جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سرمربی چینی قایقرانی فردا وارد ایران می‌شود

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 592014
رئیس کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی ضمن تشریح برنامه ملی پوشان این رشته گفت: «لی‌یو می» سرمربی خارجی تیم ملی فردا به ایران می آید.
سرمربی چینی قایقرانی فردا وارد ایران می‌شود
به گزارش جهان نيوز، عمران پورعسگر گفت: لی یومی سرمربی چینی تیم ملی رویینگ مردان ایران فردا ۲۹ بهمن ماه به تهران می آید. قرار است این مربی خارجی دو تا سه هفته قایقرانان را غربال کند و ضمن بررسی شرایط آنها، زمان بندی و برنامه ریزی خود را برای برپایی اردوهای آینده تیم ملی به ما اعلام کند.
 
وی افزود: مربی چینی رویینگ قبلا نیز به ایران آمده است. قرار است او تنها با تیم بزرگسالان با نفرات حاضر در بازی های آسیایی جاکارتا، تمرین کند.
رئیس کمیته رویینگ در خصوص محل برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: در حال حاضر شرایط برگزاری اردو در شهرهای ارومیه و ابهر را به دلیل سرما نداریم و بهتر است تا پایان سال جاری در تهران اردو داشته باشیم. بعد از آن در خصوص محل جدید اردوی پاروزنان تصمیم گیری می کنیم.

وی در خصوص برنامه آینده حضور لی یومی در اردوی تیم ملی نیز گفت: این مربی طی هفته های آینده تنها شرایط قایقرانان را برآورد خواهد کرد و احتمال دارد در سال جدید همراه با تیم ملی به یک مسابقه برون مرزی برود.

پورعسگر خاطرنشان کرد: قرار است نیمه اسفند ماه طی دو مرحله مسابقه و غربالگری از پاروزنان استان ها داشته باشیم تا به این ترتیب نفرات جدیدی را به اردوهای تیم ملی دعوت کنیم.

 پس از رفتن جیو گانیک سرمربی رومانیایی تیم ملی رویینگ کشورمان، امینی رئیس فدراسیون قایقرانی در حاشیه اردوی بانوان ملی پوش به چین سفر و برای هدایت تیم ملی مردان با لی یومی سرمربی اسبق تیم ملی مذاکره کرد. مقرر شد تا این مربی هدایت تیم قایقرانی مردان ایران را در مسابقات بازی های آسیایی جاکارتا بر عهده داشته باشد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *