جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۲۲

هاشمی شاهرودی: مجبور شدم به آلمان بروم

يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 582015
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه به دلیل ایجاد اختلاف نظر در پزشکان معالجم مجبور شدم برای ادامه درمان به آلمان بروم، گفت: ما اصرار کردیم که پروتکل درمانی هر چه سریعتر آماده شود تا ادامه معالجات را در ایران پیگیری کنیم.
هاشمی شاهرودی: مجبور شدم به آلمان بروم
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله محمود هاشمی شاهرودی در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه یک سال است مبتلا به مشکلی در روده شده بودم، اظهار کرد: بعد از مدت‌ها مشخص شد که غده در روده بزرگ است بنابراین به اطبا مراجعه کردم البته دوستان اصرار می‌کردند که برای معالجه به خارج از کشور بروم که من قبول نکردم.

وی افزود: من در مشهد و تهران به دکتر مراجعه کردم و در بیمارستان ساسان دو عمل جراحی داشتم که بعد از مدتی مشکل دیگری در کلیه چپ من ایجاد شد که پزشکان بر سر معالج من دچار اختلاف نظر شدند. برخی از آنها بر عمل جراحی اصرار داشتند و برخی اعتقاد به جراحی نداشتند اما بالاخره غده دوم که بزرگ شده بود مجبور شدم عمل کنم و این عمل را در بیمارستان ساسان انجام دادم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: همین اختلاف نظرهای پزشکان موجب شد که هم بستگان و هم پزشکان اصرار کنند که معالجه را در خارج از کشور دنبال کنم که به همین دلیل مدارک پزشکی به خارج از کشور فرستاده شد البته این مدارک به مراکز درمانی که متخصصان ایرانی تاسیس کرده بودند ارائه شد و آنجا مطرح کردند با توجه به این اختلاف نظرها باید برای ادامه معالجه به خارج از کشور بروم.

هاشمی شاهرودی با بیان اینکه بنابراین سفر مختصر، غیررسمی، معمولی و بدون سر و صدا داشتم تا این اختلاف نظرها حل شود، گفت: پزشکان بررسی کردند و برخی اقدامات آنجا را قبول نداشتند مثل عمل سوم.

وی با بیان اینکه در آلمان پزشکان یک عفونت کشف کردند که در ایران کشف نشده بود، اظهار کرد: ما اصرار داشتیم پروتکل درمانی سریعتر نوشته شود تا ادامه معالجه در ایران انجام شود زیرا باقی ماندن در آلمان ضرورتی نداشت. در آلمان گفتند اگر درمان در آنجا انجام نمی‌شد عفونت به خون می‌رسید و راه علاجی نبود. البته در آلمان هم ما نزد پزشکان خودمان مثل دکتر نجابت و سمیعی بودیم. بیمارستان دکتر سمیعی مخصوص عمل مغز و اعصاب است اما بخشی هم برای امراض داخلی دارد که آنها لطف کردند و من نزد پزشکان خودمان بودم.

شاهرودی با تقدیر از همکاری و هماهنگی دولت و پلیس آلمان در رابطه با تحرکات عناصر سلطنت‌طلب و معاند، افزود: پس از پایان سیر درمانی عفونت و برای رفع آثار داروهای آنتی بیوتیک که نیازمند طی دوره زمانی چند هفته‌ای بود، با نظر پزشکان برای ادامه این روند درمانی به کشور مراجعه کردیم.

وی همچنین با تشکر از ملت عزیز، آگاه، بصیر و در صحنه ایران، گفت: ملت همواره مسائل را خوب می‌فهمند و توطئه دشمنان را از بین می‌برند و با حضور خود روز به روز بر عزت نظام، اسلام و رهبری می‌افزایند. ما بصیرت، وحدت، ایمان و عشق ملت به رهبری را در همین وقایع اخیر کشور دیده‌ایم.

در ادامه این نشست، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اقدامات و اظهارات اخیر ترامپ اظهار کرد: ترامپ فرد جنجال‌طلبی است که همه حتی اروپایی‌ها هم او را شناختند. او فرد متعارفی نبوده و اقداماتش عقلانی نیست، اقدامات او چه در داخل آمریکا و نسبت به رقبایش، موضوع کره شمالی یا قدس همه اقدامات ناموزونی بوده است. این شخص دنبال خوداظهاری و جنجال‌طلبی است و چون سابقه تجارت هم دارد، دنبال کسب مال از کشورهای عربی به بهانه فروش اسلحه بوده و می‌خواهد ثروت مسلمانان را به تاراج ببرد. او دنبال به یغما بردن ثروت کشورهای اسلامی است.

آیت‌الله شاهرودی تاکید کرد: برجام قابل نقض نیست. این حق هر کشوری است که برای دفاع از خود شرایط نظامی و تسلیحاتی خود را آماده کند. حرکات ترامپ به جایی نمی‌رسد، او به دنبال سوءاستفاده از کشورهای  پولدار منطقه است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای این نشست خبری با تشکر از «ملت صبور و عزیز ایران»، گفت: ملت در همه صحنه‌ها حاضر بوده و از نظام، انقلاب، رهبری، اسلام و کشور در مقابل دشمن دفاع کرده و توطئه‌های آن‌ها را ناکام می‌گذارد.

وی همچنین با تسلیت به خانواده‌های ملوانان ایرانی، اظهار کرد: این ملوانان در حال خدمت به کشور به لقاءالله پیوستند. خدا صبر و اجر جزیل به خانواده‌های آن‌ها اعطاء کند و امیدوارم مسئولان تحقیق مناسبی درباره این اتفاق داشته باشند و اجساد مبارک این عزیزان را پیدا کرده و به خانواده‌های‌شان باز گردانند تا در کشور به خاک سپرده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
نباید می رفتی، خیلی ها مجبورند ولی نمی توانند.
Iran, Islamic Republic of
بله حسن روحانی هم نباید ولنجک خونه داشته باشه چون خیلی ها نمیتونن
France
مجبور بودن در گرونترین کلینیک خصوصی شهر هانوفر المان برند . مجبور بودن با زور بردنشون ..........ما هم مجبوریم بریم کلینیک قلب تهران از ۳ ماه قبل وقت بگیریم و ده ها ساعت صبر کنیم تا معاینه بشیم . مجبوریم ......
حامد
Iran, Islamic Republic of
به شما چه ربطی داره؟ایشون توضیح دادن که پیش دکتر های ایرونی رفتن.اون هم به تشخیص دکترهای خودمون تو ایران این سفر رو رفتن.این علما برخلاف شما وقتی که پزشک یه نظر بده، ان قلت نمیارن.چون تو دین ،نظر صاحبنظر ها محترمه.حکایت است که یه روز حضرت داوود مریض بود دعا میکرد،ندا اومد که چرا نشستی پاشو به نزد طبیب برو،خدا میخواد که امور دنیا از راهش انجام بشه
Iran, Islamic Republic of
با پول خودشان رفتند؟ یعنی اینقدر پولدارند
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئن باش که ایشون خیلی بیشتر از شما ها به این چیزا واقفه.تو برو یه ذره دنبال امور خودت باش. تو علما خیلی ها بودند که پولدار هم بودن ، مثل مقدس اردبیلی.کی گفته که چون عالمن حتما باید آس و پاس باشن؟
Iran, Islamic Republic of
شما اول با آی پی ایرانی بیا، بعد نظر بده
Iran, Islamic Republic of
جناب حسن؛
بسیار کار درستی کردند که رفتند. چون یه عده نمیتوانند بروند، ایشان باید میماندند و می مردند؟! برای خودت هم اینطور میپسندی؟ آنچه برای خود میپسندی، برای دیگران هم بپسند.
دیگران ندارند. این بده! اما چون دیگران ندارند، پس ایشان بمیرند. این بدترینه!
ثانیا، درمان در داخل ممکن نبوده. وگرنه نمیرفت. کجای دین گفته درمان در داخل ممکن نبود، به خارج نروید تا بمیرید؟! حفظ جان واجب است. مگه مسخره بازیه که چون من نوعی ندارم، همه بمیرن و بشینن گوشه خونه تا خون بالا بیارن؟!
ثالثا، ایشان، مسؤول نظام است. کلی براش هزینه شده. بعد برای یه مشکل روده، بگوییم نه خارج نره و بمیره بهتره؟ یک نظام، مسؤولانش را به خاطر بیماری از دست بدهد تا تو و امثال تو خوشحال بشی؟ مگر کافری یا از آدم خارجی؟!
من، خودم غنی نیستم. خدا، دارم. بس است. هر چه دارم، از لطف خدا، است. هرچه ندارم، باز هم لطف خدا
نه خانه شخصی دارم، نه خودرو، نه حساب بانکی. کاری میکنم و خدمتی میکنم و شکر خدا، میکنم.
اما مثل شماها، اینقدر حقیر نیستم که برای درمان دردی که دوایش در داخل نیست، اینقدر حسادت و کینه نشون بدم.

"پناه بر خدای آگاه بر قلب ها، از قلب پر کینه"
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
آیا با پول خودش رفته یعنی این قدر پولداره؟
دکتر طالقانی؛ مدرس دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام (ره) قائل بودند که پزشک، در حیطه تخصصش ولایت دارد و بیمار مکلف است که تبعیت کند. این دروغ است که می گویند پزشکان، امام را به رفتن خارج تکلیف کردند اما امام نپذیرفت. بیماری اول امام، عارضه قلبی بود که در ایران به خوبی قابل درمان است و دیدیم که پزشکان ما توانستند آن را کنترل کنند. اما بیماری دوم، سرطان گوارش بود که پروتکل درمانی آن نیز، در ایران و خارج تفاوتی ندارد و هیچ ضرورتی به اعزام امام به خارج از کشور وجود نداشت زیرا همان کاری را می کردند که در ایران قابل انجام است. چندی پیش، حضرت آیه الله العظمی سیستانی هم دچار بیماری حادی شدند. پزشکان عراقی سرانجام توصیه کردند که ایشان به خارج اعزام شوند. تیمی از پزشکان ایرانی هم اعزام شد و آنان نیز تاکید کردند که مداوای ایشان فقط در غرب امکان پذیر است و به همین جهت ایشان نیز از نظریه پزشکی که لازم الاتباع است، پیروی کرد و در یکی از بیمارستانهای غرب، مورد عمل جراحی قرار گرفت.
یکی از پزشکان امام می گفت که امام به حدی به ولایت پزشک معالج خود پایبند بودند که مثلا وقتی می گفتیم این قرص را هر 12 ساعت میل کنید، تعجیل یا تاخیر چند دقیقه ای را هم جایز نمی دانست و معتقد بود که تخطی از دستور پزشک، خلاف شرع است.
بنظر من برخی از دوستان، خصومت با روحانیت و فقاهت را که معلوم است در زمانه ما منشا آن کجاست، در اظهارنظر خود دخالت می دهند. توضیحات حضرت آیه الله شاهرودی کاملاً روشن است. ایشان پس از آن که دوره های درمان را در داخل طی کرده و دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفته است و با اینحال عارضه تشدید شده و سرانجام کمیسیون پزشکی تکلیف به ادامه معالجات در خارج از کشور کرده است، تبعیت نموده و در خارج هم مشخص شده که پزشکان ایرانی، نتوانسته اند منشأ عفونت را تشخیص دهند و این کار در خارج از کشور، به خوبی تشخیص و کنترل شده است.
این چه قضاوتی است که برخی از ما بدون درنظر گرفتن همه دلایل و مقدمات، مرتکب آن می شویم؟
برخی گفته اند که چون من نمی توانم به خارج بروم، پس آیه الله شاهرودی هم نباید می رفته!!! آیا این حرف، عقلانی و منطقی است؟ کسی که طاقت بر تکلیف دارد، مکلف به انجام آن است و اگر وسع و طاقت آن نبود، تکلیف از گردن او ساقط است. اگر امکان معالجه در داخل و یا خارج برای کسی وجود داشت - آن هم در امراض حاد و خطرناک - و از از معالجه سر باز زد، بدواً مرتکب معصیت شده و اگر منجر به مرگش شود، مسئول مرگ خود خواهد بود و مؤاخذه می شود. متاسفانه برخی از نگاههای دوستان، عبودیت محور نیست.
ما سالیانه هزاران بیمار را بنابر ضرورت پزشکی، به خارج اعزام می کنیم. این در مورد عوام رواست؛ اما در مورد یک مجتهد جامع الشرایط روا نیست؟ امان از عناد سیاسی که آدمی را کور می کند!
برخی دیگر به راحتی افترا زده و مدعی شده اند که هزینه درمان ایشان از بیت المال است!!! این هم نهایت بی تقوایی است. ایشان یک مرجع تقلید و صاحب فتوا و یک مدرس عالی رتبه درس خارج است. بیت ایشان در قم برای طلاب، شناخته شده و ساده زیستی او، شهره عام و خاص است. او چه زمانی که رئیس قوه قضائیه بود و چه امروز که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است، هرگز مثل بعضیها، در کاخ زندگی نکرد و در خانه استیجاری خودش اقامت داشت و دارد. تهمت زنندگان استغفار کنند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر، شما که بر فقه کاملا مسلط هستید، شخص فقیهی که در حکومت اسلامی دارای منصب است نباید شرایط زمانه را برای عمل خود در نظر بگیرد؟
وقتی مردم در جوانی بخاطر نداری دندانشان را می کشند و حتی بعضا پول کشیدن دندان رو هم ندارند، اونوقت حاکمانشان برای درمان با کلی همراه و محافظ تشریف ببرند فرنگ، چه احساسی پیدا می کنند؟ در زمانی که کوچکترین اقدام هر فردی در فضای مجازی بولد میشه و همه ی مردم مطلع می شوند، در زمانه ای که دشمنان اسلام کمر بسته اند که مردم رو از اسلام ناامید کنند و هزاران دلیل که علت آن زمانه است، به نظر شما این عزیز بزرگوار چه خدمتی باید به دین بکنند که برابری کند با جلب اعتماد مردم به دین اسلام و حاکمان نظام اسلامی؟
مسئله فقط ایشون نیستند. خودتون بهتر می دانید که خیلی از آقایون اگر مبتلا به بیماری بشند در گرانترین بیمارستانهای خصوصی تهران بستری میشن. بعضی از بیمارستانهای خصوصی که دقیقه ای پول می گیرند، برای این آقایون سوئیت مخصوص ساخته اند و خودشون و همراهان و محافظانشون در اون سوئیت ها مستقر می شوند.
چرا حضرت آقا برای عمل جراحی تشریف بردند بیمارستان دولتی؟
فرض را بر این بگیریم که ایشون مستاجرند و پول این سفر رو هم یکی از دوستدارانشون هدیه داده اند، باز هم اینکار پسندیده نیست. مردم رو سرخورده می کنه. خستگی بر تن مردم میشینه. جسارتا شما و امثال شما ممکن است از روی شکم سیری نظر دهید ولی جامعه وضعیت نامناسبی داره. تبعیض و تفاوت طبقاتی و ناعدالتی مردم رو ناامید کرده است.
شما(صنف شما) اصلا نمی توانید قاضی منصفی باشید چون درآمد شما از سی برابر تا چهارصد برابر اقشار ضعیف جامعه است. درآمدی که بخشی از آن از ارزش افزوده و هدفمندی یارانه ها تامین می شود.
البته از خود شماها(صنف شما) بارها شنیده ایم که علم پزشکی در کشور ما آنقدر پیشرفت کرده است که هیچ نیازی به اعزام بیمار به خارج از کشور نیست.
لطفا توجیه نفرمائید.
Iran, Islamic Republic of
فرمایش جناب دکتر کاملا متینه....این سروصداهم القایی و دستوری است..
مارال
Iran, Islamic Republic of
مجید دلبندم حرفات همش احساسی و غیر منطقیه.اگه دنبال حق باشی همون صحبت دکتر کفایت میکنه .یه بار دیگه مرورش کن. عزیزم حفظ جان از اوجب واجباته.برای هرکی در حد وسعش. خدا هم از هر کس به اندازه ی وسعش انتظار داره.برای همین تو اسلام کسانی به عنوان مستضعف فکری، و یا جاهل قاصر،از مواخذه در مورد بعضی کارهاشون معاف میشن.
حسنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا ممنونم،آقای دکتر من با صحبت شما کاملا قانع شدم چون برام شبهه ای پیش اومده بود و دنبال حقیقت بودم.ولی اونایی که دنبال بهانه ان. هرچی حق بگی یه بهانه دیگه میارن .چون اساسا دنبال حق نیستن بلکه فکر می کنن فقط خودشون درست میگن.
United States
کاش کسی هم منو زوری ببره امریکا.
Iran, Islamic Republic of
غصه نخور بالاخره میبرنت
البته اگه عقیده امثال ما رو قبول داشته باشی
United States
ببخشید عقایدتون چیه نگفتید؟
Iran, Islamic Republic of
شیطون از امریکا پست میزاری اونوقت....
Iran, Islamic Republic of
آی پی فعلی ات که از آمریکاست،
حسنا
Iran, Islamic Republic of
چرا آقایون متحجر؟خوب کردن رفتن،چون مسئولن نباید به فکر سلامتیشون باشن؟حالا همچین بلوا میکنن انگار هیچکس تاحالا پاشو از این مملکت بیرون نذاشته؟این همه آدمایی که سرشون به تنشون نمی ارزه برای خودشون کم نمیذارن،بعد ایشون که وجود ارزشمندی هستن چرا برا سلامتی خودشون کم بذارن؟
رر
Iran, Islamic Republic of
با ارزوي سلامتي براي شما خواهشمنديم بفرماييد هزينه اين سفر پر خرج همراهان شما و محافظان چقدر بوده و هزينه انرا چه كسي پرداخت مي كند!؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان حتی اگر با پول خودش هم رفته باشد کار بسیار بدی کرده
Iran, Islamic Republic of
بله از نظر شما ایشان باید می مردند. یک شخصیت علمی سطح بالا و دارای خصوصیات برجسته که از نظر علمی ازافتخارات کشور می باشند و در ایران وحدت نظر در مورد معالجه شان وجود نداشته باید برای این که شما ها حرف برایشان در نیاورید می مردند! یادم هست علامه جعفری به بیماری دچار شدند که مجبور شدند برای معالجه به خارج کشور بروند. علامه طباطبایی نیز کمی قبل از انقلاب همراه استاد علامه مرتضی مطهری به دلیل کسالتی که پیدا کردند مجبور شدند به خارج بروند. حفظ جان واجب است و اگر امکانش بود باید در داخل کشور این کار انجام شود ولی اگر نبود و امکان سفر به خارج برای فرد فراهم بود و توان مالیش را داشت می رود خارج. ایشان هم همین کار را کرده اند. شاید هم بهشان گفته شده این کار را بکنند. ایشان شخصیت بزرگی هستند ما چون گرفتار فتنه رسانه ها هستیم قدر این بزرگان علمی را نمی دانیم. بنده به شخصیت سیاسی ایشان فعلا کاری ندارم بلکه دارم از شخصیت علمی ایشان سخن می گویم. حتما بعدها مثلا بعد از 10 یا 20 سال دیگر خارجی ها از شخصیت علمی ایشان سخن بگویند تا ما قبول کنیم؟!!
وضا
United States
چرا مبالغه ميكنى عزيز من ؟! افتخار علمى كشور كجا بود ؟! ايشون از نظر علمى انگشت كوچيكه مقام معظم رهبرى هم محسوب نميشن براى يك درمان ساده و معمولى كه نبايد تشريف ببرند خارج ! علامه طباطبائى هم كه به لندن رفتند پنجاه و چند سال قبل بود جراح و متخصص به تعداد انگشتان دست بود الان بهترين جراحان چشم قلب و مغز و اعصاب را داريم سزاوار نيست در اين اوضاع خراب اقتصادى كه خيلى از مردم در فقر و فاقه مى سوزند خرج براى دولت تراشيد.
Iran, Islamic Republic of
مقام عظمای ولایت بسیار بزرگند ولی شما مقام علمی ایشان را نمی شناسی لذا به شما حق می دهم این گونه سخن بگویی! با این شارلاتان بازی های رسانه ها باید ما بزرگان خود را هم نشناسیم.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز
این مدل صحبت کردن شما به نحوی است که انسان شک میکند که قصدتان اصلاح است یا تحریک ...
به هرحال مراتب علمی جناب شاهرودی آنچنان است که همین الان مرجع تقلید بسیاری از عراقی ها میباشند تازه آنها که تا حد زیادی تعصب عربی هم دارند. ایشان از شاگردان ممتاز شهید صدر هستند و در بسیاری از مبانی فقه و اصول کم نظیراند. اینکه بخواهیم ایشان را با قیاس نمودن در مقابل رهبری عزیز که خود استوانه علم و تقوا هستند آنهم با چنین ادبیاتی قرار دهیم صحیح نیست.
ولایت پزشک بر مریض موضوعی عقلانی و به نهوی شرعی نیز هست. البته میپذیرم که در مورد چنین شخصیتهای فرهنگی و معنوی بزرگی که جنسشان با امثال آخوندهای لیبرال و ... متفاوت است حساسیت مردم به حق میباشد لکن نباید احساسات با ریشه پاک در مقابل عقل قرار گیرد یا اینکه برخی از ما بخواهیم اثبات کنیم چون اصولگراییم به امثال جناب شاهرودی هم انتقاد داریم و ... این هم نوعی انفعال غلط و ظاهرسازی است. باید با براهین عقلی و منطق با موضوعات مواجه شد و قضاوت احساسی نکرد...
ارادت
آیناز
Iran, Islamic Republic of
آقا وضای محترم حالا اگه این حرفا رو یکی مثل آقای شاهرودی خطاب به فرد دیگه ای میزد محکوم به همه چیز میشد.مثل تحجرو.... اصلا خوب کرده که رفته دمش گرم.
روح الله عالم زاده
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز ایشان یک نابغه در عرصه فقاهت هستند . چرا وقتی از سطح علمی دیگران خبر ندارید اینگونه صحبت می کنید ؟
هستی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عمر دست خداست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امام صادق ع می فرمایند. نه جبر و نه اختیار. مسئله بین این دو است
عمر دست خدا است، ولی همین خدا دستور به درمان داده است. بیمار باید درمان کند سپس دعا کند که درمان موثر واقع شود و خدا شفا بدهد. شفا دادن خداوند به واسطه دستان پزشکان است
Iran, Islamic Republic of
يادمان نمي رود كه امثال مرتضوي قاضي كهريزك ، منصوب همين آقا بود.
Iran, Islamic Republic of
عادت داری مهمل بافی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ازکی تا حالا رییس تامین اجتماعی رو ایشون تعیین میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا این استدلال شما به ذهن حضرت امام و مقام معظم رهبری برای درمان قلب و دستشان نرسید!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما در این کشور شخصیت علمی سطح بالا و دارای خصوصیات برجسته که از نظر علمی ازافتخارات کشور می باشند بسیار داریم که یا در حاشیه هستند یا به ناچار در خارج زندگی می کنند.
مجید
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار، کسی نمی گوید حفظ جان مهم نیست.
در زمان حضراتی مانند طباطبایی، مطهری و جعفری، علم طب در ایران اینقدر پیشرفت نکرده بود. نکته ی دیگر اینکه اون آقایون مقام حکومتی نداشتند.
ایشان در حال حاضر یکی از بالاترین مقامات حاکمیتی کشور را در دست دارند و در مقابل بهترین امکانات درمانی در کشور وجود دارد و مردمی در این کشور هستند که از فرط نداری دردهای زیادی می کشند و تحمل می کنند.
بزرگترین خدمت این عزیزان در این شرایط به کشور اسلامی اینست که همرنگ دردمندان و مستمندان جامعه باشند.
Iran, Islamic Republic of
سعدی ‌در گلستان میگوید پادشاهی نذر کرد اگر حاجتش براید «چندین درهم زاهدان را» دهد. حاجتش برامد و کیسه‌ای پول برای پخش درمیان زاهدان به یکی از اطرافیان داد. چند روزی گذشت و او کیسه به پادشاه داد و گفت «انکه زاهد است نمی ستاند و آنکه می ستاند زاهد نیست.»
هستی
Iran, Islamic Republic of
چرا ؟؟؟ تاحالا کسی برای معالجه خارج نرفته.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دیوونه بازی هم حدی داره.
آرمان
Iran, Islamic Republic of
رر تو چی میدونی که هزینه چقدر بوده ، عادت دارین که اگه یکی پیدا بشه به فکرتون احترام بذاره و بخواد شفاف سازی کنه ،پررو بازی در بیارین؟مگه طرف بیکاره که هیچ پشتوانه مالی نداشته باشه.لطفا خیلی مشتاقی در مورد سفرهای بی خاصیت وزیر خارجه تحقیق کن!
رر
Iran, Islamic Republic of
يك طلبه مگر چقدر پول دارد!؟
Iran, Islamic Republic of
اصلا سفر اشکال ندارد وحق هرکسی است که برای درمانش بکوشد ولی مساله اینجاست که هزینه اش از کجا تامین شده و چقدر هزینه رو دست بیت المال گذاشته. بالاخره هواپیمای اختصاصی و هماهنگی ها و خدمه و پلیس و اطلاعات. اگر پولشو میدادن چندده نفر بیمار سرطانی بی پول از مرگ نجات می یافتند
آرمان
Iran, Islamic Republic of
ایشون یه فقط یه طلبه است ؟!!!!!!!!!اینقدر آبکی حرف می زنی که آدم خنده اش میگیره.مثل اینکه به کسی که استاده و عضو هیئت علمی بگی مگه دانشجو نیس دلبندم ایشون استاده.مگه درآمد اساتید با دانشجوهاشون یکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
من یه فرد ساده این جامعه هستم و درامدم یک و نیم در ماهه..ولی لجم میگیره از اینایی که میگن چرا رفته خارج ؟ این همه مردم برا درمان میرن خارج مجبورند برن همین مردم معمولی ..این همه از خارج میان ایران ..مگه گناه کرده این بنده خدا مسئول نظامه..بعدش مگه ما چند تا آدم مثل آیت الله شاهرودی داریم..هر کسی از اون ور آب یه چیزی رو داغ میکنه اینور هم بلغور میکنن..خوب کردین حاج اقا که رفتین ..وظیفه دولته اگه ایشون خودشم پول نداشت بهش میدادن و میبردند ..بیشتر مراجع تقلید درمان خارج از کشور دارند..برید جلوی مفت خور ی و دزدی دولتیا رو بگیرین که به هیچ دردی نمیخورند و فقط بلدن نق بزنن
یه کارگردان تو کشور به خاطر کم کاری پزشکان داخلی (اونطور که میگن) از دنیا رفت چقد رگفتن سرمایه ملی باید ایشون همون خارج میموند چرا او مد ایران و ..حالا مرجع تقلید که بیمار صعب العلاج داره نباید بره؟!
United States
مردم معمولی برای ویزیت متخصص چند ساعت تو بیمارستان دولتی علافند. مردم معمولی به خاطر نداشتن پول دندون درد را چند ماه تحمل میکنه و دکتر نمیتونه بره.
Iran, Islamic Republic of
بله مردم معمولی مثل روحانی ویلای چند ده میلیاردی تو ولنجک ندارن
جواد
Iran, Islamic Republic of
روحانی یا شاهرودی ندارد هرکس این گارها را بکند محکوم است
Iran, Islamic Republic of
بارک الله. منم قصدم از کامنتای ولنجکی فقط تذکر اینه که معیار دوگانه نداشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
این چند تا کامنت در مورد روحانی کار یک نفر هست . داستان جالبی داره انگار کسی از روحانی دفاع کرده که میگه چرا اقای شاهرودی رفتند بلاد کفر برای معالجه . این بنده خدا مشکلش این هست که هنوز نمی تونه فرق بین خیلی چیزها را تشخیص بده و باید بهش بکن چیکار کنه . اقای روحانی هم بزرگ شده همین نظام هست و تو مکتب همین نظام بزرگ شده اکر هم اشتباه می کنه باید جواب بده . هر کی اشتباه می کنه باید جواب بده . اگر مسلمونی و بت پرست نیستی بجز 14 معصوم معصوم دیگری نداریم . همه باید جوابگو باشند . چپ و راست و حسن و حسین هم نداره
Iran, Islamic Republic of
تو چرا رفتی آمریکا؟
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
شعارهای پوپولیستی یعنی همین...
Iran, Islamic Republic of
شما اول خودت بیا ایران بعد حرف بزن
مارال
Iran, Islamic Republic of
منظورت تو آمریکاس یا ایران؟ تو که اونجایی چرا بال بال می زنی؟
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مراجع هم که می روند کار بدی می کنند امام هم می توانست برود ولی نرفت مردم رو چی فرض کردید
Iran, Islamic Republic of
روحانی مردم رو چی فرض کرده که رفته تو ویلای چند ده میلیاردی تو ولنجک؟!!
Iran, Islamic Republic of
اگه امام هم مشکلی داشتند که خارجیا میتونستند برطرف کنند ازشون استفاده میکردند ..این همه جانباز فرستادین برا درمان آلمان ..کار بدی بود؟ جو نگیرتتون
Iran, Islamic Republic of
امام متفاوت بودند چون رهبر نظام انقلاب اسلامی بودند ولی مراجع معظم مراجع تقلید هستند نه حاکم شرع.
علی
Iran, Islamic Republic of
ما میریم مشهد .........شما برید .......
انسان
Iran, Islamic Republic of
پدر من به خاطر سرطان از دنیا رفتن. شاید ایشان هم اگر می شد برن خارج از دنیا نمی رفتن یا بیشتر عمر می کردن.
مادر بنده هم به دلیل آمبولی فوت شدن که نه کسی تشخیص داد و نه آزمایشی گرفته شد نه اصلا به ما چیزی گفته بود و.... ایشان هم اگر ساکن خارج بودیم الان زنده بودن احتمالا
خلاصه...
Iran, Islamic Republic of
شاید هم زنده نبودند ..خیلی ها رفتند خارج و فایده نداشت..!
امیر
Iran, Islamic Republic of
شما اول باید در خصوص هزینه های گزافی که بابت سفر شما به المان و درمان شما شده صحبت کنید.
Iran, Islamic Republic of
ما هم خواستار توضیح روحانی در مورد ویلای چند ده میلیاردیش در ولنجک هستیم
Iran, Islamic Republic of
کی گفته ما خواستار توضیح هستیم از جانب خودت صحبت کن تو معلوم از اون دسته مرفح بی درد هستی که درد مردمی که هزینه عمل رو ندارند واست مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنظرم من اگر نمی رفت شاید خدا به ایشان بواسطه دعای مردم شفا می داد ولی الان بین حتی حزب اللهی ها هم این حرکت ایشان در خال مذمت است می ماند در ایران و از این مرض از دنیا بهتر بود از این بی آبروئی که برای ما بوجود آورده جواب مردم را هم ما باید بدهیم فحشش را هم ما علاقمندان و مریدان نظام باید بخوریم
Iran, Islamic Republic of
ساکت باشی خیلی بهتر از طرف حزب الله هم حرف نزن
Iran, Islamic Republic of
شما سرت را بکن زیر برف تا واقعیتها را نبینی چون دق می کنی
Iran, Islamic Republic of
اميرالمونين با اينكه ميدونستند شهيد ميشن ولي براشون پزشك يهودي آوردند و ممانعت نكردند بهتره كمي منصف باشيم.
Iran, Islamic Republic of
مشکل پزشک نیست ! مشکل شعار هاست که برای مردم عادیه
Iran, Islamic Republic of
مشکل ایرانی یا خارجی بودن پزشک نیست. مشکل استفاده مسئولین از امکانات ویژه ای است که عموم مردم دسترسی و امکان استفاده از آن را ندارند.
لزوم مواسات مسئولین با مردم از مسلمات حکومتداری اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
من هم همین ایرادو به ولنجک نشینی روحانی دارم
Iran, Islamic Republic of
کی میگه عمومی مردم، به امکانات دسترسی ندارن؟ بحث پوله. خیلی ها، پول داشتن یا خانه و ماشینشون رو فروختن و برای درمان، عزیزشون رو فرستادن خارج. مگه آقای شاهرودی، کار نکرده و پول نداشته؟! ایشون 10 سال رییس قوه قضاییه مملکت بوده. الان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظامه. مسلما پول خارج رفتن که 20 میلیون بیشتر نیست رو داره.
شما با روحانیت مشکل دارید. وگرنه توضیحات آقای هاشمی شاهرودی، کاملا شفاف و درسته. خجالت بکشید از تخریب علماء. تقوا داشته باشید که آدم بی تقوا، از آتش عذاب خدا، در امان نیست.
Iran, Islamic Republic of
کی میگه عمومی مردم، به امکانات دسترسی ندارن؟ بحث پوله. خیلی ها، پول داشتن یا خانه و ماشینشون رو فروختن و برای درمان، عزیزشون رو فرستادن خارج. مگه آقای شاهرودی، کار نکرده و پول نداشته؟! ایشون 10 سال رییس قوه قضاییه مملکت بوده. الان رییس مجمع تشخیص مصلحت نظامه. مسلما پول خارج رفتن که 20 میلیون بیشتر نیست رو داره.
شما با روحانیت مشکل دارید. وگرنه توضیحات آقای هاشمی شاهرودی، کاملا شفاف و درسته. خجالت بکشید از تخریب علماء. تقوا داشته باشید که آدم بی تقوا، از آتش عذاب خدا، در امان نیست.
علی
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان ساسان هم یکی از گرونترین بیمارستانها است. کوچه رویان کنار خوابگاه شهید باقری دانشگاه تربیت مدرس. من خودم اونجا هستم. عمرا بتونم برا یک سرما خوردگی ساده برم بیمارستانی مثل ساسان. چند ماه پیشدخواستم برم یک دکتر گوارش خدا شاهده خود پذیرش بخش کلینیک بیمارستان به من گفت اینجا بیمارستان گرونیه و به صورت ازاد ویزیت میشی. به من گفتند تو که دانشجویی بهتره بری جایی دیگه. بله دیگه مردم عادی که حقی از امکانات درمانی ندارند.
France
این آقا ازطریق سمیعی ازاغتشاشات خبر داشته. مصلحت نظام ایجاب می کند اول مردم فاقد بیمهٔ درمانی را، که قولش را چهل سال پیش داده اید، بیمه مجانی کنید
Iran, Islamic Republic of
شما بیا ایران من خودم رایگان درمانت میکنم
Iran, Islamic Republic of
البته این از بیرگی و بیغیرتی پزشکان ایرانیست که سرشان در آخور بیگانگان است و آنان که اینجا در خیابانهای آفریقای و ولی‌عصر عج و قدس لنگر انداخته‌اند هر انسانی را، حتی سالم، در قیافه بیمار و هر بیمار را در هیکل اسکناس میشناسند و لاغیر. کسی هم روی حرف من حرفی نزند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که اینجوری حنجره جر میدن که چرا رفتی خارج و هزینه سفر از کجا و فلان که البته عمده نظرات با پرچم خارجیاست میشه بگن موقعی که مفسدین اقتصادی و نجومی بگیران و دختران وزیر و معاون وزیر قاچاق رسمی میکردن کجا بودن و حالا بخاطر معالجه یک مسئول این جور پاره نشن. وقتی در داخل امکان معالجه نیست دیگه هرجی نسیت.
Iran, Islamic Republic of
همه باید جواب بدن . همه بدون استثنا از حقوق نجومی تا املاک نجومی از معاون فراری استان قدس تا برادر اقای روحانی . از برادر اقای جهانگیری تا معاون اول شهرداروقت تهران همه اینها باید در دادگاه علنی و صالح جوابگو باشند .
همه مردم معتقدند که ایشون نباید می رفتند گذشته ایشون هم مثل بقیه مردم باید به پزشک های ایران مراجعه می کردندولی چون هم پول داره هم امکانات در اختیارشه بله میره بهتریت درمانگاه دنیا.
از همه مهمتر ایشون هم اگه اکه قبول کنیم یک شهر وند عادیه با بقیه هیچ هیچ فرقی نداره .بخدا فرقی نداره.ولی ....
Iran, Islamic Republic of
همه مردم کی باشن که معتقدن یک نفر باید بمیره و خارج نره؟! اون هم یک مسؤول ارشد؟ مردم، پناه بر خدا، مگر خدا، هستند که راجع به جان دیگران، تصمیم میگیرن؟! هر کی معتقده درمان برای حفظ جان در خارج، لازم نیست، خودش و عزیزانش که مریض شدن، دکتر نره و بمیره. چون من پول دکتر هم ندارم. بمیره و همه را راحت کنه.
مرگ بر ضد انقلاب منافق
United Kingdom
چطور ۱ نفر برای همه تصمیم میگیره ؟ همه مردم باید بگن چشم؟ اگر نگن چشم میشن اغتشاشگر و رابط امریکا و اسراییل ولی الان مردم خر کی باشند ؟ دقیقا دوگانگی تو حرفاتون نشون میده کی هستید
Iran, Islamic Republic of
دوگانه عقل تو هست، نه نظر ما.
خوب بخون. طبق نظرت خودت، ما همیشه گفتیم هرچی مردم بگن لزوما درست نیست. چه در فتنه، چه الان. منتهی تو گیجی، دوتا میبینی.
بیا ایران، از گیجی در میای
مردم ازاین کارش چون ناراحتند حتی کسانی که این مطلب را می خوانند برایش دعا نمی کنند؟
Iran, Islamic Republic of
چرا من به کوری چشم کفار، براش دعا میکنم.
برعکس، کفار، بمیرند بروند زیر خاک.
Iran, Islamic Republic of
به والله من علاقمند به نظام و رهبری و مقلد ایشان هستم آقای شاهرودی هم رو سر ما جا دارند ولی قبول کنید اشتباه کرده رفته خارج برای درمان هم بدلیل سوابقش در نظام و هم بدلیل روحانی بودن
ضمن اینکه ما با ایشان دعوا نداریم با آقای روحانی هم دوست نیستیم و کارها و حرفهای خلاف رهبری و اسلام و منافع مردم را که توسط روحانی انجام می شود را هم محکوم می کنیم اما اینها دلیل این نمی شود که اقدام غیر منطقی و اخلاقی شاهرودی را هم محکوم نکنیم لجاجت نکنید اقدام غلط را توجیه نکنید
Iran, Islamic Republic of
من نميدونم چرابه مشهد نرفت تا از امام رضا شفاشو بگيره؟ مگه خودشون به ما توصيه نمي كنند ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ای کافر بی همه چیز؛
مزدور من و تو، باید هم، مردم رو به دین، بدبین کنه.
روحانیت، مردم رو به دعا، بدون کار و حرکت،، تشویق کردن؟! دروغ به این بزرگی، به خاطر نفس آلوده تو و امثال توست.
مردم؛
هم دعا، وقتی معنا دارد که برای استجابتش، اقدامی کنی.
هم آقای شاهرودی، کار درستی کرده که برای حفظ جان که واجب است، اقدام کرده.
هم، به قرآن، پیامبر، و اهل بیت پیامبر، رو بیاورید و اهل تقوا و نماز و حلال و حرام باشید.
Iran, Islamic Republic of
دوباره بخون زاكانى جون ، اين كامنت رو ، ببين چه الفاظى رو به كار برده ، كافر بى همه چيز ! مزدور ! نفس آلوده ! و و و
اما من يه كلمه راجع به اين نماينده دهان گشاد كه سخنگوى كميسيون امنيته نوشتم و گفتم كه او هم دروغگوست اما جنابعالى سانسور كرديد !
ملاحظه مى فرمائيد ؟! صدها نمونه ديگر به وفور قابل مشاهده است ! به چنين رفتارى نفاق ميگن ، نفاق ! متوجه هستى ؟!
Iran, Islamic Republic of
خون امثال شماها هميشه رنگي بوده است.مردم را سركار نگذاريد.
حامد
Iran, Islamic Republic of
سلام
ایشان توجهی نمی کرد بسیار بهتر و سنگین تر بود، مجبور بودن و مجبور شدن پاسخ مناسبی به افکار عمومی نیست. نظراتی که مردم گذتشه اند نشان دهنده ناخرسندی آنها است که البته به حق است. آقای شاهرودی اگر یک فرد عادی بود حرجی نبود
محسن
Iran, Islamic Republic of
اولا که عمر دست خداست
دوما حالا ایشان توانایی مالی داشته رفته و اونجا به درمانش پرداخته مثل همه مردم دیگر
سوما الان ایشان در جایگاه مدیران رده اول کشور قرار ندارند و بنا بر این در مورد اقدامشان کاری غیر معمول با سایر اتباع ایران انجام نداده اند
ایشان اکنون نه مرجع تقلید هستند و نه مدیر بالا دست نظام هر چند که در نظام کشور از افراد برجسته می باشند
چهارما این که می گویند نباید می رفتند با چه معیاری می گویند مگر یک نفر باید برای درمانش از این وان اجازه بگیرد و یا رفتنشان موضوع حاد امنیتی داشته و یا اینکه رفتن ایشان به خارج تحقیر علم پزشکی کشور بوده است مسلم است که هیچکدام از اینها نبوده
اون دوستایی هم که می گویند بعضی پول ندارند واقعا اینگونه است عده ای واقعا پول ندارند و ممکن است برخی از انها اگر می توانستند در کشور دیگر درمان شوند شاید بیشتر زندگی می کردند
ولی این واقعا می تواند دلیل باشد که چون بقیه نمی توانند من هم نباید انجام بدهم این چه دید گاهی است که دارند
چرا این جارو جنجالها را برای اونایی راه نمی اندازید که از جیب بیت المال می رون هزینه می کنند و برای کشور جز هزینه نتیجه ای نداشته اند
مثلا شما می دانید این قرارداد ها رنو و پژو چرا بسته می شود به این راحتی برای اینکه این شرکتها فهمیده اند که اگر چار تا مدیر را ریگان مثلا ببرند تور اروپا اونوقت خیلی راحت هر قرار دادی مثل آب خوردن بسته می شود و اونوقت هزینش از جیب مردم پرداخت می شود
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
حکایت خارج رفتن شاهرودی شده یک چیزی تو مایه های....
Iran, Islamic Republic of
...
United States
و ایضا مجبور شدم که از انجا فرار کنم !
ناشناس
Russian Federation
نه جناب شاهرودی. تو این مورد با شما موافق نیستم.اگر اجبار رو دلیل بخوایم بدونیم می شه خیلی کارهای دیگه روهم با این استدلال توجیه کرد. ادم فقیر هم مجبوره برای ادامه ی زندگیش دزدی کنه!ایا این استدلال قابل قبوله؟؟؟ما نمونه های مختلفشو داریم که افراد سرشناس امکان رفتن به خارج ومعالجه رو داشتن ولی خودشون نپذیرفتن تا مثل مردم عادی باشن. هم امام خمینی روداریم وهم دکتر مصدق. اینا نمونه های معروفش هستن.اگر وضع اقتصادی مملکت روبه راه بود باز می شد توجیهش کرد. ولی تو وضعیتی که ملت برای خرید تخم مرغ هم درمضیقه هستن رفتن به بیمارستان گران المانی واقعا توجیی نداره!
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
بدون امکانات دولتی و بودجه بیت المال واز راه حلال و طاهر این هزینه ها را داده اند خدا به ایشان شفا عنایت کند
Iran, Islamic Republic of
اولا مگر ایشان پول داشته اند که نیاز بیت المال باشد؟ ایشان 10 سال، رییس قوه قضاییه بودند.
ثانیا، نظام باید برای درمان مسؤولین ارشدش، هزینه کند. ایشان، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند. نظام، باید برای چنین افرادی هزینه کند.
ثالثا، برای درمان بیماری، باید از شما اجازه میگرفتند؟! شما کی باشی؟!
آنجه بد است، اسراف است. خانه 50میلیاردی در ولنجک روحانی و کاخ فرح هاشمی. نه درمان بیماری که در داخل، راه حلی ندارد.
خوش اومدی
ناشناس
Russian Federation
مسئول ارشد نظام؟؟؟؟کی گفته این بابا مسئول ارشد نظامه؟درضمن لازم نکرده شما به من درس انقلابی گری بدی. صدبرابر امثال تو انقلابی ترم.ولی کار ایشون برای رفتن به المان صددرصد غلط بود. طرفداران جریان انحرافی ماستمالی نکنند سنگین ترهستن.اشرافی گری اشرافی گریه. شاهرودی وروحانی و احمدی نژادم نداره. هرکدوم از شاخص های امام ورهبری فاصله بگیرن باید نقد بشن.والسلام.
Iran, Islamic Republic of
ناشناس روسی؛
همین که میگی صد برابر از من که ندیدی انقلابی تری، نشانه جهلته.
ضمنا ما یادت میدیم. خوبم یادت میدیم.
در مورد مسؤول ارشد نظام بودن و نیاز به خارج رفتن در معالجه شخصی هم، نیازی نیست به چارتا مدعی بددهن، جواب بدهند. پس من هم، از ارایه توضیحات بیشتر خودداری کنم. همان که گفتم، عاقلان را کافیست.
United Kingdom
۲۴ ساعته می خواهی مردم را زوری ببری بهشت . چطور اینجور موقعها دیگه دعا جواب نمیده ؟
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر انگلیس صغیر

انگلیسی اینقدر خنگ یا مغرض؟! گفتیم دعا با عمل. ایمان با عمل. غیر این گفتیم؟!

مرگ بر انگلیس صغیر
Iran, Islamic Republic of
وقتی رهبری معظم در ایام بیماری در تهران و ان هم در بیمارستان دولتی بستری و درمان شدن این برای دیگر مسئولین خصوصا مسئولینی که از لحاظ فکری با ایشان نزدیک هستن پیغام روشنی دارد.کار ایشان اشتباه و غیر قابل دفاع می باشد.
Iran, Islamic Republic of
تو که از رهبری دم میزنی، رهبر رو قبول نداری. قول میدم اصلا دین نداری. قول قول.
مگر نمیدانی بیماری رهبری، در داخل قابل مداوا بود؟! اما بیماری آقای شاهرودی، در داخل، درمان نشد؟
خودت میدونی چه نفسی هستی که پشت سیستم نشستی.
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت حکم بی دینی مردم رو می هید
یونس
Iran, Islamic Republic of
بله شما و امثالهم باید بروید
ولی مردم عادی و گرسنه باید یا بمیرن یا برن امامزاده یا بزور به بهشت برن یا قضا و قدر بوده

شما بروید گور پدر بیت المال خوش باشید
Iran, Islamic Republic of
یونس‌؛
همین حرفت یعنی تو، کافری اون هم کافر تمسخرکننده که بدترین موجوداته. جهنم که همه بدکاران رو جمع میکنه، از تو بیزاره. اما به حساب تمسخرکنندگان، خوب میرسه. منتظر باش که ما هم منتظریم.
جاهل، با تحریف دین، به دروغ ادعا میکنه روحانیت، دعای بدون عمل رو به مردم آموزش دادن! روحانیت گفتن دعا کن و بشین؟! یا دعا کن تا حرکت کنی؟
امام و امام زاده، تو کمر تمسخرکنندگان بزنند. این ها که بوی بهشت را نمیشنون، همچین میگن بهشت زوری انگار کسی منتظرشونه. تمسخرکنندگان، ته دیگ جهنم اند. خواهیم دید.
Iran, Islamic Republic of
حتما تجويز كرده بودن مه بازي بايرن مونيخ رو ببيني بهتر مداوا ميشي!!
هر روز بيشتر چهره شما مشخص ميشه
Iran, Islamic Republic of
روحانیون صبح تا شب از کرامات و شفاعات امامزگادن می گویند بعد خودشان می روند خارج این درست است
Iran, Islamic Republic of

فقط برای روشن شدن ذهن مردم میگم، روحانیون کی گفتن دعا کنید و دست از کار بکشید؟ دروغ تو روز روشن با دهن کج؟!
بله گفتن برای مریض القلب ها، دعا کنید که هیچ دکتری هم نمیتونخ درمانشون کنه. ولی برای آدم ها، دعا و سپس حرکت کردن، تجویز شده.
بدو برو دنبال تیله بازیت
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
Romania
خدا روشکرمسئولین ما ازسفره دانقلاب بی بهره نموندن.
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
عجب پس مجبور بودید.پس اگر مردم عادی مجبور شونددچگونه باید بروند ایا انها هم براحتی شما و رایگان و با پول بیت المال میتوانند بروند؟!
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
آقای شاهرودی ! بپذیرید که در این خصوص اشتباه کردید و باید از مردم عذرخواهی کنید. این حرکت زیبنده شخصی مانند شما نبود. مطمئناً مشاورین خوبی ندارید
Iran, Islamic Republic of
جناب کاظمی!
بهتر است شما بپذیرید که ناراحتی انسان های مغرض، دلیلی بر عذرخواهی دیگران نیست. آدم های مغرض، اثری ندارند.
Iran, Islamic Republic of
مگه خودشون نمیگن شفادست خداست والمان کشورجنایتکاره
Iran, Islamic Republic of
خودشون میگن شفاء، دست خدا است. خدا هم، میفرماید دنبال درمان برو.
این رو فهمیدی یا این مقدار هم سختته؟!
در مورد جنایتکار بودن آلمان، بله جنایتکاره. کمتر از آمریکا. بیشتر از بقیه. اما این ها، پیش دکترهای ایرانی در آلمان رفتند. سراغ علم رفتند. ما با حکومت آلمان مشکل داریم. نه علم آلمان!
الان این هم افتاد جناب مثلا دغدغه مند؟!
قلب که بیمار باشه، با این چیزا خوب نمیشه. قلبت رو درمان کن.
Iran, Islamic Republic of
رهبر هند پا برهنه می رفت کفش های زیادی آوردند درپا نکرد گفت شما بسازید من می پوشم. اقا مردم برای درمان خود و فرزندانشان به درمانگا ه نزدیک منزلشان نمی توانند بروند شما به آلمان می روید.
Iran, Islamic Republic of
گاندی، رهبر جنبش ضد استکبتری هندوستان بوده. وقتی حرفی میزده همه عمل میکردن. چون هندوستان، مشکل اعتماد به نفس ملی داشته، او به مردمش، راه را یعنی تولید داخلی را یاد داده.
اما الان، ما در وسط یک جنبش ضداستکباری که چشم همه مردم به آقای شاهرودی باشد نیستیم. این یک.
گاندی کفش نپوشیده. در حال موت که نبوده. اما آقای شاهرودی، بیماری خطرناک داشته و حفظ جان هم واجبه. ضمنا در داخل این بیماری، قابل درمان نبوده. قطعا زنده گاندی، از مرده اش، به دردبخورتر است. این هم دو.
گاندی، کاری را کرده که سودش، بیشتر از ضررش است. او کفش نپوشید تا مردمش، کالای داخلی استفاده کنند. اما آقای شاهرودی، درمان نکند و خدای ناکرده، در اینجا فوت کند، چه اثری دارد؟! مثلا جنبش ضد استکباری راه می افتد؟! این سه.
همین الان، بعضی ها پول دکتر معمولی هم ندارند. شما لطف کن دکتر نرو به خاطر اون ها. حاضری؟
پس درمان نکردن آقای شاهرودی، کمکی به شماها نمیکند.
در کل، شماها مقلدان شیطانید. شیطان، در شما رسوخ کرده. به خاطر این، حق را نمیپذیرید.
خدا، همان چیزی که برای آقای شاهرودی خواسته اید یعنی مرگ را، به شما بدهد. به حق حضرت رسول الله و خاندان پاک و مطهر ایشان
فریاد
Germany
قابل توجه دوستان توی المان هم خود المانیها فقط با بیمه شخصی میتونم از این بیمارستان استفاده کنن اونم برای مشکلات مغزی و عصبی
فرناز
Germany
خب یعنی ما که الان باید خوشحال باشیم ایشون عاقبت مجبور شد یه کاری رو بکنه. تا الان که خودشون صاحب اختیار بودن کلا از کلمه مجبور از صیغه شخص ثالث استفاده کرده بود. اما اینم خالی بندیه تو
یک بسیجی
Iran, Islamic Republic of
خاطره جلیل بزرگمهر از دکتر مصدق:

از پزشک دکتر مصدق سوال کردم که آیا شما با آقـا (دکتر مصدق) مطرح کردید که شاه با اعزام ایشان به خارج برای درمان موافقت کرده است ؟

گفت بله با اینکه امکان بستری کردن ایشان در بیمارستان ‌های سوئیس به سهولت امکان ‌پذیر است معذالک وقتی موضوع را با ایشان مطرح کردم با پرخاش گفتند :
چرا به خارج بروم ، مگر من با این مردم چه فرقی دارم مگر آنها زمانی که بیمار می‌شوند برای معالجه به خارج می‌روند؟
حتی در مورد آوردن پزشک از خارج هم با این وجود که اجازۀ آن را از شاه گرفته بودیم گفتند :
لعنت خدا بر هر کسی که در این زمان بخواهد مخارج زندگی چند خانوادۀ فقیر این مملکت را صرف آوردن دکتر برای معالجه‌ام از خارج کند...!
مسئولين امروز براى درمان به كجا ميروند؟