جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

هدف آمریکایی‌ها برجام نیست

سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب: 589345
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: هدف آمریکایی‌ها برجام نیست بلکه تمام هم و غم شان در خصوص زیاده خواهی‌های بیش از متن برجام است
هدف آمریکایی‌ها برجام نیست
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر اینکه برجام باید اصلاح شود در غیر این صورت آمریکا از آن خارج خواهد شد، اظهار داشت: آنچه مسلم است اینکه برجام هیچ گاه به نفع ایران نبوده است و صحبت‌های مقامات آمریکایی در خصوص برجام برای به کرسی نشاندن زیاده خواهی‌های آنهاست.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پیش‌تر اعلام کردند اگر ما یک قدم عقب نشینی کنیم آن‌ها صد قدم به جلو می‌آیند، افزود: ایشان همچنین بر روی این موضوع تاکید داشتند که اگر ما با آن‌ها درباره بحث هسته‌ای توافق کنیم آن‌ها بر روی موضوعات دیگری، چون بحث موشکی، حقوق بشر، سپاه، بسیج و ... نیز به دنبال مذاکره با ما خواهند بود.
 
موسوی لارگانی تصریح کرد: هدف آمریکایی‌ها  برجام نیست بلکه تمام هم و غم شان در خصوص زیاده خواهی‌های بیش از متن برجام است در حالی که این موضوعات در مذاکرات هسته‌ای مطرح نبوده و یا اگر هم بوده نمایندگان ایران در مذاکرات با استدلال ثابت کردند که این موضوعات ارتباطی به برجام ندارد.
 
نماینده مردم فلاورجان یادآور شد: آمریکایی‌ها در حال حاضر برای اینکه بگویند توافق هسته‌ای نفعی برای آن‌ها نداشته به این گزافه گویی‌ها می‌پردازند تا بتوانند از این طریق به اهداف شان شوم خود دست یابند.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی که بر اصلاح شدن برجام تاکید دارند، گفت: در برجام جای تجدید مذاکرات وجود ندارد آمریکا باید این توافق را به همین شکل بپذیرد و یا در غیر این صورت از آن خارج شود که در صورت خروج این کشور از برجام چشم‌های بیداری که در سطح جهان وجود دارد عهدشکنی آمریکایی‌ها را خواهد دید از سوی دیگر این موضوع که ایران به دنبال تولید سلاح هسته‌ای نیست را برای دنیا تثبیت خواهد کرد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت و تیم مذاکره کننده باید بر روی این موضوع که جمهوری اسلامی هیچ مذاکره‌ای بر روی برجام را نخواهد پذیرفت، پافشاری کنند.
 
منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس دنبال چيه عتيقه ؟! حيف اين مملكت و ملت نيست كه تو نماينده اش باشى ؟!