شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

خاطرات سردارسلیمانی از دفاع‌مقدس منتشر شد

يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 579582
چهار جلد از مجموعه ۱۶ جلدی خاطرات سردار قاسم سلیمانی از هشت سال جنگ تحمیلی منتشر شد.
خاطرات سردارسلیمانی از دفاع‌مقدس منتشر شد
به گزارش جهان نيوز، عباس میرزایی، نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، از انتشار چهار جلد جدید از مجموعه 16 جلدی خاطرات سردار قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این آثار به خاطرات سردار سلیمانی از عملیات‌های مختلف هشت سال جنگ تحمیلی اختصاص دارد.

«پنجوین در تیررس» عنوان یکی از این آثار است که به عملیات والفجر 4 می‌پردازد.

وی ادامه داد: «برف‌های سرخ خورنواران» شامل خاطرات سردار از عملیات والفجر 10 است که به تازگی به چاپ رسیده است. همچنین دو عنوان دیگر نیز به خاطرات سردار از عملیات کربلای یک و کربلای 4 می‌پردازد که مجلد آخر تا پایان هفته جاری به چاپ می‌رسد.

میرزایی با بیان اینکه چهار جلد حاضر را انتشارات گرا به چاپ رسانده است، اضافه کرد: این خاطرات با هماهنگی سردار سلیمانی و پس از جلب رضایت او منتشر می‌شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چهل سال گذشت رفت این بابا هنوز تو دفاع مقدس گیر کرده
الان رو بچسبید
دفاع مقدس تو هر دوره تعریف خودش رو داره
جوان های دهه هفتادی از فرط بیکاری و بی پولی و بی عاری در حال نابودی هستند بعضی ها هم انگار در مدینه فاضله در حال گذران زندگی هستند. شکم خالی، بی کاری، گرانی، فقر و فساد و تبعیض دغدغه مردم است نه خاطرات و ....
جهان رو سانسور نکن منعکس کن