شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید یوسف احمدی

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 588013
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید یوسف احمدی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید یوسف احمدی
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید یوسف احمدی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛
 شهید یوسف احمدی، فرزند محمد در تاریخ 1/7/1353 در شهرستان فالوس از توابع اشنویه متولد شد. پسر بزرگ خانواده بود و 5 برادر داشت. مقطع ابتدایی خود را در روستای محل تولدش به پایان رساند و دیپلم خود را در اشنویه گرفت. خدمت سربازی‌اش را در سال 1372 در شهرستان سردشت به پایان رساند. وی در خرداد سال 1376 ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر و یک فرزند دختر شد. ابتدا در سال 1371 به عضویت بسیج درآمد و به صورت پاره وقت در بسیج فعال بود. سپس در سال 1385 به همراه برادرش در بسیج ویژه خدمت می‌کرد. سپس به سپاه پیوست و 15 سال در خدمت سپاه پاسداران و نظام بود. به انقلاب و نظام جمهوری خیلی علاقه داشت، به طوری که خانه را به پایگاهی برای بسیج تبدیل کرده بود. بسیار با جرأت و جسور بود و با تلاش ایشان بود که در آخرین درگیری توانستند، حدود 12 نفر از افراد ضدانقلاب را معدوم کنند.
ایشان سرانجام در حدود ساعت 3 بعدازظهر در تاریخ 26/3/1395 در روستای قره‌سقل در منطقه‌ی فالوس از توابع شهرستان اشنویه در محاصره‌ی ضدانقلاب افتادند و در اثر اصابت گلوله به ناحیه‌ی سرش، در حالی که روزه بود، به شهادت رسید.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *