شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۷۴

عارف هم با کفش وارد خانه زلزله‌زدگان شد+عکس

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 585331
عارف برای بازدید از وضعیت مردم زلزله زده سرپل ذهاب با کفش به کانکس یکی از آنها رفت و برای راحتی وی فرش را کنار زدند تا رئیس فراکسیون امید مشکلی در این زمینه نداشته باشد
عارف هم با کفش وارد خانه زلزله‌زدگان شد+عکس
به گزارش جهان نيوز، پس از زلزله کرمانشاه بود که اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از مناطق زلزله‌زده با کفش روی فرش و چادر مردم مصیبت دیده رفت. این موضوع موجب انتقاد گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی و از او شد و این کار به عنوان یک رفتار ناپسند در فضای مجازی یاد شد.
 
اخیرا نیز محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید به همراه هیئتی از نمایندگان به کرمانشاه رفت و از کانکس‌های مردم زلزله زده بازدید کرد و دوباره همان اتفاقی که در بازدید جهانگیری از این مناطق افتاد، تکرار شد. برخی از عکس‌ها نشان می‌دهد که عارف درحالی در کانکس یکی از زلزله‌زدگان حضور یافته که کفش به پا دارد و اینبار برای اینکه فرش مردم کفشی! نشود بخشی از فرش را به خاطر آقای عارف کنار زده‌اند.
 
به گزارش مشرق، حال معلوم نیست مسؤولان از اینگونه بازدیدها در پی کدام دستاورد برای مردم و حل کدام معضل هستند. آیا برای بازدید و کمک کردن به مردم زلزله زده به این مناطق سفر می‌کنند یا اینکه نوعی از نمایش اشرافیت و تفاخر مسئولیت و جداسازی خود از مردم را به نمایش می‌گذارند. اینکه مسئولان حتی زحمت درآوردن کفش‌ قبل از ورود به زندگی مردم را به خود نمی‌دهند و  برای راحتی حال آنها فرش را کنار می‌زنند، موضوع قابل تاملی است که چهره خوبی از مسئولان به نمایش نمی‌گذارد و این تصویر در اذهان مردم مصیبت دیده برای همیشه ماندگار خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
همين تكبر و روحيه ارباب رعيتى هست كه عامه مردم رو به تنگنا اورده و دنبال تغيير هستند
ساده زیستی
Iran, Islamic Republic of
اگر خیلی از مسئولین ما حتی درصدی از ساده زیستی مقام معظم رهبری رو داشتن .........
حسین
Netherlands
مکرر نوشتم که ایشان تنهاست. نیروهای سه قوه در حد انقلاب اسلامی نیستند. نتایج هم این را تائید می کند.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
من خودم از اصلاح طلبان به خاطر این همه دروغی که گفتند بیزارم اما
ظاهرا کف کانکس و فرش در اثر نفوذ آب خیس بوده و فرش و کنار زده اند تا نشان بدن که کف کانکس آب جریان داره
آقای محمد رضا عارف قصد توهین نداشته
Iran, Islamic Republic of
اگه کف کانکس هم خیس بوده ادب حکم میکرده ایشون با کفش داخل محل زندگی مردم نرن
Iran, Islamic Republic of
بنده با این که از نظر سیاسی اصلا عارف را قبول ندارم اما فکر نمیکنم چنین روحیه ای داشته باشد ..
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نفر عادی با جوراب روی فرش ایستاده
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نفر عادی با جوراب روی فرش ایستاده
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
نه که دیگران اصلا دروغ نمیگن!
منصف باش لطفا!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر کف کانکس خیسه یا آب جریان داره. چرا صاحب خونه بدون کفشه .
دل مسولین با پول بیت المال از سنگ شده .
درد دل زیاده . . . .
اگر كف كانكس خيس بوده و اين آقا نتوانسته بدون كفش وارد آن شود پس آن خانواده سر پل ذهابي چگونه در آن زندگي مي كند
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزيز، من قبلاً هم عرض كردم به خدا قسم سياست و هر آنچه در اين وادي مي گذرد ارزش آن ندارد كه ما مسلماني خود را به پاي آن فدا كنيم. احاديث و روايات فراواني داريم كه اگر از برادر مسلمانتان خطايي سر زد آن را حمل بر سهو كرده از پيش خود براي وي عذري بياوريد. در صورتيكه شما مي دانيد كه جهانگيري از بابت خطايش عذرخواهي كرده و شما در سايتتان آن را هم درج نموده ايد:
https://www.jahannews.com/news/568841/%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%B9%D8%B0%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C
پیامبر اکرم صلی ‌الله علیه و‌آله و‌سلم فرمود: هر کس برادرش به عذر خواهی او آید باید عذرش را بپذیرد، خواه عذرش موجه باشد یا ناموجه. اگر عذرش را نپذیرد کنار حوض (کوثر) بر من وارد نشود.
پیامبر اکرم صلی ‌الله علیه و‌آله و‌سلم در سفارش به علی علیه‌السلام می‌فرماید: هر که پوزش پوزش‌خواهی را، خواه راست بگوید یا دروغ، نپذیرد به شفاعت من دست نیابد. همچنین فرموده است: بزرگترین گناه، خود داری از پذیرفتن عذر است.
امیرمومنان(ع) نیز فرموده است: اقبل عذر اخیک، و ان لم یکن له عذر فالتمس له عذرا؛ عذر برادر خود را بپذیر و اگر او عذری نداشت برای خطای او عذری بتراش. (بحارالانوار) ج 74، ص165
پير ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت
آفرين بر قلم پاك خطاپوشش باد (حافظ)
يا علي
Iran, Islamic Republic of
درسته ولی نباید تکرارمیشد هرکی بره واهانت کنه وبعد که دید هوا پسه عرخواهی کنه این توهین به شعورمردم نیست؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ۱۰:۵۴سرورم خودت رو خسته نکن الان دو تا حدیث و روایت دیگر از پیامبر برات میذارن تا بفهمی که شما اشتباه میکنی و اینها اصلا اشتباه نمی کنند و خطابشان را درست انتخاب کرده و نوشته اند
Iran, Islamic Republic of
اولین توجیه شروع شد
Iran, Islamic Republic of
داداش مشكل، معيارهاي دوگانه اس. شما فكر كن سخن آقاي قرائتي به آقاي دوربيني رو مثلاً جهانگيري يا روحاني به يه بنده خدايي گفته بود. ("آقا شما پاشو برو، آره آره، شما كه عينكي هستي، پاشو برو اونجا، ...اومده دوربين بازي كنه، پاشو برو بيرون، برو بيرون من صد دفه تو تلويزيون ديدمت، يه جايي باشه پيدا نباشه ايشون، پشت پايه اش بنشونيد") تا قيام قيامت ما ميگفتيم آقاي روحاني تكبر و تفرعنت رو نشون دادي. مگه اين بنده خدا چوب خشكه كه ميگي "پشت پايه اش (پايه دوربين) بنشونيدش" ايشون يه انسانه و با يك انسان ولو خطاكار نمي شه اينجوري رفتار كرد و الي آخر. با اينكه ما ميدونيم آقاي ضرغامي خودش با آقاي قرائتي تماس گرفت و ايشون رو به عذرخواهي ترغيب كرد. با اينكه ميدونيم ايشون بيانيه اي نداد و خبرگزاري باشگاه خبرنگاران جوان به حضور ايشان رفت تا پيام عذرخواهي ايشون رو به گوش مردم برساند و ... با اينكه غيرعمدي بودن خطاي آقاي قرائتي اصلاً ممكن نيست و ايشون هم چنين ادعايي نداره اما ميدونيم ممكنه يه نفر سهواً حواسش نباشه كفششو دربياره و احتمال غيرعمدي بودن اين اتفاق به نسبت قابل قبول تره و ... اما ميگيم بارك الله آقاي قرائتي، چقدر مردي، چه قدر فروتني كه اومدي عذرخواهي كردي اما همين قضيه رو از آقاي جهانگيري كه نه تنها خودش (بلافاصله و بدون مصاحبه) در صفحه رسمي خودش عذرخواهي كرده، بلكه شخص فرماندار رو هم براي دلجويي حضوري فرستاده، بعدش هم سفارش اون بيمار رو به وزير بهداشت كرده كه مشكلش رو پيگيري كنن و ... اما ما بازهم عذرخواهيش رو نمي پذيريم و از اون موقع تا حالا حاضر نيستيم حتي يكروز از ثواب فحاشي به چنين آدم متكبري محروم بشيم! آره داداش، تمايلات جناحي اولين اثرش همين معيارهاي دوگانه اس و پشت بندش هم چيزاي ديگه.
Iran, Islamic Republic of
کار بد بده از هر کی که سر بزنه.

آدمی که بعنوان مسئول میره محل زلزله زده،‌ باید فهمش بکشه که این مردم الان جایی رو ندارن که اومدن تو چادر. برای تفریح که نیومدن! چادر تمام زندگی شونه.
اگر مسئولی این اندک فهم را هم نداشته باشه آیا باید باور کنیم که برای کمک و از روی دلسوزی و درک وضعیت مردم به اونجا رفته یا برای شوی تبلیغاتی؟!
Iran, Islamic Republic of
احسنت بزرگوار ! با اینکه مطلب طولانی بود اما ارزش خوندن داشت ! این جماعت عادت دارند که از دین و مفاهیم، دینی، ارزشی و انقلابی استفاده ابزاری کنند، کلی از مخاطبان تا الان حرف جنابعالی و استدلال متین شما رو خونده اند اما حاضر نیستند پا روی نفس اماره شون بذارن و حرف شما رو تایید کنند ! همیشه خدا هم طلبکارند !
United States
حاجی ما نسل دومی بعد انقلاب که انقلاب و شاه رو ندیدیم با همون عکسهای شاه که با کفش تو خونه روستایی رفته بود از انقلاب مردممون خوشحال بودیم. حرف شما درست اما از اینها انتظار میرود. حتی اگه عرضه ندارند حداقل حداقل برای چند دقیقه نقش مردم دوستی بازی کنن برای همیشه در سیاست خفه شن.
کفشش فرشی نشه.
سرور
Iran, Islamic Republic of
در مورد ژنهای برتر باید مثبت فکر کنید.مثلا شاید جولابش سولاخ بوده!
یوریان
Italy
خودکرده را تدبیر نیست؛ قدیمیها گفته اند ... خلایق هرچه لایق ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ژن برتره دیگه , بخدا بجای کمک کردن مردم فقط روی اعصاب مردمند,تازه مردم انها را نبینند بهتره
Iran, Islamic Republic of
عزیزم ژن برتر چیه افتاده تو دهنتون؟ اینا قبل انقلاب تو دخمه ها بودند و برا دو ریال دو شاهی آفتاب مهتاب بالانس میزدند. به برکت انقلاب!! افتادن تو کوزه عسل. بعد از مدتی هم هم رفت پی کارش!! اینا رو همین ملت بزرگشون کردند. همین مثلا عارف حتی بیان حرف زدن معمولیش هم نداره باعث خیلی تأسفه که ملت به چیه این رأی دادن!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشان که جزو با سواد های آن دوران هستند من بسیاری از بیسوادن آن دوران را میشناسم که حالا دیگر با قاشق شاه هم غذا نمی‌خورند و در خانه های فوق میلیاردی زندگی میکنند از برکت سفره انقلاب
.
اینا مسئولین ما هستن دیگه...................متاسفم
Canada
من از عارف خوشم نمیاد. ولی دلیل نمی شه حقیقت را نبینم
اگر به عکس دقت کنید می بینید که ایشان روی کف سیمانی یک خانه که فرش آن کنار زده شده ایستاده. برادر من برای اینکه کسی که ازش بدمون میاد رابکوبیم مجاز نیستیم دروغ بگیم
Iran, Islamic Republic of
موضوع اینه که چرا راغب نبوده حتی کفشش را هم در بیاورد و با این حادثه دیدگان گفت و گویی داشته باشد!
مشکلشان این است که از طبقه اشراف هستند و بقیه را رعیت میبینند. این قبیل کارها هم برای خالی نبودن عریضه است.
مثل آقای روحانی که رفت کارخانه سرکشی کند حتی از ماشین پیاده هم نشد.
یا از همه بدتر جهانگیری که با کفش رفت تو خانه مردم.
تو نیت هاشون کمی ناخالصی هست ولی اعمالشون خیلی ناخالصی دارد. چونکه ذاتا از طبقه اشراف هستند.
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
کنار زدن فرش
یعنی عذری بدتر از گناه.
ایشان اینقدر تکبر داره که حاضر نشده پاهای لطفش را روی فرش سرد و نمناک مردم بیچاره زلزله زده بذاره.
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
جوش نزن عبد الله زخم معده می گیری!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم متن رو نخوندی
بی خیال
Iran, Islamic Republic of
آقا چقدر مته به خشخاش می زنید !!!
...حالا شما دنبال سیره رسول اکرم می گردی !!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مشکل همینجاست که سیره رسول اکرم (ص) و دین با اصول و فروعش فراموش شده.
Iran, Islamic Republic of
مردم مداری اصلاح طلبانه
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
اینا سر و ته یه کرباسن
همه از بالا به ملت نگاه میکنن
قاسم اباذری
Iran, Islamic Republic of
....خدا هدایتشان کند
Iran, Islamic Republic of
اینا کارشون از هدایت گذشته دچار استتدراج شدند. خداوند متعال چند روز بهشون مهلت داده. وقتی تو صحنه محشر جوابگوی هشتاد میلیون نفر شدند اونوقت میفهمند که دو روز مقام این دنیا و ظلم آخرش آتش جهنمه.
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
جناب قاسم اباذری! بهتر نیست بگی خدا همه ما را هدایت کنه!
چرا هدایتشان کنه! نکنه شما هدایت شده هستی و برای هدایت دیگران دعا می کنی!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شاید مشکل سیب زمینی داشته؟
Iran, Islamic Republic of
سخت نگیرید !!!!!!!!!!!!! اینها جورابهایشان گند میده نمیتوانند کفشهایشان را بیرون آورند !!!
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه شهریار را
زمستان پوستين افزود بر تن کدخدايان را
وليکن پوست خواهد کند ما يک لا قبايان را
ره ماتم سراي ما ندانم از که مي پرسد
زمستاني که نشناسد در دولت سرايان را
به دوش از برف بالاپوش خز ارباب مي آيد
که لرزاند تن عريان بي برگ و نوايان را
به کاخ ظلم باران هم که آيد سر فرود آرد
وليکن خانه بر سر کوفتن داند گدايان را
طبيب بي مروت کي به بالين فقير آيد
که کس در بند درمان نيست درد بي دوايان را
به تلخي جان سپردن در صفاي اشک خود بهتر
که حاجت بردن اي آزاده مرد اين بي صفايان را
به هر کس مشکلي برديم و از کس مشکلي نگشود
کجا بستند يا رب دست آن مشکل گشايان را
نقاب آشنا بستند کز بيگانگان رستيم
چو بازي ختم شد، بيگانه ديديم آشنايان را
به هر فرمان آتش عالمي در خاک و خون غلطيد
خدا ويران گذارد کاخ اين فرمانروايان را
حريفي با تمسخر گفت زاري شهريارا بس
که ميگيرند در شهر و ديار ما گدايان را
از ژن برتریهاو ژنرالها اصلانبایست توقع خاکی بودن و مردمی بودن داشت
محمد
Iran, Islamic Republic of
از موقعي كه اين حزبهاي سياسي در مجلس و جامعه شكل گرفت فاتحه خدمتگذاري به مردم خوانده شد دنبال پول و مقام هستند اينها جاي امام خاليست كه خدمتگذاران به اصطلاح انقلابي و مردمي را ببيند. چه خبر از آقازاده ژن خوب.
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی مردم بقدری رشد فکر نداشته باشند تا بفهمند که چه کسانی را باید انتخاب کنند... هیچ مشکلی از مملکت حل نخواهد شد...
خود کرده را تدبیر نیست
عبئالله
Iran, Islamic Republic of
عزیزان ناراحت نشید
اینها پا روی شونه های ما گذاشتن و رفتن بالا و شدن ژن برتر اینکه خونه هست و محل زندگی و محل نماز خواندن.
خدایا به درگاه تو توبه می کنم از رایی که به اینها دادیم .
استغفرالله ربی و اتوب الیه
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
تو اون هشت سال گذشته تاریک و سیاه و زشت ایران نردبانی نبود که دوستان شما ازش بالا نروند بله دیگه بالایی نمونده. همه قله ها قبلا فتح شده است!
مشتی
Iran, Islamic Republic of
من بودم بجای این هموطن عزیز اول میگفتم کفشت را دربیار بعد جویای احوال ما باش!!!!!!!!!!!!!!!
کاظم
Iran, Islamic Republic of
لنگه کفش تو حلقش!
Iran, Islamic Republic of
همش لجن پراکنی کن جهان. مگه نمیبینی به هر دلیلی قالی رو جمعش کردن. امیدوارم زودتر اقا ظهور کنند تا از دست نکبتهایی مثل شما راحت شیم
Iran, Islamic Republic of
چرا کفش هاش را در نیاورد 2 دقیقه بشینه کنار مصیبت زدگان؟!!
موضوع ایرادات بنی اسرائیلی نیست. اشکال کار اینجاست که این اشراف زادگان دارای ژن برتر کارهاشون از سر ریا و عوام فریبی است.
و کاری که ریا داخلش باشد همه جاش میلنگد.
و چند تا عکس و خبر این لنگیدن ها را تو بوق و کرنا میکند و جهان نیوز هم منتشر میکند.
بگم آب قند برات بیارن؟
من من
Iran, Islamic Republic of
شما اونجا بودی؟ خبر داری که بعدش کفشش رو در نیاورده و نرفته بشینه؟
میدونی قبلش مثلا توی اتاق دیگه نرفته و کفششو اونجا در نیاورده بوده و هم صحبت نشده بوده؟
کلا یه دونه عکس داری می بینی... از رو همون کل سفر طرف رو قضاوت می کنی...
نمیدونم چیکار کرده یا نکرده.. ولی این فقط یه عکسه از یه لحظه
Iran, Islamic Republic of
موافقم باهات ولی تندروی نه!!
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
ایشان پدر تمامی ژن های خوب است و خودش را از همه بالاتر میدانند . ایشان فرزندی دارند که ژن برترند و در دنیا مشابه ندارند . ایشان و پسرشان از دماغ فیل افتاده اند . ایشان در عرش زندگی میکنند.ایشان ......
محمد
Iran, Islamic Republic of
ایشان و پسرش مردم را برده میدانند و خود را ژن برتر و سوپرمن مثل اینکه تخم دو زرده کرده اند.خدا انسانهای متکبر و ژن برتر را لعنت کند و نسلشان را از روی زمین بردارد.آمین
Iran, Islamic Republic of
خدا نطل ژن های خوب را برکند و ذلیلشان کند
Iran, Islamic Republic of
بخدا که این افراد که خود و فرزندانشان را ژن برتر میدانند و با استفاده از انواع رانتها به موقعیت میرسند بد افرادی هستند.انشالله بزودی نسلشان نابود و برکنده شوند
بهرام
Iran, Islamic Republic of
باید خون گریست که در کشورمان با این همه شهید و خونهای ریخته شده یک عنصر نامطلوب خود را ژن برتر بنامد و پدرش هم از او حمایت کند و اب هم از اب تکان نخورد.واقعا باید خون گریست
علی
Iran, Islamic Republic of
این از ما بهتران کمر شان خم نمیشود که بخواهند کفششان را از پا در اورند لعنت خدا بر اینها خداوند نسلشان را به حق خودش از روی این مملکت پاک کند
Iran, Islamic Republic of
کلا اصلاح طلب ها نماد تکبر دروغ اختلاس هوچی گری وطن فروشی وخیانت هستن
Iran, Islamic Republic of
اصول گراها و اصلاح طلبها سر و نه یک کرباسند
Iran, Islamic Republic of
توصیه می کنم برای این افرادی که چهره ای پیدا کرده اند و می روند مناطق زلزله زده کفش های راحتی تهیه کنید تا بتوانند سریع کفش خود را در آورده و بعد پا کنند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
شاید جورابش سوراخ بوده
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
حالا با کفش یا بی کفش! چه گیرایی میدین شما .
مهم حل مشکل مردمه که همه باید دست به دست هم بدن نه فقط دولت گرفتار هزار ماجرا!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
من حالا این موضوع خاص رو نمیدونم چقدر صحت داشته باشه یا نه ولی خودم از نزدیک رفتار این آدم رو دیدم.
تو همین انتخابات مجلس دهم تو شهرستان ما(یکی از شهرستانهای استان همدان، شهرستان رزن) انتخابات به دور دوم کشیده شد یک اصولگرا که نماینده ی مجلس نهم بود و یک کاندیدای ناشناس که اصلاح طلب ها ازش حمایت کرده بودن به دور دوم رفتند. یادمه برای اون کاندیدای اصولگرا آقای باهنر که البته خودم اصلا قبولش ندارم چون انقلابی نیست، برای تبلیغ و اعلام حمایت اومده بودن، بدون خدم و حشم و با یه پژو پارس ولی برای اونیکی کاندیدا که اصلاح طلب بود آقای عارف با 3 تا ماشین شاسی بلند آخرین سیستم اومده بودند و تا در مسجد هم با ماشین رفت و مستقیم از ماشین وارد مسجد شد و رفت تو. ولی اقای باهنر با کلی فاصله ماشین رو پارک کرد و مثل بچه ی آدم اومد رفت داخل مسجد به همراه استقبال کنندگان.
Iran, Islamic Republic of
عمه قزی و ننه قمر عزیز ! خاک بر .... کنم الهی ! چرا آبروی اصول گراها را می برید ؟! کی دست از این خاله زنک بازی ها برمیدارید ؟!
ناسلامتی همه تون آقای دکتر هستید و خیر سرتون روزی هم نامزد ریاست جمهوری بودید توی این خراب شده ! مملکت هزار و یک مشکل داره بعد شما جماعت عقده ای و بی بصیرت فقط دنبال نقطه ضعف اصلاح طلبهائید ! لااقل اسم خودتونو عوض کنید ! بذارید خاله خانباجی های عقده ای که قصد خدمت به انقلاب و نظام دارید ! مثلاً !!!!
یونس
Iran, Islamic Republic of
بجای این حرفها
کی با کفش اومده کی با سندل
مشکل مردم‌رو حل کنید خیال کنید اینام میانماری هستن برای مردم دیگه کاسه داغ تر از آش برا مردم خودمون سست و کرخت
مجید
Iran, Islamic Republic of
این اقا منبع ژن خوب است و ما مردم بی....صف می ایستادیم این ژن های خوب بر حکومت کنند متاسفم برای خودمان .....
Iran, Islamic Republic of
حالا این ها از ورود جهانگیری درس عبرت گرفتند می دانند این جماعت چی هستند برای همین خاطر فرش را بالا زدند
محسن
Iran, Islamic Republic of
الم شنگه جدید مخالفین دولت و روحانی و خلاصه هر کسی که به نوعی حمایت کننده این دولته!
یه عده بی کار بیمار کوردل نشستند و منتظرند تا سوژه ای علیه کسانی پیدا کنند که دوست شون ندارند بله این الم شنگه ها هیچ اثری نداره.
مسعود
Iran, Islamic Republic of
تقصیر احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
چه چیزا بی اهمیت رو بزرگ می کنید و ومردم رو بخصوص یک سری عقده ای رو تحریک می کنید
بفرام
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنید فقط بدبینی بدبینی
تا کی
حالا اشتباهی صورت گرفت بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب اصولگرا
دیگه تمومه ماجرا
امیر
Iran, Islamic Republic of
وقتی به عکسهای ژنرالهای خائن دوران پهلوی که نگاه میکنیم واقعا خدا را شکر می کنیم که از شر این ادمهای خود فروخته تربیت شده غرب راحت شدیم مگر یادمان می رود قتل عام های اویسی و ناجی و بدره ایی و ... را در ایران که ملت را به خاک و خون کشیدند .