دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نقاشی‌های کودکان زلزله‌زده کرمانشاه

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 585236
نمایشگاه نقاشی «رنگ بر سنگ» شامل ۵۰ اثر از کودکان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه افتتاح و عواید آن صرف ساخت مرکز جامع خدمات بهزیستی در شهرستان ریجاب می‌شود.
نقاشی‌های کودکان زلزله‌زده کرمانشاه
به گزارش جهان نيوز، نمایشگاه نقاشی «رنگ بر سنگ» با هدف یاری‌رسانی به کودکان مناطق زلزله‌زده جمعه ۶ بهمن فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

در این نمایشگاه که از سوی موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران با مشارکت بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران برگزار می‎شود، ۵۰ اثر از آثار کودکان آسیب دیده از زلزله در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. همچنین عواید حاصل از فروش این آثار صرف ساخت و تجهیر مرکز جامع خدمات بهزیستی ویران شده در شهرستان ریجاب استان کرمانشاه خواهد شد.

موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران به منظور بازگرداندن نشاط اجتماعی عمومی در مناطق آسیب دیده از زلزله با تکیه بر کودکان و نوجوانان، و کمک به ترمیم زخم‌های اجتماعی حادثه نسبت به برگزاری کارگاه‎های آزاد نقاشی برای کودکان مناطق زلزله زده در ۲ مقطع سنی ۳ تا ۶ و ۶ تا ۱۳ سال اقدام کرد. حاصل برگزاری این کارگاه‎ها آفرینش بیش از ۲۸۰ اثر هنری از سوی کودکان زلزله زده است که بخشی از این آثار در قالب نمایشگاه «رنگ بر سنگ» در معرض دید عموم قرار می‎گیرد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ششم بهمن ماه ساعت ۱۷ در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. این نمایشگاه نقاشی تا ۱۳ بهمن دایر است.

علاقمندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روز‌های عادی از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *