سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۴
علیرضا قزوه:

کسی که پرچم را آتش زده مسلماً ایرانی نیست

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 578674
شاعر برجسته کشورمان گفت: آن کسی که پرچم ایران را پاره می‌کند و یا آتش می‌زند مسلما ایرانی نیست، مسلما جاسوس است و در پی به دست آوردن منافع کشوری دیگر است.
کسی که پرچم را آتش زده مسلماً ایرانی نیست
به گزارش جهان نيوز، علیرضا قزوه، شاعر سرشناس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرامون هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی ایران در تحرکات خشونت آمیز اخیر توسط عده‌ای ناشناس گفت: مسلما هتک حرمت به پرچم جمهوری اسلامی ایران جرم است.
 
وی در ادامه افزود: یک وقتی هست که می‌گوییم آمریکا دشمن است، به ما ظلم کرده، منافع ما را نادیده گرفته و مورد استعمار قرارمان داده، باید پرچمش را پاره و یا آتش زد چرا که دشمنی اش ثابت شده است. اما آن کسی که پرچم ایران را پاره می‌کند و یا آتش می‌زند مسلما ایرانی نیست، مسلما جاسوس است و در پی به دست آوردن منافع کشوری دیگر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر این پست فطرت که پرچم رو آتش زد تابعیت ایران هم داره بایست تابعیتش لغو بشه و پس از مجازات قانونی از ایران اخراج بشه ؛ برود به دست پدرش.
Iran, Islamic Republic of
پرچم جمهوری اسلامی افتخار دارد که منقش به ذکر مقدس الله اکبر است و نماد وسط آن نام مقدس الله و به صورتی دیگر ذکر مقدس لا اله الا الله. کسی که آن را آتش بزند رسما با خدای تبارک وتعالی اعلام جنگ کرده است.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام به محضر استاد قزوه شاعر ارزشی کشور دوست داشتنی ایران:
می خواهم درس پس بدهم :
قرآن کریم می فرماید :
یخرج الحی من المیت و یخرج المیت من الحی
در تاویل این آیه ی شریفه معصوم می فرماید :
خداوند متعال از کافر مومن خلق می کند و از مومن کافر بوجود می آورد . اینها علی القاعده روند طبیعی خلقت بشر است تا به این وسیله زمینه برای امتحان فراهم گردد . مهم این است که گلوگاههای امنیتی جامعه به درستی رصد شود . هیچ مسئول و خانواده ی محترمش در مقام عصمت نشانده نشود و همگان در پیشگاه عدالتی که خداوند مقرر فرموده یکسان باشند . اگر چهره ی یک دزد مترو به راحتی نشان داده می شود چهره ی مسئول دزد و یا آقازاده اش راحت تر نمایش داده شود . ویژه خواری آفت حکومت است و عدل ضامن بقای جامعه و نظام .که می گویند الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم . آنچه به نظر می رسد این است که این فتنه گران و آتش زنندگان پرچم مقدس اسلامی از دیوار رافت و رحمت و تساهل و تسامح نظام بالا رفتند تا توانستند مقدسات ما را به آتش بکشند و لا غیر . افلا تتفکرون؟
رر
Iran, Islamic Republic of
راست مي گويد اين شاعر محترم انكس كه پرچم اتش مي زند ايراني نيست ولي انكس كه ١٠٠٠ ميليارد تومان مي دزدد حتما ايراني است!!!؟؟؟