کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بخشش مالیات تعاونی‌های‌ مرزنشین‌ هرمزگان‌

14 بهمن 1396 ساعت 9:32

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: افزون بر 60میلیارد ریال بدهی و جریمه مالیاتی 31تعاونی فعال مرزنشینان استان به مناسبت دهه فجر از سوی سازمان امور مالیاتی بخشیده می شود.


به گزارش جهان نیوز، خلیل قاسمی روز شنبه  افزود: البته این بخشش در شرایطی است که تعاونی های مرزنشین در بهمن ماه امسال اصل بدهی مالیاتی خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام سازمان امور مالیاتی هرمزگان بدهی این تعاونیها همین میزان بوده ودر این شرایط جرایم بدهی مالیاتی این تعاونی ها مشمول بخشودگی کامل می شود.

وییاد آور شد: سامانه ثبت نام و صدور کارت مرز نشینی بازگشایی شده ومرزنشینان می ‌توانند تا پایان سال در این سامانه ثبت نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: صدور کارت مرزنشینی مقدمه مبادلات مرزی با فعال کردن تعاونی هاست که با هماهنگی بیشتر باید این امر مهم تحقق یابد.

قاسمی یاد آور شد : فرآیند صدور کارت‌های الکترونیکی تعاونی‌های مرزنشین در مناطق مرزی استان انجام می ‌شود و از ساکنان در این مناطق می ‌خواهیم تا برای دریافت این کارت اقدام کنند تا در فعالیت ‌های اقتصادی تعاونی‌های مرزنشینان مشارکت داشته باشند.

منبع:ایرنا


کد مطلب: 587967

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/587967/بخشش-مالیات-تعاونی-های-مرزنشین-هرمزگان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com