شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

سند تقلب، فرماندار دزفول را مجبور به استعفا کرد

جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 583491
در پی واکنش‌ها به انتشار اسناد تخلف امتحانی سرپرست فرمانداری دزفول، ارسلان شهنی از این سمت استعفا کرد و این استعفا مورد تایید استاندار خوزستان قرار گرفت.
به گزارش جهان نيوز؛ روز گذشته برخی رسانه‌ها از تخلف آموزشی ارسلان شهنی فرماندار شهرستان دزفول در یک آزمون دانشگاهی از طریق انتشار صورتجلسه مراقبان خبر داده بودند. او کمتر از یک ماه است به سمت سرپرستی فرمانداری ویژه دزفول منصوب شده بود و از روز گذشته به دلیل منتشر شدن صورت‌جلسه ای مبنی بر حضور یک نفر به‌جای او در جلسه امتحان دانشگاه مورد انتقاد واقع شد. غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز با استعفای ارسلان شهنی سرپرست فرمانداری شهرستان دزفول موافقت کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسینی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان فردی که دردانشگاه آزاد تحصیل کرده است عرض می کنم که متاسفانه این رویه بخصوص درمدیریت گذشته دانشگاه آزاد برای برخی افراد که دارای نفوذ بوده اند وجود داشته است ما با زحمت زیاد تحصیل کردیم ولی متاسفانه برخی بودند که با کمترین حضور فیزیکی در کلاسها مدرک گرفته اند باید دراین مورد دقت بیشتری کرد بخصوص برای کسانی که دارای ژن خوب هستند
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این فرد که به عنوان فرماندار ویژه منسوب شده بوده، تازه دانشجوی کارشناسی است و درسی مربوط به ترم سوم و چهارم رو که گرفته. بعد میگن تحصیل کرده ها بیکارند؟!!!