جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
پژمانفر:

هوشیاری مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 579720
عضو کمیسیون فرهنگی گفت:در ناآرامی‌های اخیر، عده‌ای از شرایط سوءاستفاده کردند اما با هوشیاری مردم توطئه‌هایشان خنثی شد.
هوشیاری مردم توطئه دشمنان را خنثی کرد
به گزارش جهان نيوز، نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه دستگاه‌های حکومتی در برخورد با اغتشاشگران اظهار کرد: دستگاه‌های امنیتی باید با افرادی که نظم عمومی جامعه را به هم زدند و اختلال ایجاد کردند، برخورد کنند چرا که این اشخاص با اقدامات ساختارشکنانه در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

وی افزود: افراد اغتشاش‌گر حقوق مردم را پایمال کردند و به اموال بیت المال ضربه زدند  لذا لازم است برخورد محکمی با آنها توسط نهادهای ذیربط صورت گیرد اما باید به این موضوع نیز توجه شود که مردم عادی نباید با جریان‌های فتنه‌گر اشتباه گرفته شوند. 

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: کوتاهی برخی مسئولان و نظارت نداشتن بر عملکرد برخی وزارتخانه‌ها مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است که باید آنها را رفع کرد ولی مطالبات مردمی را نباید با اغتشاش گری و خرابکاری اشتباه گرفت. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: باید به مشکلات مردم به ویژه در بحث موسسات مالی و مسائل معیشتی رسیدگی کرد و حل آنها را در  اولویت قرار داد.

وی تأکید کرد: در ناآرامی های اخیر، عده ای از شرایط سوءاستفاده کردند تا اهداف خود را پیش ببرند که به لطف خدا  و با هوشیاری مردم تمامی توطئه‌هایشان خنثی شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *