جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

مشکلات فعلی تقصیر دولت قبل است

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴
کد مطلب: 579501
چندی پیش روزنامه قانون در مطلبی نوشته بود:«عملکرد حسن روحانی در دور دوم ریاست جمهوری‌اش رویه تامل‌برانگیزی به خود گرفته است.
مشکلات فعلی تقصیر دولت قبل است
به گزارش جهان نيوز؛ «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» در مصاحبه با روزنامه آرمان در پاسخ به این سوال که «به‌نظر شما گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجود به چه میزان به عملکرد دولت آقای روحانی برمی‌گردد و به چه میزان ریشه در گذشته دارد؟» گفت:«بنده به برخی از رویکردهای دولت آقای روحانی انتقاد دارم، با این وجود این مساله سبب نمی‌شود که انصاف را نادیده بگیرم. به‌نظر من اغلب مشکلات کنونی جامعه ریشه در سیاستگذاری‌های اشتباه گذشته دارد. در شرایط کنونی آقای روحانی در بودجه سال97 اصلاحات قابل قبولی را انجام داده است. با این وجود این اصلاحات باید از سال93 آغاز می‌شد و نه امروز. اگر این اتفاق رخ می‌داد مسائل اقتصادی با شیب ملایمی رخ می‌داد و به مردم فشار وارد نمی‌شد.

در شرایط کنونی نیز مجلس تحت هیچ ‌شرایطی زیر بار افزایش نرخ بنزین نخواهد رفت. بسیاری از نابسامانی‌های اقتصادی امروز کشور ریشه در سوءمدیریت در دولت احمدی‌نژاد دارد. مشکلاتی که احمدی‌نژاد سر کشور آورد تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت و همچنان آسیب خواهد زد. با این وجود آقای روحانی نیز نباید دست روی دست می‌گذاشت و باید زودتر اصلاحات اقتصادی را آغاز می‌کرد تا مشکلات مردم تشدید نشود. چرا آقای روحانی چهار سال دست روی دست گذاشت و امروز به فکر اصلاحات اقتصادی افتاده است؟».


 این نماینده مجلس از یکسو تاکید کرده است که دولتمردان در دولت یازدهم دست روی دست گذاشته اند و از سوی دیگر تمام مشکلات را به گردن دولت قبل انداخته است.

 چندی پیش روزنامه قانون در مطلبی نوشته بود:«عملکرد حسن روحانی در دور دوم ریاست جمهوری‌اش رویه تامل‌برانگیزی به خود گرفته است.

برخلاف ابراز نظرهای پرامید و درباغ سبز نشان‌دادن ایشان و اطرافیان‌شان به ویژه محمدباقرنوبخت، سخنگوی دولت، بازخوردها از عملکرد روحانی وتیمش در اذهان، بسیار متفاوت ومتناقض است و زنگ ناامیدی از دولت این بار زودتر وپر طنین‌تر از همیشه به صدا درآمده است... روحانی و همراهانش معتقدند هنوز مشغول آواربرداری آن دوران هستند و گویی به قدری آوار برداری می‌کنند که آلمان‌ها نیز پس از ویرانه‌های جنگ دوم جهانی این حجم آواربرداری را نکرده‌اند. باید به آقای روحانی یادآورشد هر پدیده در اذهان عمومی تا جایی قابلیت استفاده دارد و...در اصل مردم به شما رأی داده‌اند که آن دوران را جبران کنید وکشور را به مسیری دیگر بیندازید نه اینکه تا پایان هشت سال بگویید چه بود و چه شد!».

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جماعت اصلاح طلبجقدر بد بخت شدن رَيَّا كاري بس است ديكر منافق صفتان