم. کاش روز عطش ما به امنیت فرا نرسد که آنوقت خیلی دیر شده است.
Iran, Islamic Republic of
((((این سلبریتی هیچ تفاوتی میان اراذل و اوباش قمه‌کش و حافظان امنیت کشور قائل نشده و با طعنه و کنایه، تقلا کرده تا نیروهای جان بر کف بسیجی را همسان با اراذل و اوباش داعشی معرفی کند. غافل از اینکه اگر همین نیروهای مخلص نبودند، امثال این سلبریتی هیچگاه فرصت نمی‌کرد تا با فراغ بال بر روی کاناپه نشسته و توئیت بازی کند.))))) من بعنوان یک بسیجی افتخار میکنم که حافظ کیان کشور و مردم باشم و هیجگاه از بابت اینکار نه منتی بر سر مردم دارم و نه انتظاری از انان دارم
Iran, Islamic Republic of
این جماعت روشنفکر بازیگر که روزی مخالف قصاصن روزی مخالف برخورد با قاتلی که عمدا با اتوبوس چند پلیس و زیر گرفته کافیه یه سیلی به گوش بچه هاشون بزنن یا یکی از بچه هاشون کشته بشن اونوقت می بینید چقدر به اونچه که میگن پایبندن
Iran, Islamic Republic of
جان برکف مردم بسیجیه نه جان برکف یه مشت مفتخور ناتوان از اداره کشور
همین بسیجی ها امنیت ناموست رو تامین می کنن
Iran, Islamic Republic of
خداراشکرمی بینی که پلیس فرانسه چطورجلوی پروپوسترها!!!!!!رامی گیرد...ازروحانی هم اجازه نمی گیرد...بسیج هم لشکر مخلص خداست... سرزنشها گرکند خارمغیلان غم مخور...
Romania
خصوصا این لمپن شکم چران..ک حتبی لحن حرف زدنش چندش هست...سلبریتی ... از محله پایین برخی مناطق بالا نشین شده
احمد
Iran, Islamic Republic of
آفرين زدي تو خال. يكي از تفاوتهاي مردم ما با خيلي از مردم ديگه دنيا همينه. ما از كسي كه مثل ما فكر نمي كنه خوشمون نمياد. هيچكس به ما ياد نداده كه انسانها، به ويژه هموطنان، به ويژه مسلماناني كه مثل ما فكر نمي كنن رو دوست داشته باشيم. يك لحظه فكر كنيد اگر ما مردم جوري تربيت شده بوديم كه همديگه رو دوست داشتيم حتي وقتي با هم همعقيده نبوديم. حتي وقتي متوجه اشتباه همديگه ميشديم مثلاً در تحليل يك واقعه يا ... چقدر فضا و كيفيت مناسبات فردي و اجتماعي ما زيبا ميشد.
Romania
شما کجای دنیا رفتید که می گویی مثل سائر مردم دنیا ؟؟؟ من در غرب تحصیل کرده ام . همه جا همین است با یک شدت و ضعف و برخی شرایط خاص اجتماعی . در این دنیا یک عده از عده دیگر خوششان نمی اید . دلیلی هم ندارد که یکی از دوطرف خوب باشد که حالا مثلا سوءتفاهم دیدشان را سد کرده باشد این اقای کارشناس همه کاره اقلا گزارش پلیس را بخواند و بعد از الفاظی نظیر "عقلای دو طرف " و یا" لباس شخصی ها " و نظایر انها حرف بزند . بلاخره مثل اینکه همواره هرچه که شد حکومت هم جزو محکومین است .گوینده کلامی که در ان انصاف نباشد و به کرات نیز تکرارکند مورد علاقه من هم نیست .
احمد
Iran, Islamic Republic of
عزيزم اولاً بنده غير از قاره اقيانوسيه بقيه قاره ها را رفته ام، بعضاً مكرراً، و حقايقي را با چشم ديده ام كه قابل انكار نيست. ثانياً من نگفتم همه مردم دنيا چنين اند بلكه گفته ام خيليها در دنيا اينچنين هستند و براي دوستي و محبت نسبت به ديگران اصلاً برايشان مهم نيست كه فرد مقابل در مورد فلان موضوع چگونه مي انديشد. مثلاً وقتي چهره ات گرفته و غمگينه ميبيني آدمها تو خيابون برات دست تكون ميدن و ازت ميخوان كه بخندي و ناراحت نباشي! در صورتيكه اصلاً نميشناسنت و نميدونن ناراحتيت بابت چيه! وقتي خانومت با روسري مياد بيرون با اينكه مسلمون نيستن ولي ميبيني عابران ناشناس دست تكون ميدن و بهش سلام ميكنن در صورتيكه تو كشور خودت هيچكي اينكارو نمي كنه. البته اين قضيه رو توي تموم كشورها نميشه ديد و تو برخي كشورها رفتار مردم از يك ايالت به يك ايالت ديگه 180 درجه فرق مي كنه. اما ما هم هنوز براي دوست داشتن و پذيرفتن همديگه راه درازي در پيش داريم.
Romania
احمد آقا
چیزی را که با ان بسیار مخالفم خود تحقیری ، ندیدن قابلیت ها و اکثریت را مقدم دیدن و خود را ته جدول جوامع قراردادن است .
وقتی لفظ خیلی از مردم دنیا را بکار می برید دارید از اکثریت صحبت می کنید و ما را در اقلیت قرارمی دهید .
در اینکه بسیاری از مردم امثال من با ارزش های متعالی فاصله داریم شک نداشته باشید ولی اینطوری هم که شما می گویید مردم در بسیار ی از نقاط دنیا به خانم من که با روسری سلام می دهند و یا قیافه ما را مغموم می بینند دلجویی می کنند ولی در ایران رویشان را بر می گردانند را حداقل منی که سالیانی انجا زندگی کردم و اتفاقا ادم ناراحت و شری در اجتماع انها و اینجا نبودم را ندیدم . انجا خیلی وقت ها در خانه ات می میری کسی ببیند هم کمکت نمی کندد . در مورد شرقی ها نمی دانم ولی فرهنگ بی تفاوتی و خود پرستی جوامع غربی مشهور است . یک ذره بهشان فشار بیاید رها می کنند و البته من عمومیت را عرض کردم بالاخره در هر جامعه ای ادم ایثارگر نیز هست.

ترویج روحیه تنفر از طریق القای روحیه سرزنش بجای تشویق هم عمل می کند . همین حالا در جامعه زلزله می شود ، در خیابان برای کسی اتفاقی میافتد ، ادرسی از کسی بخواهی ، برای فلان دردمند و مریض و زندانی بخواهی کمک جمع کنی مردم از جان و دل کمک می کنند . در یک مورد با شما موافقم و ان فرهنگ رانندگی ماست . بدون ربط دادن ان به موضوع جاری میخواهم عرض کنم که در فرهنگ پشت فرمان یکی از بدترین ها هستیم .
احمد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، یک نفر کامنت گذاشت که "همیشه از این [حمید فرخ نژاد] بدم میومده" عرض کردم که ما باید سعی کنیم مثل خیلی از مردم دنیا (حالا بیش از 50 درصد یا کمتر از اون مهم نیست) بله مثل خیلی از مردم دنیا همدیگه رو فارغ از نوع تفکری که داریم دوست داشته باشیم. و عرض کردم البته اين قضيه رو توي تموم كشورها نميشه ديد و تو برخي كشورها رفتار مردم از يك نقطه به يك نقطه ديگه 180 درجه فرق مي كنه. اما به نظرم در این زمینه باید خیلی کار کنیم و البته منکر بسیاری از سجایای اخلاقی ایرانیان نیستم فقط خواستم در این مورد خاص هم تذکری داده باشم. همین. اگر ناراحتتون کردم عذرخواهی میکنم.
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما دوست عریز همین است که با فرهنگ شرقی رفته ای و تجربه فرهنگ غربی را برای ما تعریف میکنی همانطر که یک بزرگ شده فرهنگ غربی وقتی به شرق می اید مثل شما نمی شود و گونه ای دیگر نظر دارد
Romania
یعنی چه که با فرهنگ شرقی رفتی و تجربه فرهنگ غربی را برای ما تعریف می کنی ؟ من می گم همه جای دنیا کم و بیش یک عده از عده دیگر بدشان می اید . مگر من گفتم که انها از من بدشان می امد که اینطور حرف در دهان من می گذارید و انرا می پیچانید ؟ نقد من به این فرهنگ خودزنی و خود تحقیری است . من می گم همه جا همه جور هست . اینقدر خودمان را تحقیر نکنیم . نه اینکه جامعه ایده الی داشته باشیم و یا من راضی باشم . اصلا و لدا اینطور نیست ما مردم از ان چیزی که باید باشیم بسیار فاصله داریم و خلق محمدی یکی از ابعاد ان است . اشاره من به نکته دیگری است که ادامه دهم باز هم به تکرار افتاده ام .
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم.
دنیا، اینطوری که شما میگی نیست. شما داری واضح دروغ میگی. در غرب، شما رو آتیش بزنن، ممکنه یک نفر هم به کمکتون نیاد. متأسفانه، بعضی از ایرانیان هم، رفتن سمت فرهنگ غرب.
اما اینکه به این نظردهنده میگی شما با فرهنگ شرقی رفتی، اولا همین جمله فرهنگ شرقی، نشون دهنده اعتماد به نفس پایین شماست. ما دارای فرهنگ متعالی اسلامی هستیم، نه شرقی! ثانیا، مگه غربی ها در فرهنگ شرقی متولد شدن؟! ثالثا، ایشان واقعیت را گفته. با هر فرهنگی که داشته باشه.
اما شما، این اباطیل را ردیف کردی که اغتشاشگران و دراویش احمق بی دین را تطهیر کنی.
اصلا رفتارهای اجتماعی، چه ربطی به مبارزه و مجازات اغتشاشگران دارد؟ غیر از جاده خاکی زدن، اونور چی یاد گرفتی؟
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر کجای دنیا اینطوری که بزنند 3تا ازنیروهای نظامی رو بکشند وبعد نیروی انتظامی دست خالی بیاد برای گفتمان خبر ازدنیا نداری نظر نده/درین واقعه هم باید وزیر کشور استیضا بشه هم نیروی انتظامی زیر سوال برده مگه میشه نیروهای پلیس یک کشور به همین راحتی درخیابان کشته بشن؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو بیکار الدوله ای مثل اینکه همه جا نظر میزاری. نظرت برا خودته.
Iran, Islamic Republic of
نه ایشان هم یکی مثل ما هستند و نظرشان را مینویسند ما این سایت را دوست داریم و در ان نظریاتمان را بیان میکنیم و هیچگاه اجازه توهین کردن به یکدیگر را نمی دهیم اگر هم کسی از سر عصبانیت چیزی میگوید ما چشمانمان را میبندیم و گذر میکنیم
Iran, Islamic Republic of
سردار رحیمی در مصاحبشان فرمودن نیروهای تحت امرشان مسلحه بوده اند و تیر هوایی هم شلیک کرده اند و بعدشم نیروی انتظامی خودش از همه بهتر تشخیص میدهد چه موقع چگونه رفتار نماید شاید منو شما از خیلی از مسایل اطاع نداشته باشیم و اگر اقای فرخ نژاد چیزی میگویند برای این است از اپارتمانشان شاهد عینی ماجرا بوده اند از شنیدن صدای تیر یا بوی گاز اشگ اور
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

اولا، همانطور که بوی بد مرده متعفن، قابل دوست داشتن نیست، هر فکر دنیاطلب متعفنی، قابل دوست داشتن و احترام نیست.
ثانیا، کسی با فکر کسی کاری ندارد. یکی از این دراویش بی دین احمق، جرم کرده و دستگیر شده. آیا باید کلانتری را تهدید به آزادی آدم خود کنند؟! این مسأله فکر شخصیست یا تجاوز به حقوق دیگران؟!
ثالثا، چرا امثال شما، با بی شرمی تمام، جنایت علیه پلیس را، به عنوان نپذیرفتن عقاید جا میزنید؟
آیا از جایی خط میگیرید؟
افسادطلب خودفروخته ایست؟
یا مسلک جاهلانه درویشی دارید؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس به ایشون یاد نداده که ازکسی که امنیتش رامدیونشه تشکرکنه... اصلا تشکرنه دهنشوببنده...حالا مث مافکرنکنه...
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا راست میگوید؛ اگر عقلای انقلاب خویشتنداری نمیکردند، ماجراجویی و عصبانیت این سلبریتی کار دست خودش میداد و یا جوانان پرشور جبهه انقلاب ، فرصت خودنمایی به این تیپ افراد کم هنر را نمیدادند
Iran, Islamic Republic of
جالبه که خود فرماندهان نیروی انتظامی از حضور بسیج در کنارشون تشکر میکنن، بعد این آقا بجای قدردانی از امنیت بوجود آمده توسط جوانان بسیجی برای خودش و خانواده‌ش، زبان به مذمت باز کرده..
واقعا ایشون از اون بالا، با رصد کردن از پنجره اتاقی که از ترس توش پناه گرفته بود چطور تونسته در جریان تدابیر و گفتگوهای فرماندهان پلیس، نیروهای وسط میدان و گله‌مندی اونها از بسیج قرار داشته باشه، که جسارت قضاوت در اینمورد رو به خودش میده؟!
Iran, Islamic Republic of
ریس گروه دراویش شهرما ساواکی اخراجی است اینها در جلسات خود کارهای خلاف عفت هم می کنند اینها که از ا راذل و اوباش حتما در این جلسات شرکت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
خوب دیگه واسه همین کارهای خلاف عفته که بازیگران ازشون حمایت میکنن دیگه، ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی من اصلا یه تنفر ذاتی ازش دارم
هنوز توی جو گشت ارشاده
مهناز
Iran, Islamic Republic of
بصیرت و شعور به سن و سال نیست به درک و فهمه که امثال این بازیگر و طرفدارایی چون تو از آن بی بهره ایید
United States
عین حقیقت هست حرفش . به سن ۲ تا بسیجی که کشته شدن نگاه کنید. ۱۷ و ۱۸ ؟چرا وقتی مملکت پلیس داره اینهمه لباس شخصی و بسیجی بچه سال وارد معرکه می شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شر و ور نگو

22 سالش بوده

شهید فهمیده 13 سالش بود / 40 ساله ها جنگ نمی رفتن
Iran, Islamic Republic of
شر ور تو میگی این همه جون مملکت را به کشتن دادید اخرش عراق شد دوست و برادر . همون صدام کثافت را هم امریکا گرفت و به مجازات رسوند .شادی و نشاط جامعه را گرفتید . هروز یا اختلاس میشه یا یک تعدادی میمرند...اگر طرفدار شما باشند شما میشد معصوم گروه مقابل میشه یزید و دقیقا بر عکس . بزارید مردم اونجورز که دوست دارند زندگی کنن ...... من به شخصه میگم شما بخواهید برید بهشت من میرم قعر جهنم . والله خسته کردید ملت را با کاراتون ..............۲۴ ساعته عزاداری ۲۴ ساعته غم همه دنیا احمق هستند این همه بودجه خرج شادی مردمشدن می کنن . بیان از شما یاد بگیرند
Iran, Islamic Republic of
نه اتفاقا شر و ور گو خودتونید و خوب حیله گرایی هستید.
اولا، شهدای دفاع مقدس را، صدام به کشتن داد. ما از کشور دفاع کردیم و باز هم میکنیم.تانیا،به کوری چشم تفرقه افکنان مزدور دشمن، دشمن ما صدام بود، نه ملت عراق.
ثالثا، آمریکا صدام را کشت. چون قابل اعتماد نیست. همین آمریکایی که برای شما، حکم ناموس دارد.
رابعا، مرگ صدام، درس خدا، است به همه مسلمین. روی این حساب است که نظام و مردم مؤمن، به آمریکا اعتماد ندارند و فریب حقه امثال تو را برای ارتباط با آمریما نمیخورند.
خامسا، شادی و نشاط اشخاص رو نگرفتیم. اما میدانیم شادی و نشاط، هدف نیست. هدف، انجام وظایف و کسب شادی ناشی از رضایت خدا، است. هنوز هم که قیامت نشده بدانیم بهشتی میشویم تا خوشحال باشیم. پس این دنیا، جای برای خوشحالی و لنگ پرونی و دلقک بازی و حماقت نیست. البته تو میتونی هنه اینا رو انجام بدی. منتهی تو خونه ات. کوچه و خیابون، جای مسخره بازی نیست. خودت مسخره باش خودت رو ببین کیف کن.
سادسا، هر روز اختلاس نمیشه. در یک سیستم اقتصادی، گاهی پیش میاد. البته که باید کمتر بشه. اما فکر نکن کسی از جمهوری اسلامی، دست میکشه.
در مورد هر روز مردن مردم، اگه منظورت مرگ به معناب عام هست، بله. خدا، هر روز، یک تعدادی رو می میراند و می برد به اون عالمی که شماها باورش نمیکنید. بهانه مرگ هم، زیاده. اما اگه منظورت، حوادث خاص بوده، ضمن تکرار جمله قبلی که مرگ همیشه هست، برو علتش رو از مسؤولین امر بپرس. همونی که وقتی رأی آورد و برجام رو امضا کرد، مثل لشگر مست های بی خرد، ریختید و رقصیدید. از خودت و همفکران و هم پیاله هات بپرس چرا سهم خودشون رو در بهبود مادی و معنوی کشور، ادا نکردن تا گرفتار مشکلات و بلاهای مادی و معنوی نشویم؟! خیلی خوب رأی دادید که حالا توقع بازخورد دارید؟ رضایت خدا را، کسب کردید، جلوی گناه را گرفتید، دولت را نصیحت کردید، نفس تان را آماده پذیرش امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف کردید که الان، منتظر فرج در کارهاتون هستید؟
چرا فکر میکنید دنیا هرتی پرتیه؟ چه کاشتید که الان نشستید منتظر درو هستید؟ اسلام را به شما دادند. راحت و بی دردسر. باید دنیا را تکان میدادید. ولی فقط خوردید و شکم هاتون رو بزرگ تر کردید. حالا این نظام و انقلابه که از مردم باید بپرسه چه به من دادید. نه شما!
سابعا معیار حق و باطل و بهشت و جهنم، قرآن، حرت رسول الله و اهل بیت معصوم ایشان، و فقهاء و در رأسشان، ولی زمان، امام خامنه ایست. نه ما معیار نیستیم. اما مثل شما، دشمن دین هم نیستیم. داخل دین هستیم و مرید جمهوری اسلامی. اینکه عاقبت بخیر شویم، خدا، میداند. ان شاء الله
ثامنا، خوشحال باش که این دعات مستجابه. حتما میری به جهنم. اول الی القبر. اونجا یه نرمش برای گرم کردن. سپس الی البرزخ. اونجا هم تعطیلاته. حسابی آفتاب بگیر. فقط مواظب باش سرطان پوست نگیری. بعد الی جهنم. که گفته شده کفش آهنی به پای مبارکت خواهند که در نتیجه آن، با احترام، بدنت میجوشد و قل میزند و ذوب میشود و از نو. اونجا تو، خواهی گفت این دیگه بدترین عذاب جهنمه. اما متوجه میشی که اتفاقا آسون ترینش اینه. این ها، عین روایاته. چهره تو، در حال گفتن غلط کردم گفتم بیام جهنم، مایه عبرته.
و آخرین نکته، بله دنیایی که کلی برای شادی مردم خرج میکنن، احمقن. تو باهاشون رفیقی بگو بیان یاد بگیرن. خودت هم بیای ضرر نمیکنی. احمقن. دلیلش هم اینه که شادی، باید بعد از مشخص شدن جایگاه انسان در قیاگت باشه. وگرنه تو این دنیا، زیاد خندیدن کسی که نمیدونه سرنوشتش نزد خدا، چی هست، خوشی یا عذاب ابدی، عین حماقته. مثل کسی که یک دقیقه قبل از سقوطی به دره، داره بشکن میزنه.
دیگه بسه برات. گرچه امثال شما، حرف توی گوشتان نمیره، چون خدا، مهر زده بر گوش منکران دین.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی بود
Iran, Islamic Republic of
۱۴ معصوم بیشتر نداریم و بت پرست هم کافر است . تو چیکاره مملکتی که برای مردم خوب و بد نشون بدی ؟ تو چیکاری کی به مردم امر و نهی کنی ؟ کدوم اسلام را شما میگی ؟ بانکهای نزول خورتون ؟ اختلاسهای میلیاردیتون ؟ حقوق ۸۰۰ تومانی به کارگرتون ؟ پارتی بازی و فامیل بازیتون ؟ فساد نهادینه شده در کشورتون ؟
Iran, Islamic Republic of
حیله گر تو امثال تو هستی که اسلام را پله کردید و مردم را زله کردید .
Iran, Islamic Republic of
عزیزم شاه مرده و مرتجعین نمی تونن کاری برای شما و همفکرات بکنن بذار برو کشور هسایه همون طویله بغلی آنتالیایی جایی که احساس کنی تو هوای اسرائیل داری نفس می کشی چرا این قدر خودآزاری می کنی؟!
Iran, Islamic Republic of
کاش حداقل می شد یک حرف از خودتون بزنید هر چی غربیها می گن را سریع قرقره نکنید
Iran, Islamic Republic of
همین ادم بچه سال کپسول گازی رو که دراویش تو آتش انداخته بودند بیرون کشید تا مانع انفجار بشه برای همین کشتنش . البته فهم و شعور به سن و سال نیست گاهی اوقات یه بچه بسیجی چیزهایی رو میفهمه که صد تا بزرگسال مثل تو از درکش عاجزند
Iran, Islamic Republic of
درود به جوابت خوب گفتی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
همین بسیجی های 13 یا 14 ساله هم توی جنگ بودند. که اگر رشادت های اینا نبود الآن کل ناموست به فنا رفته بود
Iran, Islamic Republic of
بسیجی منتی بر سر کسی ندارد با خدای خود زد و بند دارد و اگر قرار باشد اجری برایش نوشته شود فقط انرا از خدا میخواهد نه از بندگان خدا
Iran, Islamic Republic of
باباجان اصلا کل مشکل اینه که بعضیا اصلا ناموس ندارن که بفهمن بسیجی یعنی چی
محمدعلی
Iran, Islamic Republic of
شما که در سرزمین اجانب و دشمنان ایران و ایرانی شکم چرانی می کنید و همپالکی های شما در ایران از درک حقایق جهاد و شهادت عاجزید.خداوند شما را کور و کر خلق نکرده بلکه به دلیل کتمان حقایق و گرایش به باطل کر و کور شده اید.
اینجا که نیستید تا سری به گلزار شهدای میهن بزنید و سن و سال آنان را از روی قبور مطهرشان بخوانید، هر چند ببینید و بخوانید هم نخواهید فهمید که چرا و چه تعداد جوان رعنای زیر 20 سال جان شیرین را در دفاع از اسلام و کشور فدا کردند تا اسلام بماند، تا ایران بماند.
شما را چه به درک شهید و شهادت و سن شهید و معرفت شهید.
بخورید و نشخوار کنید و دم فرو بندید، همین شما را بس که ثابت کند صرفاً یک جاندار هستید و نفس می کشید.
ای کاش یک نفر بگوید این دراویش داعشی در زمان دفاع مقدس پایشان به کدام خط از جبهه رسید، چند مجروح دادند؟
کدامیک از صدها هزار شهید اسلام و ایران از تبار آنان است؟
هیچ می دانید که همین شهید حدادیان بسیجی، وقتی رفت وسط معرکه که کپسول گاز در حال انفجار دراویش داعشی را از میان آتش بیرون آورد تا مانع فاجعه و کشتار شود، در حلقه سماع بد مستان دراویش داعشی گرفتار آمد و با ضربات چاقو و ساچمه های گلوله تفنگ شکاری آنان به شهادت رسید؟
خدا بر مرض نقاق شما و کوری باطن شما بیفزاید.
Iran, Islamic Republic of
شما از این ناراحت هستید که بسیج چون نیروی مردمی هست مقابل فتنه گران ایستاده. شما در واقع از ملت ناراحت هستید. این را بدان اولین نیروی امنیتی کشور همین بسیج یعنی همین مردم هستند و ما مردم تا آخرین قطره خونمان مقابل هر گونه فتنه و آشوب می ایستیم. جوابتان را هم در دهه بصیرت امسال و بیست و دو بهمن دادیم اما کو گوش شنوا و چشم بینا.
United States
یک رفراندوم بزارید ببینیم مردم ایا از دخالتهای بسیج و نیروهای لباس شجصی و خودسر خسته شدند یا نه !!!!! اقایان مملکت نیروی انتظامی داره به والله شما یک مشت بسیجی اموزش ندیده و بچه سال را ( البته اینها بسیجی واقعی نیستند . بسیجی واقعی همت و باکری و شهدای 8 سال دفاع مقدس بودن ) برای ماجراجویی میفرستید. نباید همه جا ورود کنن .کی می خواهیم متوجه بشیم ؟ مردم به بسیج حساس شدن و جواب میدن بهشون .
آرمین
Iran, Islamic Republic of
من همیشه از بسیج احساس امنیت میکنم در مسافرتها توی پارکها وقتی نیروهای بسیج هستن امنیت هم هست حالا شما اگه از بسیج خوشت نمیاد حتما ریگی توی کفشت هست شاید خلافکاری!! والا بسیج حافظ جان و مال مردمه. دم بسیجیان گرم.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا شما با افکار شهید همت و باکری مخالف هستید. تنها به دلیل اینکه همسر شهید باکری همسر دوم آقای یونسی وزیر اطلاعات آقای خاتمی است از شهید باکری نام می برید
اگر وصیت نامه شهدا را مطالعه کنید اکثریت قریب به اتفاق آنها می گویند که پشتیبان ولی فقیه باشد و رهبری را تنها نگذارید و مطیع امر رهبری باشید. آیا طرفداران این شعار پشتیبان رهبرند؟خیر
در کشور شیطان بزرگ تاکنون قانون اساسی به رفراندوم گذاشته نشده است ولی برای کشورهای دیگر نسخه می پیچند و از دموکراسی و احترام به آرا عمومی سخن می گویند. بس کنید. برای هر مسئله ای که ادعای برگزاری رفراندوم نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
همسر دوم يعنى چه ؟! شرم كن لا مروت !
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Romania
اسم رفراندوم را هم با این حرف هایتان خراب کرده اید . بسیجی واقعی فقط همت و باکری بودند ؟ یه چیزی همینطوری میپرونی . نیست اینکه بسیجی های زمان دفاع مقدس همه پیرمرد بودند ؟ یک نمونه را از کتاب وقتی مهتالب گم شد شهید علی خوش لفظ بخوان . بی اختیار بیاد امریکایی ها و سعودی ها افتادم که هرجا مانند عراق و سوریه و یمن و ایران اسم بسیج و حشد اشعبی هست با انها مخالفند. نه به ان باکری و همت گفتنت و نه به این مخالفت با حضور مقطعی بسیج در حفظ امنیت . من نیت خوانی که نمی توانم بکنم ولی التقاط در کلامت را که میتوانم بوضوح ببینم . بسهم خودم از بسیج و مسئولینش بسیار ممنون هستم و برایشان ارزوی موفقیت می کنم و تا روزی که بسیجی این کشور هستند پشتشان هستم .که چی نظام بیاید و رفراندوم بگذارد که مردم از بسیج راضی هستند یا نه ؟
Romania
منظورم حشد الشعبی بود . خوانندگان غلط تایپی مرا ببخشند .
Iran, Islamic Republic of
تو اگه طرفدار همت و باکری بودی باید برای دفاع از کشور میرفتی سوریه پس حرف مفت نزن
Iran, Islamic Republic of
آقای آمریکایی، نقشه هات در سوریه خوب پیش نرفت چون بسیج نگذاشت. تو ناراحتی ات از یه جای دیگه هست. جوش نزن.
Iran, Islamic Republic of
اولا رفراندوم، برای حل مشکلاتی که مبهم است و از طرق دیگر یعنی عقل و قانون، قابل حل نیست، به عنوان یک راه، مجاز شمرده شده. مجاز، نه واجب. بنابراین، ما امورمان را بر اساس شرع و عقل، حل میکنیم، نه نظرسنجی. اختیار رفراندوم را هم، برای بن بست های فکری و قانونی، به تشخیص ولایت فقیه، داریم. اما اینکه برای هر موضوعی رفراندگم بگذاریم، این رو برو در آمریکا اجرا کن. چون اینجا ابن تصور، خیال خامیست که صاحبانش را خسته خواهد کرد.
ثانیا، بسیج، هست، و ان شاء الله، خواهد بود. مردم هم، 90 درصد، خواهان بسیجند. حضور حداکثری در انتخابات و نظر مردم درباره مدافعان حرم، نگاه انقلابی مردم ایران را نشان میدهد. اما اینکه درصد اندکی ضدانقلاب هم داریم، موضوع بحث ما نیست.
ثالثا، ما، انتقام خون شهیدانمان را، از دروایش و ضدانقلاب، خواهیم گرفت.
5 نفر شهید کردید. 50 نفر ضدانقلاب را، خواهیم کشت. خانقاه دروایش رو هم، مثل خانقاهشون در شهر مقدس قم، با خاک یکسان خواهیم کرد و به موزه عبرت، تبدیل خواهیم کرد.
والسلام
Germany
اگر بسیـــــــــــــج نبود
سر میز شام جنابعالی داعش دور خود تو خانواده ات حلقه زده بود
یا سرباز آمریکائی با پوتین روی بشقاب غذات پا می گذاشت
یا فرمانده انگلیسی، غذای سفره ات را به سگ های دم پادگانش می داد تا امثال تو و من از قحطی بمیریم.
مظلوم بسیبج و بسیجی است که گلولگه می خوره و کتک می خوره تا با توطئه بجنگه بعد از هموطنانش هم فحش می خوره
باید همه متوجه باشند که فلسفه وجودی دروایش توطئه انگلیــــــــــــس است مثل وهابیت و بهائیت و... نگذاریم کاری که با افغانستان کردند سر کشور ما دربیاورند.
Iran, Islamic Republic of
خیلی فیلم می بینی نه؟
Iran, Islamic Republic of
بسیج خوار چشم دشمنان این خاک و وابسته هاشون..... تا بترکه چشم حسود
Iran, Islamic Republic of
اه چقدر حالم بد میشه از این جماعت پرمدعای ول معطل . سن اون مامور نیروی انتظامی هم در حد جوان زیر 25 سال بود . خنگ خدا همه اینا برای حفظ امنیت من و شما بوده . تعارف داشتن با طرفداران ییک فرقه انحرافی نتیجه اش همین میشه !
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
کدام پلیس؟ کدام اقتدار پلیس؟ در حوادث کوی دانشگاه 78 و فتنه 88 اقتدار پلیس را لگدمال کردند و آنها را به دادگاه کشاندند که پلیس دیگر جرات نمی کند با قانون شکن مقابله کند زیرا می داند پس از فروکش کردن قائله، دیواری کوتاه تر از دیوار پلیس وجود ندارد
استاد ابوذر اگر چنین بنویسی از خواندن خسته نخواهم شد
Iran, Islamic Republic of
بارها و بارها در استانها دیده ام که نظامیان ما از مجرم واهمه دارند !!!
راننده متخلف را بار ها دیده ام که برگ جریمه را پاره ودر انظار عمومی به صورت پلیس پف کرده است !!!
ابوذر اگر نظامی باشم
یا همیشه انگشتم برای حفظ امنیت کشور ودفاع از مردم روی ماشه است
یا اگر خلع سلاح ودر اختیاراغتشاشگران باشم تا مرا کیسه بوکس مسابقات سیاسی کنند
یک ساعت در این شغل شریف نمی مانم وبه خانه ام بر می گردم
Iran, Islamic Republic of
چقدر نادانی تو.
سن مهم نیست. مهم این است که بسیج، یک نیروی سازمان یافته است که با هماهنگی پلیس و در صورت نیاز، وارد میشود.
توضیح اینکه نیروهای پلیس ما، در حد استاندارد نیست. امکان استخدام نیز به دلیل کمبود همیشگی بودجه نیست. لذا، پلیس به جای استخدام افراد بیشتر، امور عادی را کنترل میکند و در شورش و اغتشاش که به نفرات بیشتری لازم است، از نیروی بسیج، کمک میگیرد.
بسیجیان هم، بدون هرگونه دریافت مادی و فقط برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و تأمین امنیت مردم، جان برکفانه مجاهدت میکنند.
وانگهی،کسی زیر 18 سال، برای تأمین امنیت، وارد خیابان نمیشود.
خدا، دشمنان نظام و اسلام و بسیج را، نابود گرداند.
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا چرا؟؟؟؟؟؟کاش نمی اومدن ،کاش بیخیال میشد....کاش مادرش رو داغدار نمیکرد.... برای کی اخه برای اینا.....
کاش یه بار بیخیال میشدن بسیجی ها چهل ساله دارن خودشونو فدا میکنن دیگه بسه دیگه سهمشونو دادان دیگه نوبت شماست واسه وطنتون حاضرید از جونتون بگذرید نه از جونتون نگذرید حاضرید به خاطر وطنتون سیلی بخورید؟؟؟؟؟
دیگه نوبتی هم باشه نوبت شماست!!!!!!
فردین
France
استخوان پوسیده یک بسیجی شرف داره به هزاران بیغیرت وطنفروش غرب ذلیل ۰ این را از زبان یک نظامی دفاع مقدس بشنو که بسیجی هم نبوده و نیست اما مخلص همه شان هستم۰
Iran, Islamic Republic of
حالا مشکل فقط همین بود بنده خدا اگه پلیسی که ۳۰ سا سن داره و احتمالا زن و بچه هم داره کشته میشد که بدتر بود
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتند تا گوساله گاو بشه دل صاحبش آ میشه . تا این نفهم ها بخوان معنی امنیت رو بفهمند افراد زیادی باید جانشان را فدا کنند
Iran, Islamic Republic of
هيچ توهيني نكرده. ميگه دو طرف با هم درگير شدن. يك طرف "علي علي" مي گفت و حمله مي كرد و يك طرف "حيدر حيدر". صرفنظر از اينكه كدام جبهه حق بود و كدام باطل، هر يك از دو طرف خود را حق مي دانست و خون طرف مقابل را مباح و ...
اين شرح ماوقع از منظر يك ناظر بيروني است و توهين نيست.
Iran, Islamic Republic of
آدم درست و حسابی تو هیچ واقعه ای از اینکه طرف حق کدومه باطل کدومه صرف نظر نمیکنه
Iran, Islamic Republic of
راست میگه
حمید
United Arab Emirates
با سلام صد رحمت به شرف دزدای قدیم ....
توحید
Iran, Islamic Republic of
اگرگداوبی ظرفیت معتبربشه این میشه
Iran, Islamic Republic of
بابا اخه اينم ادمه ؟؟ بريد عقبه ش رو تو خوزستان بگرديد متوجه ميشد !!!
Iran, Islamic Republic of
البته نون مفت شکم فولادی می خواهد؛ که این سلبریتیها نه کم میخورن و نه غم؛ حرام خواری هم بهش اضافه کنید ببینید چییییی مییییشششه؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا لغت نامه ای که شما ازش استفاده می کنید با لغت نامه ای که فارسی زبانها استفاده می کنند فرق اساسی دارد و تعاریف شما از کلمات عجیب است . نوشته حمید فرخ نژاد کجایش اهانت به برقرار کنندگان نظم است .انکار اینکه عده ای با لباس شخصی به معرکه وارد می شوند و هر غلطی دلشان خواست می کنند و به بنی بشری هم جواب پس نمی دهند که انکار خورشید است در روز روشن . لباس شخصی هایی که بوقچی اشان کیهان است و حسین شریعت مداری که همه را کافر می داند غیر از خودش آتش بیار این معرکه می شود .
Iran, Islamic Republic of
نه ظاهرا لغت نامه ی شما همون لغت نامه بی بی سیه. با این تفاوت که اون بی بی سی ملعون کیهان و شریعت مداری رو شناخته و شما یه عده جاهلید که حتی یه بار هم مقاله هاشو نخوندی و فقط حرف مفت اون طرفی ها رو میزنی و فکر میکنی که فقط خودت خیلی آدمی و مسلمون واقعی هم خودتی
Iran, Islamic Republic of
این هم از همون حرفهای افراطی و بی منطق است که تا یه خبری می شه پای بیبیسی را می کشید وسط گور بابای بیبیسی . کیهان تا پریروز می گفت هواپیمای نو اولویت مملکت نیست حالا می گوید ضعف دولت روحانی در نوسازی ناوگان هوائی آشکار است لذا بهتر است از کسی دفاع کنید که یه جو منطق و استدلال و مصلحت اندیشی را در مخش داشته باشد . شما بهتر است به جهل مرکب خودتان مشغول باشید و از جهل دیگری خرده نگیرید . حضور لباس شخصی ها در ناآرامی های این چندین ساله از 78 تا 88 وتا 96 بیشتر موجب التهاب شدید تر شرایط می شود . اگر قرار است قانون حاکم باشد دیگر لباس شخصی چکاره است ؟ لباس شخصی می آید و قضیه ای که می شد با درایت کنترل کرد را رادیکال می کند و می زند و می رود مثل حسین شریعتمداری که به همه مملکت توهین می کند دروغ می بندد اتهام می زند به کسی هم باج نمی دهد .
Iran, Islamic Republic of
کیهان کی گفته ضعف ناوگان هوایی داریم؟!! روز و صفحه انتشار لطفا. این اولا.
ثانیا، هنوز جعبه سیاه هواپیما پیدا شده، شما فهمیدی مشکل از هواپیما بوده؟! یقینا به عنوان جادوگر، شایسته استخدامی. البته در کنار همه مردم و رانندگان تاکسی غیب گو که از مهندسان پرواز بیشتر بلدند
ثالثا، طبق آخرین اخبار، هوا بد بوده. اما هواپیما پریده. محل حادثه، چسبیده به فرودگاه است که عکسش رو دیدیم. محل برخورد هم، 30 تا 50 متر پایین قله بوده. این یعنی گزینه نقص فنی تقریبا رده. هواپیما تا اونجا رفته. خواسته بشینه. بعد یهو نقص پیدا کرده؟!
از طرفی، طبق اخبار رسمی، هواپیما از مسیر اصلی خارج شده که نشون دهنده نقص فنی نیست. حالا چی هست باید جعبه سیاه پیدا بشه. اما احتمالا، بدی آب و هوا، خلبان رو مجبور کرده مسیر دیگه و ناشناسی رو بره.
به نظر میاد مشکل مدیریتی و نظارتیه نه فنی.
اینا رو نوشتم که بگم انسان اگر شرفش رو فروخت، دیگه دروغ براش عادی میشه. قلبت مریض شده که راحت دروغ میگی. از دایره خارجی.
Iran, Islamic Republic of
حرومت باشه این امنیتی که الان داری و لباس شخصی های دهه ۶۰ با نثار خون خودشون تو جبهه برات ایجاد کردن
Iran, Islamic Republic of
به نقل و مضمونی از امام باقر(ع)مسلمانان بر دو دسته اند آنانی که فقط نام مسلمان را با خود دارند و مومنانی که احکام اسلام را رعایت میکنندو بر اسلام خود ایستاده اند
پس از موضع گیریهای برخی از این سلبریتی هایی که فقط نام مسلمانی بر خود دارند تعجب نکنید و توقع بیشتری نداشته باشید
Iran, Islamic Republic of
امام حسین علیه السلام(ع)درکربلا به لشکریان یزیدگفت: چون شکمهایتان از حرام پر شده حرف مرا نمی شنوید.
پس حق و باطل را از هم تشخیص ندادند یزید را خلیفه مسلمین خواندند و اباعبدالله الحسین(ع) را خروج کرده بر حاکم اسلامی دانستند
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
اگر همین نیروهای مخلص نبودند شما تو خونه ات هم ارامش نداشتی اقای همه چیز دان متاسفانه این هنر پیشه ها خیال می کنند همه چیز بلدند وبراحتی هرنظری که بخاند میدند
United States
وظیفه ارامش من بهعده پلیس یعنی نیروی انتظامی و ارتش هست . پولی که از ردیف بودجه به نیروی انتظامی و ارتش داده میشه از پول مردم هست مالیات یا نفت !!!!!! اینقدر سر امنیت به ملت منت نزارید .
Iran, Islamic Republic of
از بسیج ناراحت باشید و از ناراحتی تان بمیرید. همین عصبانیت نشان دهنده راه درست این نهاد انقلابی است. در عراق، سوریه و یمن هم این بسیج است که آمریکا و مزدورانش را به خاک سیاه نشانده و امیدها را برای نابودی رژیم صهیونیستی صد چندان کرده. آفرین بر بسیج
Iran, Islamic Republic of
چرا بسیجی ها خودشون رو مجاز میدونن ک در همه چیز ورود کنند?مگه اینجا نیروی انتظامی نداره،بخاطرش حقوق هم میگیره و ب اندازه ی کافی توان حفظ امنیت هم داره.ما همه فداکاری رو تحسین میکنیم اما وقتی نیاز بهش نباشه جنبه ی دخالت بخودش میگیره.
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
البته نقدی که برنیروی انتظامی هست همینه چرا دست خالی برای مقابله اومد کجای دنیا برای اغتشاشگری که با قمه و...اومده دست خالی میان وسط حالا اقای رییس هم ازنا تشکر کرده زدند 3نفر ازنیروها شون رو کشتند تقدیر هم شدند اینه مقابله با مقاسد؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما تشخیص میدید که بسیجیها مجازند در حفظ امنیت شرکت کنند؟ خوب نیروی انتظامی از اونها کمک خواسته اونا هم شرکت کردند شما که هیچ آسیبی ندیدید چرا ناراحتید؟
Iran, Islamic Republic of
بسيجي و لباس شخصي يعني چه مگه نيروي انتظامي چكاره است كه اينها را وارد ميدان ميكنند
Iran, Islamic Republic of
بسیجی همونیه که 40 ساله ناموس امثال تو رو حفظ کرده
Iran, Islamic Republic of
والله ناموس همه تو دنیا در خطر هست ؟ میشه این داستان را مشخص کنی ؟ کی ناموس ما در خطر بوده در تاریخ ایران ؟ مملکتی که ثروتمند هست و همیشه ارتش داشته ؟ یعنی الان تو همه دنیا که بسیج نیست و ارتش دارند و پلیس ناموسشون بر باد رفته ؟
Iran, Islamic Republic of
بله
شما گرمی و...
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اشکال از نادانی شما نیست. نادانی، ناشی از گناه و غرض ورزی است.
همه دنیا البته که مشکل ناموس دارن. اما اگر هم ندارن، همه دنیا علیه شون لشگر داعش به مرزهاشون گسیل نکرده. اما چه کنیم که قیاست هم، غرض ورزانه ست. یک بخش رو میگی. بخش دیگه اصلا یادت نیست!
ارزش مدافعان حرم رو، اینجوری باید بیشتر حس کرد.
Iran, Islamic Republic of
سوریه هم ارتش داشت ولی برو از مردای سوریه بپرس که در خطر بودن ناموس یعنی چی ؟ عراق هم ارتش داشت ولی بازم از مردای اونا بپرس خطر ناموسی یعنی چی . تا وقتی تو این دوتا کشور مشکل بسیجی وار باهاش برخورد نشد حل نشد . تا جائیکه بشار ناامید شده بود سپاه قدس نجاتشون داد و همین لباس شخصی ها .
حالیت نیست در مرکز التهابات دنیا داریم زندگی میکنیم .؟ نمیفهمی داعش تشنه این بود بریزه تو مملکت ما و چه ها دلشون نمی خواست بکنن . تو امنیت بودی همیشه و قدر عافیت نمی دونی . بله ارتش قوی هم داریم ولی خطری که ایران رو تهدید میکنه بزرگتر از این حرفهاست
Iran, Islamic Republic of
كاملا غلط گفت اين هنر پيشه
Iran, Islamic Republic of
غلط اضافه کرد.
Iran, Islamic Republic of
هنرمند محترم فراموش نکنید چه کسانی الان زنده اند و چه کسانی برای زندهها زنده زنده زیر چرخ خودرو مظلومانه جان باختند آقای هنرمند هنرمندی را زیر چرخهای اتوبوس و سمند دیدی ؟ آن جوان غیرتمند ناجا آن بسیجی همیشه مظلوم ملت . از خون جوانان وظن لاله دمیده . خداحافظ بچه های ایران لاله خیز . خوش به حالتون رفتید و این اظهار نظرها را نشنیدید . راستی شنیدم یه هنرمند دیگه اون خانم بازیگر در یه جشنواره خارجی هم مطالبی گفته . راستی یکی از شهدای اخیر تازه دو ماه بود نامزد کرده بود .
سیاهکلی
Iran, Islamic Republic of
اینها هنر پیشه هستند نه هنر مند /برای کسب مال ازهر راحی وارد می شن ...
مقدم
Iran, Islamic Republic of
جاي سلام نداري فرخ نژاد
يا آن زمان بچه بودي يا مثل امروز فكر ميكردي
شهر خودت رو ميگم ، خرمشهر
اگه يه جايي مثل خيابون پاسداران تهران محل سكونتت بود و از بالا نگاه ميكردي موقعي كه بعثيها اومدن ،اونايي كه جلوشون ايستادن لباس شخصي ها رو ميگم كه در مقابل شون قرار گرفتن ،هيچكس ديگري غير از آنها اونجا نبود براي جانفشاني، فكر كنم همين توييت رو ميگذاشتي٠ميشه قضاوت كرد اون روزها سن و سالت كم بوده و حق داشتي حق و ناحق رو تشخيص ندي اما الان چرا قدرت تشخيص نداري؟؟؟
تو خبرها اومده بود به نقل از نيروي انتظامي كه كپسول گازي را كه رو كه داعش صفتها توي آتش انداختن و ميتونست منجر به كشته شدن تعدادي از مردم پشت پنجره شود كه بنا به اظهار نظر خودت تو هم يكي از آنها بودي توسط بچه هاي مخلص و فداكار بسيج از آتش بيرون كشده شد،بنابر همين خبر خودت و همه اهل خانه كه نظاره گر بودين زندگي تون رو مديون همان لباس شخصي هستي٠
اگر خواستي آدرس همان فرد را كه اين جانفشاني را كرد و از ناحيه دست و پا دچار سوختگي شد برايت إرسال كنم البته توصيه ميكنم از حس بازيگري فيلم گشت إرشاد خارج شوي٠
مردانگي بچه هاي جنوب يادت نره
راستي اين رو هم بگم از قول محمد جهان آرا،بچه ها اگر شهر سقوط كرد آن را دوباره فتح ميكنيم مواظب باشيد إيمانتان سقوط نكند
مقدم عزیز جوانانمان شاید ندیدن اما گردن کلفت های احزاب چطور
Iran, Islamic Republic of
مقدم استاد من . انقلابی نماهای منافق را نشانه بگیر که شبه می افکنن. تا بچه های ما را بفریبند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جای جلاد و مجرم رو عوض کردن بخشی از پروژه افساد طلباني چون توست!
Iran, Islamic Republic of
معلومه از افساد طلب ها خاطرات تلخى دارى هى افساد افساد ميكنى !
حرف تازه نداريد شما جماعت جاعشى ؟!
Iran, Islamic Republic of
شما داعشی های وطنی چطور؟
داعش مرد ولی امثال تومتاسفانه هنوز نفس می کشند وخون قهرمانان وطن را لگد مال می کنند.
...
Iran, Islamic Republic of
چه توهینی کرده تو این جور اجتماعات دخالت نیروهای خودسر باعث خشمگین تر شدن طرف مقابل می شود مگه این مملکت پلیس ندارد!نیروی انتظامی دخالت نکرده بود لباس شخصی ها خودشون و دراویش رو به کشتن میدادند
Mohammadmehdi
Iran, Islamic Republic of
با شما موافقم
یونس
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اقای فرخ نژاد حقیقت رو بیان کردن
نیروی انتظامی با درایت و هوشیاری از هرگونه آشوب و کشتار جلوگیری میکنه و مراقبت میکنه
ولی یه عده لباس شخصی که کاره ای نیستن و بهشونم مربوط نیست نخود هر آشی میشن واسه خودنمایی همین افراد هستند که کشور رو با نابودی میکشن و بعد صداسیمای میلی شروع میکنه مظلوم نمایی الکی ازشون.
Iran, Islamic Republic of
جناب یونس‌؛
ما در بطن ماجرا بودیم. اما میخواهیم از زبان تو بشنویم.
اگر دقیقا نگویی جزییات ماجرایی که نوشتی، اینکه بسیج چگونه وارد شده، شب قبلش که سه پلیس شهید شدند کجا بوده، نیروهای خودسر کجا بودند، چه شکلی بودند، چگونه وارد شدند، اگر دقیق این ها را اینجا ننویسی، از شمر پست تر، و از خوک های صهیونیست، کمتری.
باید مشخص شود دشمنان انقلاب و بسیج، افرادی هستند که دروغ، در خونشان است.
منتظرم پای این خبر تا گزارشت رو بشنوم. بعد من هم گزارشم رو از درخواست پلیس از بسیج، میدم.
Iran, Islamic Republic of
جناب یونس ضدانقلاب طرفدار دراویش قداره کش!
کجایی؟ منتظرتم گزارش ورود غیرقانونی و خودسرانه بسیج رو اینجا بنویسی.
تو که اینقدر خبر داری، اینا رو بنویس:
ساعت و محل ورود بسیج به عملیات، شرح عملیات خودسرانه شون!، و ساعت و مخل خروج از عملیات
چون این ها، از واضحات هر عملیاتیه.
تعداد بسیجیان و نیروهای پلیس رو هم بگی بد نیست.
درخواست پلیس برای به میدان نیامدن بسیج رو هم بنویس از طرف کدام فرمانده بوده. اسم فرمانده مخالف با حضور بسیج رو همینجا بنویس ما استعلام کنیم.
تو. که اونجا بودی، نحوه قرق محل توسط پلیس رو بگو.
درخواست معترضین با ذکر اسم نماینده اون ها رو هم بگو ببینم اصلا میدونی درخواستشون چی بوده یا نه.
اگه اومدی که هیچ، اگر نه، بر ضدانقلاب دروغ گو و بر مخالفین بسیج لعنت.
Iran, Islamic Republic of
الهی امین
Iran, Islamic Republic of
جناب یونس‌! هنوز هم در جستجوی اطلاعاتی در مورد ورود خودسرانه بسیجی؟! چرا دروغ میگی؟ از پلیدی، چی نصیبت شد جز ضایع شدن؟!
بسیج، با هماهنگی پلیس، وارد شده و میشود و معمولا، یک تقسیم کار بین نیروهای پلیس و سپاه و بسیج است.
از طرفی، حتی اگر بسیج، بدون اجازه وارد میشد که نشد، باز هم به دلیل وجود سازمان رسمی بسیج و داشتن حکم رسمی و شرح وظایف، مشکلی نبود. یعنی وظیفه اش بود بیاد برای تأمین امنیت. همانطور که ارتش و سپاه، رفیق و رقیب هستند، پلیس و بسیج، دو نیروی رسمی همکار و رفیق و رقیب هستن. این است فضای رقابتی.
گرچه، تا الان که بسیج و پلیس همیشه هماهنگ بودن.
بهتره دیگه به عنوان یک دروغگو، اینجا پیدات نشه.
Iran, Islamic Republic of
دوست من اگر در انجا بوده اید ضمن عرض تشکر و خداقوت بشما و همه برادران عزیزم که برای امنیت ما زحمت کشیدند می خواستم عرض کنم که مگر اینها از رو می روند؟ اگر مخالفند و هرچه که هستند باشند ولی ادم با دشمنش هم باید با جوانمردی برخورد کند . من نمی دانم اینها چه سیره ای دارند .
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز نمیدونی داستان چی بوده . فقط چشم بسته حرف میزنی ؟ادم خنده اش میگره . الته ۹۰% اینجا مثل شما هستند . شب قبلش کجا بود عزیز همه این اتفاقات در ۵ ساعت افتاد و همزمان با حضور لباس شخصی و بسیج که با باتوم و حیدر حیدر گویان با یک مشت هو هو گویان درگیر شدند . و باعث و بانی خون ۵ نفر
Iran, Islamic Republic of
اولا ما عزیز ضدانقلاب یا اراذل نیستیم. بلا به دور.
ثانیا، شب قبلش، اتوبوس از روی سه مأمور رد شد. حداقل فیلم عمومی اش رو ببین. رفت و آمد مردم، چراغ های روشن، و زمان انتشار خبر، مربوط به شب قبل از اون صبح است. تو این رو هم نمیدونی.
مرگ بر دراویش داعشی
Iran, Islamic Republic of
تمام این اتفاقات در کمتر از 6 ساعت افتاد روز دوم هیچ اتفاقی نیوفتاد . ما هم از ریخته شدن خون جوانان این کشور ناراحتیم . ما هم می فهمیم خانواده این جوانان چی می کشن . چون در زمان 8 سال دفاع خودمون هم شهید دادیم هم مجروح ولی باید اول اخبار را از راه درست خوند و دید و بعد اظهار نظر کرد .
Iran, Islamic Republic of
یعنی اتفاق، شب نیفتاد؟! بر دروغگو لعنت.
بسیج، خودش سازمان رسمیست. نیازی به حکم نداره. دارای مصوبه است. بقیه باید با بسیج هماهانگ بشن. در عین حال، بسیج همیشه هماهنگه.
تا کور شود چشم فتنه، بسیج هست.
Iran, Islamic Republic of
بسیج سازمان رسمیست ولی حق دخالت در همه امور را نداره . وظیفه پلیس و نیروی انتظامی حفاظت از جان مردم بدور از هیاهو هست . خواسته مردم هم همین هست . ولی مشکل بسیج استفاده از احساسات جوانان هست و این در هنگام عملیات بسیار خطرناک هست . ما چه نیازی به لباس شخصی و بسیج داریم در حالیکه کلانتری 102 در نزدیکی محل هست .
Romania
منظورت از لباس شخصی ها بسیج است . و البته بسیج مظلوم نمایی می کند مثل همین شهید که با گلوله های شکاری و چاقو زدنش و با سمند دوبار از روش رد شدند . اف بر شما ...
Iran, Islamic Republic of
به نظرم لازم است رسانه ها در یک اقدام هماهنگ از درج نظرات ابلهانه ی این به اصطلاح سلبریتی های کم سواد خودداری کنند. مگر این افراد چه کسی هستند که نظراتشان درباره ی موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، و حتی حوزه علم و دانش هر روز روی خروجی خبرگزاری ها منتشر می‌شود؟!
به نظرم متاسفانه همین رسانه ها هستند که این آدم های مغرور و از خود راضی را بیخود و بیجهت بزرگ کرده اند، و اینها واقعا به این توهم دچار شده اند که مهم و تاثیرگذارند...
Mohammadmehdi
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی مطلب شما قابلیت نشر را ندارد. جهان نیوز
Mohammadmehdi
Iran, Islamic Republic of
این هم از دموکراسی شماست که منه درس خونده جامعه که هیچ حرف ناهنجاری نزد را بلاک کردید..متاسفم
Iran, Islamic Republic of
شما در کمال امنیت داری حرف مفت میزنی اما لیاقت امنیت رو نداری
این تیپ جماعت فقط باید سرشون بیاد تا بفهمن امنیتشون رو مدیون کی هستن
Iran, Islamic Republic of
مدیون شما هستیم قربان . کلا امنیت همه دنیا مدیون شماست . ما هم همه پشمک هستیم .
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر گرامی . با تشکر رعایت اخلاق اسلامی ایرانی از شما دوست گرامی مد نظر است . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
اسمش با خودشه" بازیگر"
چرا بزرگش کردین؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
سلبريتى ديگه چيه،همون عاشق ديده شدن به هر قيمت.
Iran, Islamic Republic of
بابا این بی سوادها چرا تو هر زمینه ای نظر باید بدن؟ اونوقت شما نظرشون رو پخش می کنین. آخه این چه سواد و تخصصی داره؟
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی های ایران جیره خوران حزبی است. اصلا حزب و رسانه هاشون ازشون سلبریتی میسازه برا اینجور مواقع... برا همین سال 88 شدن مدافع حقوق فتنه گران اما سال 96 در برابر اعتراضات مردمی به گرانی در افق محو شده بودن چه بسا اگر تصاویر تبلیغاتی درویشان با کروبی که یکی از روسای حزبشون است را ندیده بودن باز هم ساکت میماندن...
Iran, Islamic Republic of
جناب بازیگر! شما در منزلتان بمانید.نیروی انتظامی و لباس شخصی ها مانند 40سال گذشته امنیت کشور را خفظ می کنند.اگر لازم باشد همان لباس شخصی ها سنگر دفاع از حریم کشور را مقابل داعش در بیرون مرزها دائر می کنند؛چنانکه در سوریه و عراق ایستادگی کردند و نگذاشتند داعشی های دست پرورده امریکا وارد خانه شما شوند.لباس شخصی ها سالهاست که زخم زبان افراد را به جان خریده اند و گوششان بدهکار بازیگران پناه گرفته در کنج خانه ها نیست.
Iran, Islamic Republic of
وااقعا کسانیکه جان خود رادر این راه فدا می کنن در اشتباه هستند باید گذاشت تا مزه ناامنی و هرج ومرج را عده ای که از قبل این امنیت واین جانفشانی هابه همه چیز رسیدن بچشن
Canada
سلبریتی ?!!!!! ...
Iran, Islamic Republic of
حیف امنیتی که امثال این ها ازش منفعت می گیرند و یاوه می بافند
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها کافی نیست.
من سؤال میکنم از قوه قضاییه، حمایت از اغتشاشگران و اراذل و ادباش، تحریک کننده اراذل و ترساننده مردم نیست؟
و تحریک اراذل و ترساندن مردم، تخریب امنیت و جرم نیست؟
یا جرم، نیاز به مجازات ندارد؟
پس قوه قضاییه و پلیس، با این تحریک کنندگان اراذل و وحشت آفرینان جامعه، چه برخوردی کرده؟ ممنوع الکار، دستگیر، حساب کشی و مجازات، شدند یا خیر؟
سلام
Iran, Islamic Republic of
اينها اگر كربلا هم باشند مى گيند دو طرف دست از خشونت بردارند و با هم آشتى كنند.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
افراد لمپن و بی هویتی مثل این فرد همواره قابل ترحم هستند. اگر نبودند این شیران بیشه شرف و مردانگی امثال این فرد باید با شلوار مرطوب به رختخواب می رفتند.
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشان توهینی به نیروی انتطامی نکرده . در ضمن چرا شماهدفکر می کنید که بیشتر از همه حالیتونه و فقط شماها می فهمید . انتقاد پذیر باشید و به کسی توهین نکنید . همین توهین شماها که توی کامنتها گذاشتید نشان از افکار و شخصیت شماست .
Iran, Islamic Republic of
جوابی نداشتی، دفاع بی مبنایی کردی.
چرا فکر میکنیم حق میگیم؟ برای اینکه برای دفاع از پلیس و مقابله به اراذل، دلایل منطقی داریم که شما ندارید.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
آب که سربالا بره قورباغه ابو عطا می خونه!
Ali
Iran, Islamic Republic of
سلام. من کاری به فرمایش این بازیگر ندارم. ولی به نظر شما یک ژورنالیست اینگونه تیتر خارج از ادب می زند؟ فقط متاسفم. متاسفم . شما دارید تبلیغ توهین و ادبیات بد را رواج میدهید. این راهش نیست. هر دفعه که به سایت تان مراجعه می کنم فاز قانون شهر برره متوجه حقیقت می گردم. البته توان شنیدن حرف مخالف را که اولین ویژگی یک ژورنالیست می باشد را نیز ندارید
Iran, Islamic Republic of
ایرادی به تیتر ندیدم.
یک هنرمندنما که ادعای مردمی بودن دارد را به عنوان مدعی معرفی کرده که درسته. چون مدعیه.
از اوباش وحشی حمایت کرده که توهین به نظم و قانون و پلیس و مردم و حتی شماست.
مشکلی در تیتر نبود. بهتر است به جای مخالف خوانی، فکرتان را متحول کنید تا نسبت به حقایق جلوی چشمتان، کور نباشید. اون وقت میفهمی دفاع این جماعت از اغتشاش علیه امنیت کشور، یعنی چه.
Iran, Islamic Republic of
خب آقایون مافیای سینما یه فیلمنامه بفرستین دم در خونه ی آقا حمید با یه نقش اول تپل. ایشون کارشو کرد و حرفی که میخواستین رو زد.
آها راستی خانوم حاتمی فراموش نشه
علی
Iran, Islamic Republic of
اینها پوست و گوشتشان از پول این مردم بدبخت است ولی سنگ خیانت کاران را به سینه می زنند
نقش اوباش رو خیلی خوب بازی می کنه
Iran, Islamic Republic of
آقای بازیگر آنچه شما در خیابان پاسدارن مشاهده کردی صحنه واقعیه عده ای شرور قمه به دست بود که کارگردانی آن خارج از مرزها بود و البته امثال شما آتیش بیار معرکه من یک پیشنهاد دارم از این به داعشی هاو همه کسانی که قصد اخلال امنیت دارند به سرانگشت تدبیر حضرت عالی دوستان روشنفکرتان مدریت شوند البته خون شما ورفقایتان آنقدر رنگین است که این مملکت شایستگی آن را ندارد که در پای آن ریخته شود چون شما وطن ندارید شما جهان وطنید اینجا نشد یه جای دیگه اصلا اینجا محل کار شماس اینجا پول در می یارید می رید ینگه دنیا خرج می کنید و خوش می گذرونید پس لازم نیست که سرشما زیر چرخهای اتوبوس له بشه یا داعشی ها سر شما را بیخ تا بیخ ببرند شما اصلا دعوایی با آنها ندارید شما انسانهای بی آزااری هستید که فقط برای گذران معاش روزگار به ایران آمده اید اگر می شد جای دیگه هم این قدر روی دست ببرندتان هما نجا وطن شما بود راستی آنچه شما در خیابان پاسداران مشاهده کردید فیلم گشت ارشاد سه نبود واقعیت دنیای امروز ایران بود که البته بازیگرانش هم واقعی فکر می کنند وآروق روشنفکری در لبای سلبریتی نمی زنن.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این حرف هاش کجاش توهینه؟
Iran, Islamic Republic of
بسیج بوجه اش رو از کجا میاره غیر از اینه که از بیت المال خرج این بسیجی ها می کنن
تا کی باید ما ببینیم پولمون رو اینا خرج می کنن.
اگه راست می گن و دلشون واسه مملکت می سوزه بودجه دولتیشون رو قطع کنن خود بسیجی ها از جیب تودشون خرج کنن تا ببینیم بازم ادعا دارن
من به شخصه راضی نیستم از جیبم خرج بسیجی هایی کنن که دراخرم با تندروی هاشون به کشور اسیب بزنن
Iran, Islamic Republic of
حالم از این سایت جهان .... بهم میخوره...
ایرانی الاصل
Iran, Islamic Republic of
این آقا رو نباید جدیش گرفت از جای دیگه میسوزه
علی
Iran, Islamic Republic of
من که توهینی نمیبینم در این نوشته.تعجب میکنم از برداشت کسی که این مقاله را نوشته.در ضمن بنده هم دوستار بسیجیان عزیز هستم هم دوستار سپاه ولی برداشت در مقاله گفته شده را قبوا ندارم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام از رهبر اطاعت کنید کسانی که ضدرهبر هستند بگن چرا رهبر عزیز تمام عمرشونو به پای اسلام ناب محمدی ریختند آیا رهبر قدرت میخواستند خیر رهبر عزیز هدایت انسان هارو میخواستند تمام حرف هاشون پراز نصیحت های الهی است