سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۴
نماینده اصفهان:

مسئولان‌ فرانسه‌ حق‌ سفر به‌ ایران را ندارند

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 585275
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس نسبت به ابراز تمایل رئیس‌‌‌جمهور و نخست‌وزیر فرانسه برای سفر به ایران انتقاد کرد و تاکید کرد که تا زمانی که آنها عذرخواهی نکنند امکان سفر به ایران وجود نداد.
مسئولان‌ فرانسه‌ حق‌ سفر به‌ ایران را ندارند
به گزارش جهان نيوز،  حجت‌الاسلام احمد سالک در جریان نشست علنی امروز مجلس در تذکری با استناد به بند ۱۱ ماده ۲۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در مورد وظایف هیات رئیسه گفت: ۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس سوال از رئیس‌‌جمهور در مورد رسیدگی به وضعیت مالباختگان موسسات مالی و اعتباری را امضا و تقدیم هیات رئیسه کردند اما هنوز اعلام وصول نشده است. 

نماینده اصولگرای اصفهان در مجلس همچنین با اشاره به احتمال سفر مقامات ارشد فرانسوی به ایران اظهار داشت: رئیس‌‌‌جمهور و نخست‌وزیر فرانسه می‌خواهند به ایران بیایند اما با توجه به آنکه در طول جنگ به ما خیانت کرده‌اند ممکن نیست بدون عذرخواهی این اتفاق بیفتد.

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تو جنگ که اکثر سلاح های لشکر صدام روسیه ای بودن!!!! حالا فرانسه باید عذرخواهی کنه
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل برادر شما یادت نمیاد !
بجز تحویل مواد اولیه تولید سلاح شیمیایی بطور مشخص
هواپیماهای میراژ که از روی خاک عراق با موشکهایی سوپر اتاندارد و توسط خلبان فرانسوی کشتیهای آذوقه و نفتی ایران را میزدند که حتی در مقطع جنگ از این طریق به نفع عراق مغلوبه شد تا اینکه به لطایف الحیات هواپیماهای اف چهارده موفق به برتری بر میراژ ها شدند
محض اطلاع شما تعدادی از میراژ های فرانسوی که بعدها توسط صدام در جنگ خلیج فارس به ایران فرستاده شد ، هم اکنون در نیروی هوایی ایران فعال است !
تحویل اطلاعات حساس ماهواره ای توسط فرانسویها بماند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر روسیه مرگ بر امریکا . نه شرقی نه غربی
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا روسیه عذر خواهی نمی کند؟ راستی از نه شرقی نه غربی چه خبر؟؟؟؟
ار برادر چین چطور است دعوت کنیم بجای فرانسه ایران بیاید؟ رای به قطعنامه هایش یادتان رفته است؟