جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۴

آیت‌الله بهجت: دعا در امر تعجیل فرج موثر است

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب: 582908
آیت‌الله بهجت: دعا در امر تعجیل فرج آن حضرت موثر است، اما نه لقلقه زبان و یا اینکه در آخر منبر برای این که مردم از جا بلند شود گفته می‌شود.
آیت‌الله بهجت: دعا در امر تعجیل فرج موثر است
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله بهجت بیان کرد: مسلمان ها در دست کفار ذلیل هستند، و کفار با مال و ثروت خود مسلمین بر آن ها مسلط هستند و بر آن ها حکومت می کنند. آیا خوشحالی ما با این همه ذلت و خواری و اسارت و بردگی، غفلت و غرور نیست؟ گوسفندانی که حامی و ناصر و چوپان ندارند و در هر طرف گرگ های درنده به آن ها حمله ور شده اند، چگونه باید باشند؟!

آیت‌الله محجمد تقی بهجت فومنی گفت: خدا می‌داند که چه طور کفار می‌نشینند و برای ذلت و عبودیت و بردگی ممالک اسلامی نقشه می‌کشند! چه قدر باید در فکر حضرت غائب باشیم و برای تعجیل در امر فرجش دعا کنیم؟! به طور یقین دعا در امر تعجیل فرج آن حضرت موثر است، اما نه لقلقه زبان و عجل فرجه خشک و خالی و ورد همیشگی که در آخر منبر برای این که مردم از جا بلند شود گفته می‌شود.

ایشان اظهار کردند: دعای تعجیل فرج مثل نماز نافله، عمل مستحبی است، یعنی راستی و جدی با غم متأثر باشیم و از خدا بخواهیم تا فاصله هزار و چند صد ساله که بین مردم و واسطه فیض اتفاق افتاده است، برطرف شود و به پایان برسد. دعای با حال حزن و اندوه و تأثر قلبی از مردم واقع نمی‌شود، که اگر میشد قطعا وضع این نبود. فرج، وقت معینی دارد که در آن وقت حضرت ظهور می‌کند.

منبع: احسن الحدیث
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند آقای بهجت را !! این فرمایشات ایشان تصور میکنم مال زمان طاغوت بود و اثر گزار!! چون دولت و شاه و مسئولین وووزراء ووکلاء همه غدار و خشن و دزد و رانتخوار و بی پدر و مادر بودند !! حالا که هزار مرتبه شکر خدا را که مسئول و عمله و اکره و دولت همه از مسلمانان دو اتشه و جاده صاف کن برای حضور هر چه بهتر امام زمان (عج) از جان مایه میگذارند و اب و جارو میکنند تا آن حضرت بکل جهان حکومت کند و جهانی رستکار شوند ؟ دعا هم باید به روز شوند و ما ایرانی ها دیگر نیازی باین دعاها نمیبینیم بخصوص مسئولین و مامورین و وزرائ و ووکلاء ؟؟؟ چون آمدن ایشان چندان برای خیلی ها مقرون به ضرفه نخواهد بود !!! و خدا کند که بیاید !!
Iran, Islamic Republic of
عده ای از ما مردم و مسوولین وقتی درخواست ظهور حضرت (عج) را می کنیم دروغ می گوییم ولی ایشان خواهند آمد و روح به این بدن مرده باز خواهد گشت و البته مطابق باطنمان با ما عمل خواهند کرد.
Iran, Islamic Republic of
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خدایا رحمت بی پایانت به روح پاک آیت الله بهجت