چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

گرد و خاک باز هم در راه اهواز است

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 578161
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آسمان استان خوزستان به دلیل تشکیل گرد و خاک شکل گرفته شده در کشور عراق خاکی می‌شود.
گرد و خاک باز هم در راه اهواز است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم ، ظهر امروز برای چندمین بار گرد و خاک میهمان آسمان خوزستان شد و به دنبال آن  اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای مدارس شهرستان اهواز و برخی دیگر از شهرهای خوزستان در نوبت عصر امروز و شهرستان‌های کارون، باوی و حمیدیه نیز امروز به دلیل موج جدید گرد و غبار تعطیل اعلام کرد.

کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی خوزستان نیز درباره وضعیت جوی استان خوزستان در روزهای آینده اظهار داشت: فردا ( سه شنبه) آسمان استان خوزستان به دلیل تشکیل گرد و خاک شکل گرفته شده در کشور عراق خاکی می‌شود.

وی افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه تا آخر هفته نیز با کاهش شدید دما بین 5 تا 6 درجه سانتی‌گراد در استان مواجه هستیم و به کشاورزان و جهاد کشاورزی توصیه می‌شود تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب به مزارع کشاورزی را در دستور کار قرار دهند.

وی درباره آخرین وضعیت جوی خوزستان برای امروز گفت:امشب نیز شاهد بارش باران در برخی از شهرهای خوزستا ن به ویژه شهرهای شمالی هستیم و امکان دارد که بارش‌ها در شمال خوزستان ،ارتفاعات تاراز،  دهدز و کوه‌های آسماری  همراه با برف باشد. 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *