جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۱۴

اجرای رذیلانه سند 2030 در خون بعضی‌هست

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 585575
حجه الاسلام پناهیان با بیان اینکه ارتباط دانش‌آموزان با شهدا و ایثارگران موجب رهایی از هواهای نفسانی، تقویت معنویت و خلاقیت می‌شود، گفت: غرب‌زدگی سم مهلک جامعه ماست.
اجرای رذیلانه سند 2030 در خون بعضی‌هست
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در واکنش به دستورالعمل اردو و بازدید دانش‌آموزی که در بخشی از آن بازدید دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دوره‌های اول و دوم از گلزار شهدا، آرامستان و عیادت از جانبازان ممنوع شده است، اظهار کرد: برای چنین دستورالعملی باید اظهار تأسف کرد.
 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان اگر با شهدا، ایثارگران و جانبازان ارتباط برقرار کنند از هوای نفسانی رهایی می‌یابند، گفت: رهایی از هوای نفسانی باعث رشد علمی، افزایش معنویت و خلاقیت می‌شود.
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: آن کسی که می‌خواهد دانش‌آموزان ارتباط خود را با شهدا، ایثارگران و رزمندگان قطع کنند، می‌خواهد خلاقیت در این کشور بمیرد و از بین برود.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شما این بند در دستورالعمل «اردو و بازدید دانش‌آموزی» به معنای اجرای زیرپوستی سند 2030 نیست؟ بیان کرد: باید در مقابل چنین مصوباتی ایستاد، ما نیاز به سند 2030 نداریم و می‌توانیم با فرهنگ دینی خود فرزندانمان را تربیت کنیم.
 
پناهیان با بیان اینکه تمام غرب‌زده‌ها در کشور به صورت بسیار رذیلانه‌تری سند 2030 در خونشان است که اجرا کنند، خاطرنشان کرد: غرب‌زدگی سم مهلک جامعه است که باید مراقب بود.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
... برای رد صلاحیت خودش سند درست می کند. شورای نگهبان نیز یا برای شفلفیت بیشتر قانون کار کند و یا اینکه حکم حکومتی درخواست کند
صادق شاهینهشهری
Iran, Islamic Republic of
بسم الله حاجی جون. گفن بپوشین برین تو دله این دشمنای مردم. بسه دیگه حرف زدن... خون مردم رو تو شیشه کردین دیگه.. بسه شعار.
کفن بپوشین برین جلو ما پشتتونیم. چقد حرف دیگه؟!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
برخلاف تصور خیلی ها که فکر می کنند سند 2030 اجرا می شود باید گفت خیر سند 2030 اجرا نمی شود
اما بدتر از آن درحال اجرایی شدن است
و آن " تئوریزه کردن" سند2030در بین نخبگان و مردم جامعه ای ماست
سری به بعضی از روانشناسان ، سایتهای تربیتی و آموزشی وبعضی از موسسات خصوصی این حرف را تایید می کند
از جهان نیوز می خوام یک گزارش کامل در این مورد تهیه کند
ریزبین
Germany
سلام حسین جان برادرعزیزم . اتفاقآ باید حضورانورتان عرض کنم که سند ننگین و ذلت بارو اسلام ستیز که دارای 20 بند بوده نه بصورت پنهانی ...طی بخشنامه و دستورالعمل بی قید وشرط به تمامی دستگاهای زیرمجموعه ی ...ابلاغ شده و درحال اجرا و عملی شدن قرارگرفته برای نمونه کافی است به کتابهای درسی مدرسه های ابتدائی و متوسطه , خط و مش وزرات اموزش و پرورش دررفتارارزشی و فکری دست اندرکارانشان , درحوزه ی هنرو صنعت , اداره جات و موسسه های وابسته به دولت فخیمه شان , درخط و حرکت بیشتر کارافرینان و مراکز کاروکارگری ووووو سرکی بکشید تا برایتان معلوم و یقین حاصل شود که سند 20/30 دقیقآ درحال اجرا و بقول معروف درخط تولید انبوه نیز قرارگرفته که اگر وجود پربرکت ارتشیان متعهد و شهید پرور و سپاهیان جان برکف و شهادت طلب نباشند و نبودند چه بسا دراین دو اورگان مقدس و محافظ تمامیت انقلاب و کشورواسلامِ انقلابی هم میتوانستیم رگه ها و خط شوم این ننگین نامه را بوضوح ملاحظه کنیم و نظاره گر ذلت و حقارت و برده گی و نابودی تمام دستاوردها و امیدهایمان باشیم /
علی
Iran, Islamic Republic of
حسین جان عالی بود

دران تفکر سند 2030 رو (( تئوریزه ))می کنند
Iran, Islamic Republic of
؟
Iran, Islamic Republic of
حضرتعالی بیخود نگرانید جناب علامه ! این سند اولاً هیچ ربطی به برجام نداره ، ثانیاً ۹۹٬۵ درصدش مورد قبول کارشناسان آموزش و پرورشه ،،
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اینجا دقیقا همونجاست که باید مرز ادب را به مثابه ی قرآن که می گوید:
مَثَلُ الذینَ حُمَّلوا التوراةَ ثُمَّّّ لَم یحمِلوها کَمَثَلِ الحِمارِ یحمِلُ أسفاراً، بِئسَ مَثَلُ القومِ الّذین کَذّبوا بِایاتِ اللّهِ واللّهُ لایهدی القومَ الظالمینَ. (سوره جمعه، ایه 5)
در بنوردم و جنابعالی رو الاغ خطاب کنم. فقط همین
Iran, Islamic Republic of
پيامبر اكرم (ص) :
(( خداوند بهشت را بر هر فحاش بى آبرو كه باكى از آنچه كه به ديگران ميگويد ندارد حرام كرده است زيرا اگر در باره او كنجكاوى و بازرسى كنى يا از زنا است يا شيطان در نطفه او با پدرش شريك شده است.))
بحار الانوار ج ٦٠ ص ٢٠٧
یک رزمنده
Iran, Islamic Republic of
من فکر کردم بعد از اونکه در تشخیص این که چه کسی قرار است رییس دولت یازدهم شود دچار خطای استراتژیک شده اید دیگر هیچگاه لب به سخن باز نخواهید کرد اما با کمال تاسف دوباره زبان در کام دهان می چرخانید و به جای آن که اول خودتون رو نصیحت کنید به دیگران کنایه می زنید. حتما یادتون هست که دو سه روز قبل از انتخابات اخیر ریاست جمهوری به توهمی اشاره کردین که در اصل متوجه خود شما بود اما جنابعالی در تهران به حامیان روحانی گفتین دچار توهم شده اند و این توهم در اصفهان و شیراز شکسته شد و اکنون نوبت تهران است و فردا یا پس فردا مردم تهران به صحنه می آیند و توهم پیروزی روحانی شکسته خواهد شد اما دیدی که این پیش بینی شما کاملا غلط از آب در آمد و حتی حاضر نشدی یک عذر خواهی کوچک بابت این اشتباه بزرگت بکنی این خیلی بده. به هر حال من حدس می زدم شما برای همیشه روزه سکوت خواهید گرفت اما اینطور نشد و هنوز از اون زمان فاصله زیادی نگرفتیم ولی باز می بنیم حضرتعالی شمشیر از رو بستی. بهتر نیست شما کمتر حرف بزنی!
میلاد
Iran, Islamic Republic of
بی زحمت اینقدر شاخ وشونه نکش هنوز یکسال نشده صدای شکست دولت روحانی شما بصدا در آمد تورم و فساد علنی وبرجام ننگین ترکمنچای ..............آخر این شد پیروزی خود روحانی لعنت می کند به کسانیکه رای را جابجا کردند واو شد رییس جمهور ولی کار خدا بوداگرروحانی دوره دوم رییس جمهورنمی شداین همه خرابی های چهارساله دولت یازدهم به گردن رییسی می افتاد .الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
ببنید این ها می خواهند امریکا را به مملکت برگردانند، این خبر است نه تحلیل. قبلش باید به لحاظ فکری جامعه آماده شود. باید افق جامعه و سبک فکری جامعه به افق فکری غرب و امریکا نزدیک شود تا به راحتی این الحاق و بازگشت صورت گیرد و نه تنها با هیچ عکس العملی روبرو نشود بلکه با اشتیاق و درخواست این برگشتن انجام شود. نکته مهم این است نباید استقلال داشتن یک شاخص بوده و از اهمیت برخوردار شود. استقلال داشتن باید یک امر منفی شود یعنی جوان ما براحتی بگوید چرا باید استقلال داشته باشیم؟!! کدخدا بودن امریکا کاملا تئوریزه می شود و در مسائل دیگر هم همین گونه. خیلی مساله خطرناک است. کاری که با جنگ نظامی نتوانستند انجام دهند را از این طریق و بدست داخلی ها و با هزینه خود مردم و در خواست آن ها انجام می دهند و ایران می شود ایالت 51 امریکا و ستاره ای مجازی به پرچم امریکا اضافه می گردد و ایرانی بدان افتخار! می نماید. دین و مذهب هم می شود صرفا یک امر شخصی و همه هم مسلمانند و حتی محرم هم دارند و دقیقا مانند قبل از انقلاب. بسیار بسیار موضوعی خطرناک است.
Iran, Islamic Republic of
یکی از اقدامات موهو درحال اجرا گرفتن تعهد عدم بارداری در سالهای اول کاری از برخی کارمندان زن می باشو مخصوصا فرهنگیان وآموزش وپرورش
سفارت عربستان را چه کسی آتش زد؟