جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

فعالیت شهرداری بوی سیاسی کاری می‌دهد

يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 590283
عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه فعالیت‌های این دوره از مدیریت شهری بوی سیاسی کاری می‌دهد، گفت: به بهانه عدم امنیت خط ۸ تعطیل شد شاید دوستان شورای شهر و شهرداری سال آینده این خط را یک بار دیگر اما این بار به نام خود افتتاح کنند.
فعالیت شهرداری بوی سیاسی کاری می‌دهد
به گزارش جهان نيوز؛ پرویز سروری عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه خط 8 از خطوط مهم و تاثیرگذار در جابه‌جایی هموطنان, مسافران و میهمانان خارجی بود، گفت: خط 8 متروی تهران از خطوط ویژه حمل و نقل شهری پایتخت به شمار می‌رود که در جابه‌جایی مسافران به خصوص مسافران سفرهای خارجی اعم از شهروندان ایرانی یا توریست‌های خارجی بسیار تاثیرگذار بود. این خط که در دوره مدیریت جهادی قالیباف به صورت 24 ساعته راه‌اندازی و مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت براساس دلایلی که از سوی آقای آخوندی وزیر راه عنوان شد تعطیل شد.

وی در خصوص تعطیلی این خط توسط وزارت راه و عدم پیگیری مدیریت جدید شهر تهران خاطرنشان کرد: ایستگاه بسیار زیبای خط 8 در فرودگاه امام خمینی و تردد تعداد زیادی از مسافران یا همراهان و بدرقه کنندگان مسافران خارجی از جمله فعالیت‌های قابل توجهی بود که در مدیریت شهری قالیباف مورد توجه و تحسین مردم قرار گرفت و خدمات شایان توجهی به مسافران ارائه می‌کرد. وزارت راه با این عنوان که نیازمند ایجاد ایمنی بیشتری در کنار ایستگاه خط 8 است عملاً این خط را از ارائه خدمات به مردم و مسافرین بازداشت تا با قرار دادن حائل بتنی یا فلزی که طرح آن ماه‌ها قبل آماده شده خط 8 را بار دیگر راه‌اندازی کنند.

سروری در پاسخ به اینکه آیا دلایل عنوان شده در توقیف خط 8 کارشناسی شده است، پاسخ داد: متاسفانه اغلب کارهای صورت داده شده بیش از آنکه موضوع امنیت و کار کارشناسی آن احراز شده باشد بوی سیاسی کاری می‌دهد از این رو باید گفت به  بهانه عدم امنیت خط 8 تعطیل شد شاید دوستان شورای شهر و شهرداری سال آینده این خط را یک بار دیگر اما این بار به نام خود افتتاح کنند با اینکه خط 8 قبلاً افتتاح شده و به صورت شبانه روزی به خصوص در تایم شب که مسافران و پروازهای خارجی متعددی انجام می‌گیرد این بار به نام فعالیت و دستاورد مدیریت شهری جدید به ثبت برسد.

عضو سابق شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آماده کردن دیوار حائل بتنی یا فلزی برای افزایش بیشتر امنیت مسافران چقدر زمان می‌برد و آیا در طی یک سال شهرداری و وزارت راه امکان انجام آن را نداشتند، عنوان کرد: هم اکنون نیز دیوار حائل وجود دارد اما دوستان صلاح دیدند که دیوار جدیدی آماده کنند که گویا مبارزه با فساد! و اتهام زنی به مدیران قبلی شهرداری و نمایندگان سابق شورای شهر اجازه مدیریت شهر و پاسخگویی به مطالبات مردم را به آنها نمی‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *