جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انتقال طارمی زیر چُرتکه پرسپولیس

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 580736
مهدی طارمی با هزار حرف و حدیث از پرسپولیس جدا شد و مسئولان این تیم پس از قبول جدایی برای این انتقال چُرتکه می اندازند.
انتقال طارمی زیر چُرتکه پرسپولیس
به گزارش جهان نيوز، مهدی طارمی مهاجم بوشهری تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی که تنها 10 روز به پایان محرومیت چهار ماه اش از حضور در میادین رسمی باقی مانده و می توانست نیم فصل دوم لیگ برتر را در پرسپولیس بگذراند اما در یک رفتار کاملا احساسی و به علت پُر کردن جیبش و سرسامان دادش به آینده زندگی اش تصمیم گرفت به پیشنهاد باشگاه الغرافه پاسخ مثبت دهد و با قراردادی 18 ماهه راهی این باشگاه قطری شد تا فوتبالش را در این تیم کوچک حاشیه خلیج فارس دنبال کند.
 
برهمین اساس باشگاه الغرافه موظف است در این 6ماه باقیمانده از نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر 900 هزار دلار به طارمی پرداخت کند و برای فصل آینده هم مبلغ یک میلیون‌ و پانصد هزار دلار.

البته طارمی با توجه به علاقه ای که به حضور در فوتبال سطح اول دنیا دارد به شدت دنبال این است تا بندی را به مانند برخی دیگر از بازیکنان به قرارداد خود بگنجاند مبنی بر اینکه اگر از تیم های اروپایی پیشنهادی دریافت کرد بدون هیچ گونه درنگ و تاملی به سرعت برق و باد با پرداخت خسارت به الغرافه راهی اروپا شود.

با وجودی که مسئولان باشگاه پرسپولیس از روز اول مانع انتقال طارمی به الغرافه قطر بودند اما حالا با یک حساب سر انگشتی سرخ پوشان پایتخت بعد از عقد قرارداد طارمی با الغرافه سودی در حدود 600 هزار دلار و همچنین 221 هزار دلار بابت حضور مهدی طارمی در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در روسیه به خزانه باشگاه پرسپولیس واگذار می شود.

همچنین خوشبختانه مسئولان قطری متهعد شده اند که حتی یک ریال هم بابت حضور مهاجم بوشهری در روسیه دریافت نکنند و این پول تمام کمال به حساب باشگاه ایرانی واریز شود.

در هر صورت این انتقال می تواند منشا خیری برای سرخ پوشان پایتخت باشد تا با دریافت این پول بتوانند هم بخشی از بدهی های خود را تسویه حساب کنند و هم قرارداد کادر فنی و بازیکنان را ادامه لیگ به موقع و در اسرع وقت پرداخت کنند.این در حالی است که پرسپولیسی ها از روز اول مخالفت سر سخت این انتقال بودند اما اکنون با این انتقال می توانند جاده خوشبختی را در 2روز بپیمایند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *