يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 9 Jun 2024
 
۰
۱۷

شریعتمداری: داعش باید در خباثت پیش آشوبگران لنگ بیندازد

شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 579448
مدیر مسئول کیهان گفت: داعش اگرچه بی دین بود ولی برای حفظ ظاهر هم که شده به اسلام و قرآن اهانت نمی‌کرد ولی آشوبگران آشکارا شعار «نه اسلام، نه قرآن سر دادند» و از این روی باید گفت، داعش در پلیدی و خباثت باید پیش آنها لنگ بیندازد.
شریعتمداری: داعش باید در خباثت پیش آشوبگران لنگ بیندازد
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان درخصوص مقایسه آشوبگران با داعش و اینکه آنان را «تفاله داعش» نامیده بود، گفت: فقط نیم نگاهی به اقدامات آشوبگران طی چند روز گذشته به وضوح نشان می‌دهد که داعش در پلیدی و خباثت باید پیش آشوبگران لنگ بیندازد.

مدیر مسئول کیهان در ادامه اظهار داشت: آشوبگران تمامی جنایات داعش را در مقیاسی متناسب با شمار اندک خود مرتکب شده‌اند. داعش آدمکشی می کرد و آشوبگران نیز انسان‌های بی‌گناه را به قتل می‌رساندند، داعش حسینیه‌ها و مراکز دینی را به آتش می‌کشید و مخصوصا از امام حسین علیه السلام سینه پر کینه ای داشت که آشوبگران هم دقیقا به همین جنایات دست زدند و آنها نیز بیش از همه نسبت به حسینیه‌ها کینه ورزیدند.

شریعتمداری تاکید کرد: داعش مقبره و مرقد اولیاءالله را تخریب کرده و آتش می‌زد که آشوبگران هم هرجا دستشان رسید از این اقدام پلید و پلشت خودداری نکردند. داعش اموال عمومی را تخریب و به ویرانه تبدیل می‌کرد و آشوبگران نیز چنین کردند. داعش مورد حمایت آشکار اسرائیل بود تا آنجا که ابوبکر بغدادی می‌گفت اولویت ما مبارزه با اسرائیل نیست و صهیونیستها مجروحان داعش را در بیمارستان‌های حیفا و تل آویو مداوا می‌کردند و نتانیاهو به ملاقات آنها رفته و با مجروحان داعش عکس می گرفت و منتشر می‌کرد، در اینجا هم آشوبگران شعار نه غزه، نه لبنان را سر می‌دادند، یعنی دقیقا همان دستورالعمل صریح ابوبکر بغدادی در حمایت از اسرائیل را دنبال می‌کردند.

مدیر مسئول کیهان در ادامه گفت: داعش کینه عمیقی از سردار سلیمانی داشت، یعنی همان کینه‌ای که اسرائیل از این سردار سرافراز اسلام دارد و آشوبگران هم تصویر سردار سلیمانی را پاره کرده و علیه او شعار می‌دادند.

شریعتمداری افزود: اما داعش پرچم آتش نمی‌زد که اینها زدند. داعش اگرچه بی دین بود ولی برای حفظ ظاهر هم که شده به اسلام و قرآن اهانت نمی‌کرد ولی آشوبگران علنا شعار «نه اسلام، نه قرآن سر دادند» و از این روی باید گفت، آشوبگران پلیدتر از داعش بوده‌اند و داعش در پلیدی و خباثت باید پیش آنها لنگ بیندازد.

مدیر مسئول کیهان تصریح کرد: توضیح این نکته نیز ضروری است که حساب کسانی که فریب تابلوی آشوبگران را خورده و نادانسته به آنها پیوسته بودند از حساب آشوبگران جداست، این عده به علت نارضایتی از مشکلات این روزها نظیر سختی معیشت و بیکاری و گرانی لگام گسیخته که حاصل ناکارآمدی دولت است به میدان آمده بودند که بعد از پی بردن به هویت واقعی آشوبگران عرصه را ترک کردند و بدیهی است که دولت نباید و نمی‌تواند بازهم بی توجه به مشکلاتی که برای مردم پدید آورده به مسیر قبلی ادامه بدهد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
امثال شما تو کارتون بسیار موفق بودین دور کردن مردم از اسلام ..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مگه شما اسلام و چطور شناختى كه با حرف اينو اون نظرت عوض ميشه؟
مهدی
Australia
باسلام
زنده باد حاج حسین شریعتمداری
Iran, Islamic Republic of
ترا خدا آنقدر مردم را آشوبگر نه نامید
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز در توهمید هنوز نفهمیدید که آشوبگران مردم نبودند مردم اونهائی بودند که با جمعیت انبوه راهپیمایی مسالمت آمیز کردند و ضمن محکومیت فتنه گران از گرانی ها نیز انتقاد کردند سما در توهمید یا در حال چرت زدنید یا در حال چرت گفتن
Iran, Islamic Republic of
ما با ادب هستیم و رفتارمان را با ادب انجام میدهیم
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین دمت گرم خدا امثال شما را حفظ کند
میلاد
United States
حاج حسین مدافع انقلاب .داعش که هیچ .شیطان را هم درس می دهند این حرامی ها از کشور دیگر نیامدند به قول مرحوم هاشمی در سال اغتشاش 76 گفته بود اینها بچه های ساواک یا سلطنت طلب .یا معتاد وارازل و اوباش هستند ولی در سال 96فرق کرد بچه های در میان آنها بودند که پدرشان تا خرخره بیت المال را حیف ومیل می کننداین ها فقط حقشان اعدام است کسانی زره ای دلسوزی کند برای حرامی ها جواب شان را همان الله اکبر بدهداین کثیف ها آتیشش زدند
رر
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابي اين چه مقايسه اي است كمي انصاف داشته باش انصاف بزرگترين خصيصه يك مومن است!!!؟؟
رر
Iran, Islamic Republic of
اقاي شريعتمداري "العدل و الانصاف" بسيار افراط گرانه صحبت مي نمايي شمايي كه ٣٥ جلد راجع به رژيم گذشته و بهاييت نوشتي و انها را دزدان چراغ بدست ناميدي كمي انصاف داشته باش و يك جزوه كوچك راجع به دزدان فعلي بنويس!؟
Iran, Islamic Republic of
ایشان یک اصولگرای واقعی است و هرگز اصولش را زیر پا نمیگذارد حتی اگر ببیند به عده ایی ظلم میشود
جزوه
Iran, Islamic Republic of
جزوه رو باید جهانگیری،و آخوندی و نعمت زاده، زنگنه و مهدی هاشمی رفسنجانی ها بنویسند که ید طولایی در خدمتگزاری نظام به خود دارند!
Iran, Islamic Republic of
آقای رر نکنه از کتاب های حاج حسین شریعتمداری در مورد بهاییان ناراحتی "العدل والانصاف "را نکنه از بیت العدل بهاییان آورده ای اگر کیهان خوان بودی این حرف را نمی زدی چون بیشترین مطالب را در مورد دزدان فعلی کیهان مینویسد در نورد اختلاس سه هزار میلیاردی خیلی قبل از همه کیهان به آن پرداخت . اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان را که روحانی گفت بدهی معوقه را می گویند اختلاس ،کیهان به آن پرداخت . کجای کاری ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری در این مطلب خود بسیار بی انصافی کرده.
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر مبارز نستوه انقلاب و ولایت. مرد مردان بصیر و با صلابت. سردار قلم و کیاست. خار در چشم دشمنان و منافقان و فتنه گران و کودتاگران بی شرافت و اهل شقاوت. مورد هجوم بغض و کینه افراد بی بصیرت و یا اهل رذالت. سلام بر او باد سلامی همیشگی و از روی صداقت. عمرت دراز باد به درازای خورشید شهامت و شرافت و شهادت.
حسین شریعتی
Iran, Islamic Republic of
تفعلی زدم بر حافظ -- این آمد
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می‌کنند