جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

روزنامه شرق دلواپس حقوق‌بشر امريكايي!

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 579872
سرمقاله روزنامه شرق خواستار رعايت دغدغه‌هاي امريكايي در مورد حقوق بازداشت‌شدگان آشوب‌هاي اخير شد...
به گزارش جهان نيوز؛ سرمقاله روزنامه شرق خواستار رعايت دغدغه‌هاي امريكايي در مورد حقوق بازداشت‌شدگان آشوب‌هاي اخير شد. علي خرم در يادداشت شرق، با اشاره به اقدامات امريكايي‌ها براي فشار بر ايران به واسطه بازداشت شدگان آشوب‌هاي اخير مي‌نويسد: «اين دو نفر (دونالد ترامپ و نيكي هيلي) قصد دارند از شوراي امنيت به شوراي حقوق بشر رفته و موضوع مشابهي را مطرح كنند؛ جايي كه امكان بيشتري براي طرح مسائل حقوق‌بشري وجود دارد. موفقيت امريكا در شوراي حقوق بشر نيز بستگي تام به نوع تعامل مسئولان ذي‌ربط با معترضان دارد. توصيه مي‌شود علاوه بر پذيرش حق اعتراض مردم بر اساس قانون اساسي، ملاحظات بين‌المللي و حقوق‌بشري نيز مدنظر همگان قرار گيرد.» 
 
روشن نيست از نگاه اصلاح طلبان كه در آغاز دست به سانسور يا انعكاس كمرنگ تجمعات و آشوب‌هاي اخير در روزنامه‌هاي خود زدند، امنيت مردم مهم‌تر است يا رضايت امريكايي‌ها. طبيعتاً كسي علاقه ندارد تحريم شود، اما نمي‌شود امنيت مردم را با مسامحه در مورد آشوبگران به بازي گرفت، براي اينكه تحريم نشويم!
 
منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روزنامه شرق به حساب خودش داره آینده نگری!!!!!!!!!!!!!!!!! می کنه
M.sh
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخ. واقعا این اغتشاشات برای ضربه دولت بود!!!!!!!؟؟ اما بدجوری خود خروس مسببان اغتشاشات بیرون زده!!