شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
اولادقباد مطرح کرد:

نیمی از مدارس تهران در بافت‌ فرسوده قرار دارند

يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 584063
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مدارس کلانشهر تهران در بافت‌های فرسوده قرار دارند، از کاهش سهم عمرانی آموزش و پرورش در بودجه ۹۷ خبر داد.
نیمی از مدارس تهران در بافت‌ فرسوده قرار دارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، فریده اولاد قباد درباره بافت‌های فرسوده در کلان شهر تهران، گفت: حادثه ناگوار  پلاسکو و از دست دادن عزیزانی که در این حادثه به دیار باقی شتافتند، تبعات روانی و اجتماعی برای جامعه بر جای گذاشته است بنابراین باید فکر اساسی برای ترمیم بافت‌های فرسوده کلان شهر تهران اندیشده شود تا شاهد این گونه از حوادث ناگوار در کلان شهر تهران نباشیم.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه سهم بودجه عمرانی آموزش و پرورش در  بودجه ۹۷ با کاهش روبرو شده است، تصریح کرد: امنیت مالی و جانی با عدم ترمیم بافت‌های فرسوده به خطر می‌افتد.

 اولاد قباد با بیان اینکه بنده در نطق میان دستور در صحن علنی مجلس نیز خواستار رفع  مشکلات بافت‌های فرسوده در کلان شهر تهران شدم، افزود: ردیف مستقل بودجه‌ای برای بافت‌های فرسوده متناسب با فضای کلان شهر  تهران در نظر گرفته نشده است.

 عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ۵۰ درصد مدارس کلانشهر تهران در بافت‌های فرسوده قراردارند، به خبرگزاری خانه ملت گفت: آلودگی هوا و بافت‌های فرسوده چالش اساسی پایتخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *