شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
۴۰
برشی از خاطرات اسدالله علم

گاز گرفتن پای محمدرضاشاه توسط سگ روسپی فرانسوی

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب: 585682
علم در خاطرات خود به ماجرای گازگرفتن پای محمدرضا شاه توسط سگ یک زن فرانسوی اشاره می‌کند.
گاز گرفتن پای محمدرضاشاه توسط سگ روسپی فرانسوی
به گزارش جهان نيوز؛ برای شناخت شخصیت محمد رضا شاه و عادت‌های این آخرین شاه ایران، هیچ سندی بهتر از خاطرات اسدالله علم نخست وزیر و وزیر دربار پهلوی نیست. این خاطرات روزانه به طور مفصل به تمام روابط شاه، حتی روابط پشت پرده و مخفی وی نیز اشاره می‌کند.
 
می‌توان گفت از نظر خاطره نویسی کتاب خاطرات علم جالب‌ترین نوع خاطرات در ایران است. جزئیاتی که علم در خاطرات خود به آن اشاره کرده است بیانگر طرز تفکر محمد رضا پهلوی و خود وی در برخورد با رخدادها مختلف است.
 
اسدالله علم در خاطرات خود به  گاز گرفتگی سگ از شاه اشاره می‌کند  که اصل آن به وساطت شاه میان جنگ بین دو سگ بر می گردد:

« امروز اعلیحضرت همایونی قضیه را برای من تعریف کردند. به این صورت که سگ دختر فرانسوی که همراه بوده است «یکی از همان روسپی‌های معروف اروپایی» به سگ کوچک اعلیحضرت همایونی عشق ورزی می‌کرده. سگ بزرگ و مورد علاقه شاهنشاه به این علت به سگ دخترک پریده است.
 
شاهنشاه خواسته‌اند سگها را از هم جدا کنند، سگ دخترک ماهیچه پای شاهنشاه را دندان خطرناکی گرفته است به طوری که زخم عمیقی برداشته و در آنجا مجبور شده‌اند بخیه بزنند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
United States
خوب که چی؟؟؟ بابا جان 40 سال از زمان شاه میگذرد دنبال چی میگردید لابلای این خاطرات. میخواهید چی بگید؟ اصلا شاه دیگه منتهای ظلمات و پستی و ستمگری و وحشیگری و هر چی شما بگید. هیچ کاری هم برا ایران نکرد. حالا فرض کنیم مردم هم اصلا خاطره خوشی از دوران شاه ندارند. بابا دست بردارید از این گذشته. از الان صحبت کنید. از الاااااااااان. در اینده هم خاطراتی از الان افشا خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
می گوییم که بدانید وقتی که در سال 55 قالب مردم نمی توانستند ماهی یکبار برنج بخورند اعلیحضرت شما باپول های نفت مملکت عیاشی وهرزه گردی می کرد
می گوییم که بدانید در سال 50که مردم در برف از سرمابه خاطر نداشتن پول نفت می مردند
شاه شما دنبال قرص های تقویت جنسی بود...
و می گوییم وخواهیم گفت ....
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
هم نظر شما درسته بزرگوار هم نظر علی اما طرفداران شاه منکر انقلاب مردم ایران علیه شاه هستند و بخاطر فشارها و تحریمها بعضی میگن زمان شاه بهتر بود واقعیت اینه که شاه اگر خوب بود اگر از جشن تاجگذاری تا شاهنشاهی تا جشن فرهنگ و هنر که سال ۵۶ اونم در ماه رمضان نمایش جنسی زنده و مستقیم اجرا شد تا جاییکه حتی صدای سفیر وقت انگلیس (آنتونی پارسونز ) دراومد و گفت اگر چنین صحنه ای در وینچستر انگلیس برگزار میشد بازیگران و کارگردان زنده از صحنه نمایش خارج نمیشدن و گویا کسانیکه میگن شاه خوب بود اینا رو فراموش کردن اما از اونطرفم مردم انقلاب کردن بر علیه این فسادها ، فسادهای مالی و اخلاقی و متاسفانه بعد از انقلاب فسادهای مالی در سالهای اول و سالهای جنگ قطع شد اما بعد از پایان جنگ متاسفانه و مخصوصا در سالهای اخیر باز هم فسادهای مالی رو می بینیم مردم بخاطر اعتراض به فسادها انقلاب کردن نمیخوان بازم فساد باشه
Iran, Islamic Republic of
حالت خوش نیست احتمالا فراموش کردی قرصات رو بخوری ماهی یکبار برنج پدر من کارگر ساختمانی بودو هفت سر عایله اصلا اینی که شما میگوید یادم نمیاد در آن دوران
علی
Iran, Islamic Republic of
اره همونی که تو میگی درسته. مردم در زمان شاه در اوج بدبختی و فقر اقتصادی بودند. تورم 40 درصد بوده. پول مملکت هم که لابد ارزشی نداشته. بیکاری هم که بیداد میکرده لابد. همه چیز هم گرون بوده. اگر میخواهی دقیق بدونی برو یکم ازبزرگترهات که در اون زمان بودند سوال کن. حالا به فرض همه اینهایی که تو میگی درست. دوران شاه تمام شد رفت. خودش هم که مرد. خوب یا بد. الان چی؟ الان وضعیت چطوره؟ الان که انقلاب شد و قرار بود 180 درجه اوضاع عوض بشه چی؟ الان مردم گرسنه نیستند؟ فقیر نیستند. خوبه توی همین اعترضات اخیر هم که هیچ کس نتوانست کتمان کند که این اعتراضات ب ای مشکلات معیشتی بوده. برای فساد بی حد و حصری بوده ... اتفاقا بگذار بگویم چرا مدام گریز زده میشه به دوران شاه و هر سال یه چیز جدید گفته میشود. میخواهند مثلا بگویند اون موقع بدتر از الان بوده. هدف تبرئه وضعیت فعلی جمهوری اسلامی است. واسه همین چیزهایی مثل فساد و مشکلات اقتصادی از اون دوران کمتر گفته میشود. چون خنده دار میشه. الان وضعیت فعلی مملکت که رکورد فساد و اختلاس و مشکلات اقتصادی و بیکاری و فحشا و همه چیز را زده.
Iran, Islamic Republic of
مدل ماشین همسایه هایت می گوید وضع چطوراست
ارش
Iran, Islamic Republic of
می گوییم که بدانید بعد از انقلابی که هدفش به عزت رساندن پا برهنگان بود در زمانیکه فقر و فلاکت در مملکت بیداد میکرد فرزندان همان مسئولین و سران نظام در اروپا و امریکا چه کارها که نمیکنند.
شما هم به گمانم از همان آقازاده هایی. شاه هر چه بود به تاریخ پیوست بگویید بعد از چهل سال این جایگاه واقعی مردم ماست؟
جان خواهشمندم نظرم رو درج کن.
Iran, Islamic Republic of
نه ....
ولی باچشم هایم کودکیم رادیدم
بزرگ شدم دیدم انقلاب اسلامی به ماعزت داد
ما را ز خاک بیرون کشید
ازخاک جهالت ونادانی رهایی داد
به ماجرات دادکه برسرمسئول فاسد واختلاسگرو...فریادبکشیم
به توان دادبایستیم وحق خود رامطالبه کنیم
به متاتوان دادکه به سان حججی ها واحمدی روشن ها برای مملکت خود جان بگذاریم
اگر مشکلی هست که هست از کم کاری وتنبلی من وشماست
بسم الله
به جای لایک، قلم وبیل دست بگیرید
تاکی پزهای روشنفکرانه
بلند شوید برای مردم کارکنید
فقط داد نزنید اقدام کنید
دولت که از خودشما اصلاح نماهاست
پس چرا فقط سیاه نمایی ....
ارش
Iran, Islamic Republic of
نه اصلاحی ام و نه اصولی. هیچکدام را هم قبول ندارم و معتقدم سگ زرد برادر شغال است. از قضا یکی از عوامل عقب ماندگی ما همین حزب بازی های غیرواقعی و جنگ منافع است.
روشنفکر هم نیستم. فقط یک جوان معمولی تحصیلکرده در یک شهر محرومم. اما مطمئنم این شمایی که داری شعار میدهی. مردم شهر من از بیکاری آواره و مستاصل شده اند کدام بیل؟ کدام کار؟ کدام شغل؟
چرا فقط بلدید عیب و نقص ها را ماست مالی کنید؟
مردمی که در امور اولیه زندگیشان درمانده اند چه کاری از دستشان بر می آید؟ کارخانه تاسیس کنند؟ وام بدهند؟ اشتغال ایجاد کنند؟ رفاه ایجاد کنند؟ فکر کنم جای مردم و مسئولین را عوض کرده اید؟
یا احیانا فکر کرده اید ما آقازاده میلیاردر هستیم؟
ط
Iran, Islamic Republic of
شما الانم چشماتو بستی نمی بینی مردم ماهی یه بار برتج ایرانی می خورن و 29 روز سال برنج اشغال خارجی که موش هم نمیخوره
Iran, Islamic Republic of
خوب عزیز برادر ، در چهل سال گذشته هم که حکومت اسلامی بر سر کار بوده و چهل ساله از رادیو و تلویزیون گرفته تا نماز جمعه و هیات های مذهبی و دهه های محرم و فاطمیه و شب های احیاء و سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه و ایمه جمعه و بسیج و هزاران بنیاد و نهاد فرهنگی مثل موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی و بنیاد الغدیر و دفتر نمایندگی ولی فقیه در فلان و بهمان اداره و ده ها هزار فرد و موسسه ی حقیقی و حقوقی ، در این مملکت مثلا کار فرهنگی و ارزشی و عقیدتی انجام می دهند و به ارشاد خلق الله مشغولند .
حالا یک سوال :
شما را به خدا قسم ، بفرمایید دین و ایمان و مرام و معرفت مردم این کشور در زمان شاه ، درست درمون تر بود یا مردم دست پرورده جمهوری اسلامی ؟
راستی استاد طوسی هنوز کلاسهای قرآنش دایر و برقرارند انشاءالله ؟
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر تاریخ ندانند آنوقت نمی دانند از کجا به کجا رسیده ایم. الان همه می پرسند انقلاب چه کرد؟ همین خاطرات بخشی از پاسخ به این نوع سوالات را ارائه می کند. گاهی وقتها آنقدر غرق مشکلات روزمره ایم و آنقدر از شدت خودانتقادی به خودزنی و خودسوزی می افتیم که فراموش می کنیم گذشته سیاه نه چندان دور را...
محمد
Iran, Islamic Republic of
عرضم به حضور شما يكي از وقايع تلخي كه در آينده مي توان در تاريخ اين كشور نوشت همين برجام اين معجزه قرن و قراردادهاي نفتي از جمله كرسنت مي باشد كه دست تمام قراردادهاي ايران را كه در دورانهاي گذشته امضا شده مي بندد ...
Iran, Islamic Republic of
برجام و کرسنت هم مال همان روحیه طاغوتیست

پس هم آن طاغوت و هم این عملکردهای طاغوتی بعضیها محکوم است
باید گذشته را یاد کرد
تا کنونیهای متغیر الاحوال شناخته شوند
اعتمادی
Iran, Islamic Republic of
خب که چی،چرا از بیان فساد شاه و دربار وحشت دارید،اتفاقا این ترس شما اون ور ابی ها بی دلیل نیست،چرا که اگر تنور یاداوری فساد شاه واطرافیانش که سر سپرده امریکا بودند گرم بمونه،همه یادشون باقی خواهد ماند که امریکا هوادار کیا بوده،ودنبال اینه دوباره عقبه کدام جریان فاسد به قدرت برسه.
به فضل خدای متعال وبرکت خون شهدا ورهبری حکیمانه امام خامنه ای هیچ وقت،هیچ وقت دوباره اون اجنبی پرستها برنمیگردند.
Iran, Islamic Republic of
تقصیر پدرانتان بود که نه تاریخ ونه درس زندگی رابه شمایاد نداد
وگرنه مادرناف شهر نه برق داشتیم نه گاز و از چاه هم اب می کشیدیم
الان چی

خود پدربزرگ من رایکبار به جرم یک صلوات فرستادن درزمان شاه گرفتند
به سپور نمی توانستی بگویی بالای چشمت ابرو
وضعیت فلاکت وسختی بی حد زمان طاغوت برکسی پوشیده نیست
اگر الان هم دزدی صورت می گیره خوبیش اینه که ملت بیدارند وبصیر
چه مخالف وموافق می دانند که پیگیری میشه
الان همون مخالف هم می دانند وضع مردم خوب شده واین رانمی توانند ببیند که جمهوری اسلامی وضع مردم رابهبود داده
ولی تاقله فاصله زیادی داریم
مخالفان مدل ماشین هایشان رابنویسند تاملت بفهمند
علی
Iran, Islamic Republic of
عجب عجب. لابد اگه الان اینترنت و موبایل و اینجور چیزها را داریم ازبرکت جمهوری اسلامیه. لابد اینها همگی اختراع نظام مقدس جمهوری اسلامی و روحانیون است. چرا سفسطه میکنی. اگر در بیش از 40 سال قبل همه جا برق کشی نبوده باید بگی کل نظام قبل بی کفایت بوده؟؟؟ شما میخواهی کارکرد یک سیستم را براورد کنی باید ببینی وقتی اونها کشور را تحویل گرفتند وضعیت کشور چگدنه بود. وقتی هم که به سیستم بعدی تحویل دادند وضعیت چگونه بوده. تازه باید در نظر داشته باشی مگر در زمان شاه چه مقدار تکنولوژی در دسترس همه بوده. چه مقدار پول و ثروت موجود بوده. تکنولوژی در اختیار چند کشور محدود اون هم در اوج جنگ سرد بوده. حالا میتونی مقایسه کنی که ایا انها خائن به کشور بودند یا نه. من به هیچ وجه منکر نبود ازادی های سیاسی در اون دوران نیستم. بله دیکتاتوری بوده. هیچکس منکر نیست. که انقلاب علیه همون دیکتاتوری و خفقان و نبود ازادی های سیاسی بوده. اما لااقل فقط ازادی های سیاسی نبوده.
رر
Iran, Islamic Republic of
اون روسپي فرانسوي شرف دارد به تبرئه شدن اون قاري !؟
Iran, Islamic Republic of
جمله بندی شما همخوانی نداره
وقتی میگوئی روسپی یعنی مشخص و معلوم الحاله ولی وقتی میگوئی قاری ، دو مسیر محتمله اول صدق رفتار ایشون و دوم مشکل احتمالی ایشون به جهت انسان بودن
پس بهتره همه با هم آخرتمون رو به دنیامون نفروشیم
یک در صد احتمال بدیم تبرئه این آقا درست بوده
رعایت آبروی افراد و حق الناس از اوجب واجباته
Iran, Islamic Republic of
استاد سفسته اون اسمش و شغلش روسپی گری ولی اینکی چی
رر
Iran, Islamic Republic of
شيخي به زني فاحشه گفتا مستي هر روز به دام دگري بنشستي. گفت شيخا هر انچه گويي هستم. اما تو خود چنان نمايي هستي!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
یحتمل دو احتمال !!
همزاد پنداری سگها !
بحث انتقام سگها بر آنچه واقف بوده اند !!
Iran, Islamic Republic of
...
اومدیم بی گناه بوده . تو قاضی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رر
Iran, Islamic Republic of
از قاضي بالاتر هستم چون خودش در سال ٩١ توبه كرده و اعتراف كرده ولي توبه گرگ مرگ است اينطور نيست!؟
Iran, Islamic Republic of
شماها خودتون را در مقام قضاوت قرار ندهید و از تبرئه شدن یک فرد ناراحت نشوید.
رضايي
Estonia
همينطور كه از ايشان خاطره نقل ميكنيد از كرامات و معجزات اقايون برخی دولت های بعد از انقلاب هم بنويسيد سعيد طوسي،سعيد مرتضوي،سعيد امامي،اختلاسهاي هزار ميلياردي ،فقر و فساد وفحشاي فراگير در كشور ،غيب شدن دكل نفتي،قاچاق دختران إيراني به كشورهاي أطراف خليج فارس، بازم بگم!!!!
محسن
Iran, Islamic Republic of
در جواب شما و تمام اونایی که این تفکرات را دارند خاطره ای از دکتر شریعتی در غرب بگویم از اون غربی که گفته بود ما در غرب برای اینکه دل دختری رو بدست بیاریم باید کلی براشون قرو قمیش بریم و لی دخترای ایران فقط کافی است به اشون یه لبخند بزنی دنبالت می دوند و شریعتی هاج وواج مونده بود این زمان شاه بود
اما الان اینکه دخترانی برای روسپی گری به کشورهای دیگر می روند چند دلیل دار که اولین ومهمترین دلیلش افکار افرادی مانند شما ها است که دختران کشور را برای اینکه هم مسیر با غرب باشید تشویق به بی حجابی و تحت عنوان فریبنده حقوق برابر اونها را به بازار های شهوت سوق می دهید و به عنوان آزادی انواع رنگارنگ بسته های مستهجن فرهنگی را در کشور رواج می دهید و تحت عنوان اینکه زن هم باید مانند مردان کار کنند انها را از دامن خانواده جدا کرده و در بازار شیادی عده ای فرصت طلب رهایشان نموده اید تحت عنوان ایجاد اشتغال برای خانمها
موارد دیگر هم دست پخت همین ولنگاری فرهنگی شما است وگرنه ان میشد که باید بشود وان ها که ان اختلاسها را نموده اند الان دستشان با ساطور باید قطع می شد
Iran, Islamic Republic of
خیلی پرتی دادش ماشینت رو سوار شو یک دور تو خیابان بزن تا اوضاع دستگیره بشه
Iran, Islamic Republic of
ککه سگ همون روسپی تو جسم و روح شاه دوستها و مجیزگویان و مزدوران بی مزد و مواجب آمریکا...
عمار رهبر
Iran, Islamic Republic of
واقعا که!!!!یک انقلابی باید مودب ومتین باشه.الگوی ما ادب وشرافت ومتانت حضرت آقا دربرخورد با مخالفین ومنتقدین وحتی معاندین باید باشه نه بی ادبی وفحش که مخالف تازه از سر لج ولجبازی بدتر بشه.سفارش استاد پناهیان به انقلابیون،روی خوش وگشاده است بدور از عصبانیت وبی ادبی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر شاه مرگ بر شاه مرگ بر شاه خائن مزدور آمریکا
Iran, Islamic Republic of
شما که تمام سرمایه های کشور را به یغما برده اید ضد آمریکایی هستید خدمتی که شما و هم فکرانتان به آمریکا در طول این چند سال کرده اند همه رییس جمهوری های آمریکا نتوانسته اند به کشورشان بکنند با ندانم کاری ته مملکت رو بالا آورده اید .آری شاه خاعن بود ولی بسیاری از شما روی این ظالم خاعن را رو سفید کرده اید
Iran, Islamic Republic of
یاد ایام...
Iran, Islamic Republic of
خیانت های که مه آفرید و بابک زنجانی و خاوری و اختلاس گران بی نام نشان کرده اند روی خیانتکاران زمان اون شاه فاسد را سفید کرده اند
Iran, Islamic Republic of
بله شما درست میفرمایید.اختلاسهای آقایون وآقازاده های الان ... کردن ولی اول از اون مردم ما انقلاب کردن برای پیاده کردن حکومت اسلامی که بخاطر نخواستن خود مردم مثل دوران حضرت علی پیاده نشد وجز چندسال که نه چندماه اول انقلاب دووم نداشت چون خود مردم نخواستند.اول انتخاب بنی صدر به ریاست جمهوری بعد انتخاب پدر لیبرال کشور مرحوم هاشمی وبعد خاتمی که پایه گذار فساد وفحشا وفسادهای اقتصادی کشور بود والآن هم جناب روحانی که هر روز گند یکی از وزرای میلیاردرشون در میاد وافشا میشه.بفرمایش حضرت علی ابله ترین مردم کسیست که کار اشتباهی را دوبار انجام دهد ومتاسفانه مردم کشور ما باوجود اختلاسها ورکود وتحریم وبی فایده بودن برجام دوباره جناب روحانی رو برگزیدند تا معاهده های ننگین تر از ترکمانچای مثه برجام 2و پالرمو وکرسنت2و..... دوباره کلید بخوره وعلاوه بر تشهدید تحریم ورکود وتورم عزت وشرافت مملکت هم به باد بره
Iran, Islamic Republic of
الان هم بعضی از دولت مردان... دارند عمل می کنند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
United States
سگ روسپی فرانسوی چقدر بحثهای داغی به پا کرده !!!!