شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

روحانی به خاطر کلمه «قوطی» عذرخواهی کند

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 584814
پیشنهاد می کنم آقای روحانی به خاطر استفاده از کلمه "قوطی" برای سرپناه میلیون‌ها نفر از مردم عزیزمان از آنان عذرخواهی کند.
روحانی به خاطر کلمه «قوطی» عذرخواهی کند
به گزارش جهان نيوز، ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما در واکنش به گفتگوی تلویزیونی دیشب روحانی با مردم که با اجرای رشیدپور برگزار شد، نوشت:

نتیجه بازی دیشب چیزی از ارزش‌های رضارشیدپور کم نکرد! 

سخنان "تکراری"! کلیشه ای و غیر متفاوت رئیس جمهور باعث شد تا همه قضاوت ها به سمت مجری برود و این خوب نیست!

پیشنهاد می کنم آقای روحانی به خاطر استفاده از کلمه "قوطی" برای سرپناه میلیون‌ها نفر از مردم عزیزمان از آنان عذرخواهی کند.

درسته که خانه ی آنان در مقابل خانه های دولتمردان، حکم قوطی را دارد ولی روضه ی مکشوف هم خوب نیست!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بنده خودم در یکی از همین قوطی ها زندگی می کنم و از آقای احمدی نژاد عزیز بسیار تشکر میکنم که به فکر محرومان بود و باعث شد افرادی مثل بنده که توان خرید خونه نداشتیم صاحب یک اپارتمان شیک شدیم و اینجور هم که روحانی میگه قوطی نیست یک آپارتمان 88متری دو خوابه با شوفاژ و تمامی امکانات زیر بنایی هست .ضمنا اب و برق و گاز و جدول کشی و اسفالت خیابانها و مسجد هم از همان سال 91 داشته ایم و فقط مشکلمون پرداخت اقساط هست که در دوره روحانی قسط بندی شد مهر 92 دومین ماه دولت روحانی و بانک مسکن عجب کلاهی سرمان گذاشت و وام 25 میلیونی ما را 33 میلیونی حساب کرد و 8میلیون به عنوان دیر کرد حساب نمود و بر اساس 33 میلیون اقساط را پرداخت می کنیم که ماهیانه 300هزار تومان است ولی اگر 3ماه قبلش در زمان ابر مرد تاریخ آقای احمدی نژآد قسط بندی شده بود ماهیانه 210هزار تومان قسط پرداخت می کردیم .خدا لعنت کند دروغ گویانی که باعث شدند قیمت مسکن مهر به خاطر شایعات بی اساس بی کیفیتی و قوطی بودن مسکنهای مهر باعث کاهش قیمتهای مسکن مهر گردیده است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقا اصلا اینا خونه نیست قوطیه، خودت چی در اختیار مردم گذاشتی فقط همینو جواب بده
Iran, Islamic Republic of
خانه مسکن مهر ما هم در مقابل ویلاهای شمال تهران و لواسانات آقایان دولت فعلی بیشتر شبیه قوطی است.
خانه 80 متری مسکن مهر در مقابل ویلاهای آنچنانی چه تعریفی دارد؟
آقای روحانی این دفعه را درست و حقیقی گفت. چرا به ایشان ایراد میگیرید؟ این نشان از بینش و دیدگاه ایشان است.
به خود ما چه میگوید ؟ احتمالا رعیت. ارباب هم که حتما مشخص است.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
ما انقلابیون ضد طاغوت در انظار عموم از شاه نوکر امریکا چنین در تلوزیون توهین نشنیدیم . وگفتیم مرگ بر شاه و با پیروزی انقلاب اسلامی واین همه شهید ودفاع از دین ومیهن با صدای بلند می گوییم درود بر انقلابیونی که زندگی چون مردم دارند