جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سلیمانی: من آبروی کفاشیان هستم

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 583080
دبیر کمیته فوتسال به حواشی به وجود آمده اخیر در این رشته واکنش نشان داد.
سلیمانی: من آبروی کفاشیان هستم
به گزارش جهان نيوز، کاظم سلیمانی در خصوص صحبت های کریم منصوری عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ که او را به اشراف نداشتن در موضوع تخلف چند تیم ملیگ برتری متهم کرده بود اظهار داشت: احتمالا منصوری در این مورد شوخی کرده است زیرا من حدود 20 سال است که در فوتسال فعالیت می کنم و نباید زحمات من و همکارانم به این راحتی زیر سوال برود.
 
وی ادامه داد: لیگ برتر فوتسال در فصل جاری با شفافیت خاصی برگزار شد و هیچکس نمی تواند ثابت کند که کوچکترین تخلفی در رقابت های امسال رخ داده است. هیئت رئیسه باید شأن و منزلت خود را رعایت کند و وارد مسائل جزئی نشود.

دبیر کمیته فوتسال با اشاره به حرکت مغرضانه یکی از رسانه ها در انعکاس صحبت هایش گفت: من در مصاحبه با یک سایت خاص گفتم که تخلف یعنی سرپیچی از قانون و اگر من تخلف کرده باشم یعنی علی کفاشیان تخلف کرده است و سپس گفتم که بنابراین من آبروی کفاشیان هستم اما این صحبت من به شکلی بازتاب داده شد که گویی من گفته ام که خود علی کفاشیان هستم!

وی افزود: مشخص نیست که این سایت با من دشمنی دارد یا خیر؟ به هر حال من هرگز به دنبال ایجاد حاشیه نبوده ام و از این به بعد هم نخواهم بود. 

سلیمانی درباره دیدار دوستانه تیم ملی ایران با بلاروس عنوان کرد: این بازی دوستانه بسیار پر هیجان و تماشایی بود اما متاسفانه تماشاگران زیادی در سالن حضور نداشتند. من با عباس ترابیان در این مورد صحبت کردم تا از این پس در صورت امکان، دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال در شهرستان ها برگزار شود.

وی در مورد نرفتن اعضای تیم ملی بلاروس به رختکن در بین دو نیمه تصریح کرد: مشکل خاصی وجود نداشت و سرمربی تیم ملی بلاروس اعلام کرد که اعضای این تیم با درخواست شخصی او به رختکن نرفته اند، هر چند رختکن سالن نیز کوچک بوده است.

سلیمانی در پایان گفت: باید در آینده سالن های مجهزتر و با امکانات بیشتری در سطح کشور ساخته شود و خود ما نیز علاقه داریم که سالن های فعلی شرایط بهتری پیدا کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *