جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

۲۵ کشته در انفجار ادلب

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 579912
انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر ادلب سوریه به کشته‌شدن ۲۵ تن از جمله شماری تروریست و زخمی‌شدن حدود ۶۰ تن منجر شد.
۲۵ کشته در انفجار ادلب
شبه گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، شامگاه یکشنبه در پی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در خیابات «الثلاثین» در شهر ادلب( شمال سوریه) 25 تن کشته شدند.منابعی در تیم دفاع شهری به خبرگزاری آناتولی اعلام کردند که انفجاری قوی خیابان «الثلاثین» در ادلب را لرزاند که در پی آن 20 تن کشته و نزدیک به 60 تن دیگر زخمی شدند.

این منابع تصریح کردند، در میان کشته‌ شده‌ها غیرنظامیان نیز دیده می‌شوند.شبکه «شام» نیز به نقل از منابع محلی گزارش داد این انفجار، که در مقابل مقر نظامی گروهک موسوم به «سربازان قفقاز» به‌وقوع پیوست، باعث تخریب گسترده ساختمان‌های مسکونی چندین طبقه شده است.

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه»( وابسته به معارضان) نیز تصریح کرد، این انفجار در یکی از خیابان‌های اصلی شهر ادلب در استان ادلب رخ داد که موجب آسیب رسیدن به چندین ساختمان و همچنین چندین خودرو شد.شهر ادلب، بزرگ‌ترین شهر تحت کنترل گروه‌های شورشی مسلح است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است اما استان ادلب،‌ کانون درگیری‌های چندین گروه شورشی هستند که برای تسلط به مناطقی در این شهر، با هم رقابت می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *