شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تاج: قراردادمان با آدیداس مثبت است

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 578746
رئیس فدارسیون فوتبال گفت: بخشنامه وزارت صنایع و معادن مبنی بر اینکه هیچ پوشاکی نباید وارد کشور شود باعث شد قراردادمان با آدیداس تغییر کند.
تاج: قراردادمان با آدیداس مثبت است
به گزارش جهان نيوز، مهدی تاج در مورد اینکه چرا دستمزد داوران لیگ برتر طبق وعده قبلی افزایش ۳۰ درصدی نداشته اظهار داشت: بخش عمده حقوق داوران پرداخت شده و قرار است باقی مانده آنهم به زودی پرداخت شود.

وی در خصوص اینکه گفته شده کمیته داوران اعلام کرده داوران از همان لباس‌های آستین بلند فصل پیش در این فصل استفاده کنند، گفت: این قضیه مثل داستان سیب‌زمینی خوردن داوران است، آن موقع یک سری می‌گفتند داوران سیب‌زمینی خوردند و یک‌سری می‌گفتند الویه خوردند. شاید مردم هم مورد پسندشان نباشد که این موضوعات مطرح شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص قرارداد این فدراسیون با شرکت آدیداس برای تأمین البسه تیم ملی در جام جهانی گفت: خوشحال شدم که در تلویزیون به این موضوع پرداخته شد مطمئناً هر قراردادی مورد سؤال مردم است مخصوصاً اینکه قرارداد پیراهن تیم ملی باشد. همه داستان پیراهن تیم ملی را می‌دانید. پیش از آدیداس با ما شرکت جیووا قرارداد داشتیم که هم مورد پسند کی‌روش نبود هم کیفیت خوبی نداشت به‌خاطر همین به سمت آدیداس رفتیم.

تاج ادامه داد: قرارداد با آدیداس خوب بود و بنا بود که این شرکت به ما پول بدهد، چون تیم اول آسیا هستیم منتها بخشنامه وزارت صنایع و معادن مبنی بر اینکه هیچ پوشاکی نباید وارد کشور شود باعث شد قراردادمان تغییر کند. طبق بخشنامه وزارت صنایع و معادن تنها برند‌های خارجی می‌توانند در ایران حضور داشته باشند که در کشور ما کارخانه بزنند و ۵۰ درصد محصول خود را هم صادر کنند که این مسئله برای آدیداس عملی نبود پس از آن خودم به وزارت صنایع و معادن رفتم و جلسه‌ای آنجا داشتیم. واقعیت این است که منطق دوستان در وزارت صنایع و معادن درست بود و آن‌ها می‌گفتند بازار کشورمان باید در اختیار تولیدکننده داخلی باشد و این مسئله باعث اشتغال می‌شود.

وی عنوان کرد: دوستانمان در وزارت صنایع و معادن لطف کردند و فقط به ما مجوز ورود لباس‌های آدیداس را دادند، چون قبلاً با آن‌ها قرارداد بسته بودیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: شرکت آدیداس به ما اعلام کرد حتی یک پیراهنم نمی‌تواند در ایران بفروشد به خاطر همین ما قراردادمان را با آن‌ها تغییر دادیم و قرار شد که ۷۵ درصد هزینه لباس‌های مورد نیازمان را خودمان بدهیم و ۲۵ درصد هم از محل فروش لباس‌های تیم ملی در دیگر کشور‌ها تأمین شود. با توجه به پیش‌بینی که کردیم علاوه بر این ۲۵ درصد مبلغ قابل توجهی هم به فوتبال ایران می‌رسد در مجموع قرارداد ما با آدیداس با صرفه است، چون دیگر برگشت از این برند و روی آوردن به برند‌های قدیمی عملی نبود. ضمن اینکه ما لباسمان را هم به فیفا معرفی کردیم. فکر می‌کنم ارزیابی مردم هم از این قرارداد مثبت است.

تاج در پایان گفت: قرارداد ما و آدیدادس مبادله شده و مشکلی هم نیست ضمن اینکه برای رونمایی از پیراهن تیم ملی در جام جهانی باید با آدیداس هماهنگی‌های لازم را انجام بدهیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *