يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۵
دادستان قم: متهم تعادل روحی و روانی نداشته

حمله با چاقو به 2 روحانی در قم

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب: 584628
دادستان قم در رابطه با حمله یک فرد به دو شهروند شهر قم از شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.
حمله با چاقو به 2 روحانی در قم
به گزارش جهان نيوز؛ مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفتگو با میزان در رابطه با حمله یک فرد به دو شهروند شهر قم از شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.
 
وی گفت: بر اساس تحقیقات مقدماتی مشخص شده است که این فرد از اهالی و ساکنین استان قم نبوده و در زمان وقوع جرم به دلیل مصرف شیشه تعادل روحی و روانی نداشته است.

کاهه افزود: خوشبختانه دو شهروند مضروب که روحانی بوده اند بلافاصله پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.
وی در رابطه با آتش زدن خودرو توسط این متهم نیز گفت: خودروی مذکور مربوط به خود متهم بوده که به دلیل توهم داشتن قصد داشته خود و ماشین را به آتش بکشد که در حین خودسوزی ماموران نیروی انتظامی مانع این اقدام شدند.

وی در پایان گفت: بر اساس استعلام‌های اولیه این فرد جزو اراذل اوباش نبوده و هیچ ارتباطی هم به اغتشاشات اخیر نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما طلاب با حداقل شهریه که خیلی از حقوق یک کارگر کمتر هست به سختی زندگی می کنیم باید جور کل مملکت رو بکشیم و کارها و اشتباهات برخی از مسئولین ام پای روحانی و طلاب می گزارند
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت این عزیز طلبه. شان سرباز امام زمان (عج) بالاتر از اینست که این مسائل را اینگونه اطلاع رسانی کند. با زبان و به نحو دیگری و نه به اسم یک طلبه. از زبان دیگران بگویید. همیشه طلاب با کم ترین ها درس می خواندند و شیخ انصاری ها و امام می شدند.
Iran, Islamic Republic of
چرا روحانی فقط زده است؟!!!به نظر مشکوک است.
Iran, Islamic Republic of
حواسمان باشد که بااین امور وقیحانه و بدون ندبیر و بر علیه انسانهائیکه نه سر پیاز هستند و نه ته پیاز هرچند هم که باشند اینگونه اعمال نفرت انگیز مسئله و مشکلی را نه تنها حل نخواهد کرد که بر گره خوردن معضلات هم خواهد افزود !! درست فکر کنیم و راه درست پیشه سازیم !!
اصغر
Iran, Islamic Republic of
چرابعضی هاکه شیشه مصرف می کنندتوهمشان درخصوص طلبه ها وروحانیون است ؟چرابه افراددیگرحمله نمی کنند؟