سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

چرا مستکبران با ایران دشمنی می‌کنند؟

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 588895
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها و فرانسوی‌ها، منافع خود را در سرزمین ما از دست رفته دیدند، اظهار کرد: دشمنی امروز مستکبران با ما، به دلیل همین قطع شدن منافع آن‌ها در سرزمین ماست.
چرا مستکبران با ایران دشمنی می‌کنند؟
به گزارش جهان نيوز، سردار «مرتضی قربانی» با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، اسرائیلی‌ها و فرانسوی‌ها، منافع خود را در سرزمین ما از دست رفته دیدند، اظهار کرد: دشمنی امروز مستکبران با ما، به دلیل همین قطع شدن منافع آن‌ها در سرزمین ماست.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست ۳۰۰ هزار پیمانکار و مستشار نظامی خارجی از کشور ما کوتاه شد، عنوان کرد: شاه خائن که آمریکایی‌ها با تحویل سلاح‌ها و تجهیزات مختلف، او را به اصطلاح و در ظاهر «ژاندارم منطقه» کرده بودند، تمام توان خود را برای حفاظت و حراست از منافع استکبار جهانی بکار گرفت، اما سرانجام اراده ملت او را از راس به ذیل آورد.

مشاور فرمانده کل سپاه همچنین خاطرنشان کرد: امروز ما در زمینه دفاعی به فضل الهی خودکفا هستیم و از این بابت، بار‌ها و بار‌ها باید شاکر خداوند متعال باشیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *