سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 4 Jun 2024
 
۰

چند هزار واحد صنعتي در کشور وجود دارد؟

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 580105
وزير صنعت معدن و تجارت گفت: واحدهاي کوچک و بزرگي در کشور علارغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات،­ مشغول به کار هستند
چند هزار واحد صنعتي در کشور وجود دارد؟
به گزارش جهان نيوز، محمد شریعتمداری­ ­­در دومین دوره اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب­ که­ در تالار وحدت برگزارشد، گفت: از ویژگی‌های امین الضرب علاوه بر حوزه‌های تجارت و صنعت، ­ نگاه جامع ایشان بود و ­در رسیدگی به مشکلات مردم تلاش می‌کرد ­­ بطوریکه­­ زمانی که قحطی آمده بود امین الضرب با انتقال گندم­ جمع کثیری از مردم را از قحطی نجات داد.

وی افزود:­ امروز در میان ما کسانی هستند که در صحنه‌های اقتصادی جا پای امین الضرب گذاشتند و در پیچ و خم ضوابط و مقررات پیچیده­ ما در شرایط تحریم و پسا برجام در شرایط گوناگون اقتصادی دست از تلاش برنداشتند و به مقصد، که تولید است رسیدند.

شریعتمداری ادامه داد:­ این افراد که از همه پیچ و خم‌ها گذشتند باید قدردانی شوند.

وزیر صنعت معدن و تجارت­­ تاکید کرد:­ در کشور ما علارغم مشکلات، ­ ­امید‌های فراوانی وجود دارد­ و واحد‌هایی که با همه ­مشکلات از جمله بیمه، بانک و مقررات دست و پا گیر دست و پنجه نرم می‌کنند ­با امید، ­ از سختی‌ها عبور می‌کنند.

وی تصریح کرد:­ به امید روزی که اتاق بازگانی ایران و تهران و ­مجلس در کنار هم با ایجاد سهولت در فضای کسب و کار قدم‌های بزرگی در زمینه کارآفرینی بردارند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *