چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

هشدار به پدران کارمند درباره مرخصی زایمان!

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 587946
براساس دستورالعمل صادره از سوی یک نهاد مسئول اجرایی به همه سازمان‌ها و ادارات دولتی، اولویت با انتخاب زنان و نیرو‌های جوان‌تر برای تصدی مسئولیت‌های اجرایی خواهد بود.
هشدار به پدران کارمند درباره مرخصی زایمان!
به گزارش جهان نيوز، اخبار ویژه روزنامه خراسان به شرح زیر است: 
 
هشدار به پدران کارمند درباره رفتن به مرخصی زایمان
بر اساس ابلاغیه یک مسئول دولتی به تعدادی از دستگاه‌های اجرایی، با اشاره به ابهاماتی که در خصوص نحوه بهره مندی مردان شاغل که صاحب فرزند شده اند از مرخصی تشویقی، تاکید شده با توجه به منطوق ماده ۱۰۳ قانون برنامه ششم توسعه، شروع مرخصی از زمان تولد فرزند به مدت سه روز خواهد بود که باتوجه به ماهیت تشویقی مرخصی و باعنایت به این که ذخیره مرخصی تشویقی نیازمند حکم قانون است، مرخصی مزبور قابلیت ذخیره یا موکول کردن به زمان دیگر را ندارد.


ارفاق ویژه دولت برای مدیر شدن خانم‌ها
براساس دستورالعمل صادره از سوی یک نهاد مسئول اجرایی به همه سازمان‌ها و ادارات دولتی، تاکید شده اگرچه رعایت شایستگی‌های عمومی و شرایط تخصصی، برای انتخاب مدیران حرفه‌ای دستگاه ها، همچنان الزامی و ضروری است، اما در شرایط مساوی کسب امتیازات مربوط به دو بخش شایستگی عمومی و شرایط تخصصی، اولویت با انتخاب زنان و نیرو‌های جوان‌تر برای تصدی این مسئولیت‌های اجرایی خواهد بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *