جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

کسی منتظر نظر کمیته رئیس جمهور نیست

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب: 592096
آنان که با هر پدیده ای اصل نظام را نشانه می گیرند منتظر اعلام نظر این سازمان و آن قوه نیستند. آنان فقط باید بشنوند که: "نظام، این آقا را بدون هیچ دلیل گرفته و در توالت زندان کشته است و تمام".
کسی منتظر نظر کمیته رئیس جمهور نیست
به گزارش جهان نيوز؛ عبداللهی گنجی در کانال تلگرامی خود نوشت: خودکشی سیدامامی در زندان تلخ است و هیچ شخص عاقل  و معتقد به انقلاب اسلامی  آن را تایید نمی کند و اگر بررسی‌های کارشناسی قصور را نشان دهد برخورد هم لازم است.
اما آنان که همسو با رسانه  ملکه "ابهام در مرگ فعال محیط زیست و استاد دانشگاه" را دنبال  می کنند با تشکیل صدها کمیته تحقیق  و حقیقت یاب  قانع نخواهند شد.

آنان  که با هر پدیده ای اصل نظام را نشانه می گیرند منتظر اعلام نظر این سازمان و آن قوه نیستند. آنان فقط باید بشنوند که: "نظام، این آقا را بدون هیچ دلیل گرفته و در توالت زندان کشته است و تمام".

تشکیل تیم از سوی  رئیس جمهور علیرغم  نظر قوه قضائیه و نمایندگان مجلس صرفا به مثابه یک پز باقی خواهد ماند چرا؟

اول اینکه این کمیته نظری فراتر یا جدیدتر از آنچه مطهری-بروجردی گفته‌اند نخواهند گفت و به تقابل  با مجلس نخواهد رفت.

دوم اینکه این کمیته در خصوص جاسوسی  سکوت خواهد کرد زیرا هرگونه تایید جاسوسی به مثابه "غفلت" و زیر سئوال رفتن سیستم امنیتی دولت محسوب خواهد شد و داستان جدیدی برای تحلیل بوجود خواهد آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی مسول جاسوسی از کشور است باید پاسخ دهد نه طلب کند
اما دولتی در توجیه وتفسیر وبدهکار کردن وتوپ در زمین دیگران انداختن علیرغم قصور و کتاهی خود ید .....دارند چنانکه سنگ پای قزوین را از رو برده اند اصل پوشاندن قضیه به حاشیه بردن ان و بدست اوردن دل کسانی است که زمانی دولت را رحم اجاره ای خود خوانده بودند والی اخر