جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
۵

عکس/ یادش بخیر برف های زمان اعلی حضرت!

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 588505
مردم جان می دادند، اعلی حضرت آریامهر تو سن موریتس فرانسه اسکی سواری می کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پاسخ به یک شبهه
Iran, Islamic Republic of
ممکن است این شبهه برای برخی از خوانندگان محترم پیش آید که چرا بارندگی در زمان شاه زیاد بوده اما الان کم شده شده است ؟ حکمت امور را فقط ذات مقدس احدیت می داند اما می توان احتمال داد :
اولا با وجود آن همه بارش در آن سالها و جمعیت یک سومی فعلی مقایسه نمایید نعمتهایی که الان در دسترس مردم است با آن موقع- از انواع میوه گرفته تا ..... اما همه به خوبی می دانند که آن موقع گندم به اندازه کافی نبود چه برسد به سایر اقلام - بنابراین رحمت خدا فقط در بارش نیست همانطور که در بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی بارشها و طوفانهای سهمگینی به وقوع می پیوندد که مشخص است بلاست.
علاوه بر آن انتظار از بندگان در برابر نعمات الهی به اندازه نعمتهایی است که از آنها برخوردارند می دانیم که در سابق با وجود امکانات کم مردم بیشتر از امروز شکرگزار خدا بودند اما در حال حاضر با وجود این همه برکات و نعمات، ناسپاسی زیاد است . احتمالا پروردگار متعال با بارش کم نزولات نسبت به گذشته به ما هشدار می دهد که ناسپاس نباشیم والا ...
إِنَّ الاْءِنسَانَ لَیطْغَی أَن رَآهُ اسْتَغْنَی
Iran, Islamic Republic of
ممنون جهان عزیز من دیگه با دیدن این عکس متحول شدم
خدا رو شکر که ... شاه نداریم
Iran, Islamic Republic of
کامنت من رو سانسور کردید
Iran, Islamic Republic of
نه که الان ازاین تبعیض ها نداریم
چهل سال ازانقلابی که هدفش عدالت وعدم تبعیض بود گذشته الان داریم
چی می بینیم
سهم مردم ازسفره انقلاب وسهم مسئولین کاملا مشخصه....
کاش دست از گذشته برداریم ویه کم هم به فکر الان باشیم.
Canada
یادش یاد آور قتل های ساواک ، کشتارهای چند صد نفزی ، توطئه بر علیه مصدق و سرنگون کردن دولت قانونی او، قتل عام مردم در 15 خرداد و....مردم بهتر از همه ميتوانند قضاوت كنند كه كدام دوران بهتر بوده