جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نتانیاهو: لازم باشد علیه ایران هم اقدام می‌کنیم

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب: 592347
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت که این رژیم در صورتی که لازم باشد علیه ایران هم اقدام خواهد کرد.
نتانیاهو: لازم باشد علیه ایران هم اقدام می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس امنیتی مونیخ بار دیگر ضمن راه‌اندازی نمایش‌های تبلیغاتی، بار دیگر اتهامات بی‌اساس خود علیه ایران را تکرار کرد.

«نتانیاهو» با نشان دادن تکه‌ای آهن پاره، خطاب به «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران ادعا کرد:  «این قطعه ای پهپاد ایرانی است؛ آیا ظریف این را می شناسی؟ مال شماست!»

به نوشته رویترز، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای اولین بار در کنفرانس مونیخ حضور داشت گفت: «ما در صورتی که لازم باشد، نه فقط علیه نائبان ایران بلکه علیه خود ایران اقدام خواهیم کرد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با نمایش یک نقشه، مدعی شد درباره گسترش نفوذ ایران در خاورمیانه هشدار داد. 
وی مدعی شد: «اتفاق نامبارک این است که داعش رو به افول می‌رود و ایران، پا جای آن می‌گذارد و تلاش می‌کند امپراطوری‌اش را به نواحی پیرامون خودش گسترش دهد. ایران همچنین در تلاش است پلی از این کشور به عراق، سوریه، لبنان و غزه ایجاد کند. این اتفاق بسیار خطرناکی برای منطقه است.»

پدافند هوایی ارتش سوریه روز شنبه (10 فوریه/21 بهمن) یک فروند جنگنده اف‌16 رژیم صهیونیستی را در نزدیکی «الجلیل» در جولان ساقط کرد. این اتفاق بعد از آن روی داد که رژیم اسرائیل به مواضع ارتش سوریه حمله کرده بود. 

رژیم صهیونیستی اصرار دارد که تجاوز هوایی روز شنبه به خاک سوریه، در نتیجه ورود یک پهپاد ایرانی به اراضی اشغالی بوده است. در حالی‌که مقام‌های ایرانی این ادعا را رد کرده‌اند.

ارتش سوریه که بارها به اسرائیل در خصوص عواقب ادامه حملات به محور مقاومت در خاک این کشور هشدار داده بود، ضمن قبول مسئولیت کامل ساقط کردن این جنگنده متجاوز، گفته که پهپاد مورد اشاره صهیونیست‌ها، یک پهباد شناسایی متعلق به این ارتش عربی و در حال جمع‌آوری اطلاعات از گروه‌های تروریستی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *