دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بخشش مالیات تعاونی‌های‌ مرزنشین‌ هرمزگان‌

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 587967
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: افزون بر 60میلیارد ریال بدهی و جریمه مالیاتی 31تعاونی فعال مرزنشینان استان به مناسبت دهه فجر از سوی سازمان امور مالیاتی بخشیده می شود.
بخشش مالیات تعاونی‌های‌ مرزنشین‌ هرمزگان‌
به گزارش جهان نيوز، خلیل قاسمی روز شنبه  افزود: البته این بخشش در شرایطی است که تعاونی های مرزنشین در بهمن ماه امسال اصل بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام سازمان امور مالیاتی هرمزگان بدهی این تعاونیها همین میزان بوده ودر این شرایط جرایم بدهی مالیاتی این تعاونی ها مشمول بخشودگی کامل می شود.

وییاد آور شد: سامانه ثبت نام و صدور کارت مرز نشینی بازگشایی شده ومرزنشینان می ‌توانند تا پایان سال در این سامانه ثبت نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: صدور کارت مرزنشینی مقدمه مبادلات مرزی با فعال کردن تعاونی هاست که با هماهنگی بیشتر باید این امر مهم تحقق یابد.

قاسمی یاد آور شد : فرآیند صدور کارت‌های الکترونیکی تعاونی‌های مرزنشین در مناطق مرزی استان انجام می ‌شود و از ساکنان در این مناطق می ‌خواهیم تا برای دریافت این کارت اقدام کنند تا در فعالیت ‌های اقتصادی تعاونی‌های مرزنشینان مشارکت داشته باشند.

منبع:ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *