جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۶
۱۳

شیرینی رهبر انقلاب برای خانواده شهید ارمنی +عکس

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب: 577942
رهبر انقلاب دوشب پیش به دیدار خانواده یک شهید ارمنی رفتند. جزئیات این دیدار را یک مجری تلویزیونی منتشر کرده است.
به گزارش جهان نيوز، رهبر انقلاب دوشب پیش به دیدار یک خانواده شهید رفت. محمدرضا باقری سردبیر برنامه تلویزیونی عصرانه، جزئیات این دیدار را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.


باقری نوشته است: «روایت یک دوست: امشب[دیشب] آیت‌الله خامنه ای اومده بودند طبقه بالای واحد ما ( در وحیدیه تهران) منزل شهید روبرت آودیسیان از شهدای ارمنی آرموند در خونه ما را زد. یه ظرف شیرینی داد و گفت اینها را آقای خامنه ای آورده اومده بود خونه ما»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میلاد
Iran, Islamic Republic of
جان بی ارزش ما به فدایت ای پسرفاطمه (س )الهی بزودی شیرینی آمدن امام زمان ع را بین خانواده شهدا پخش کنی ان شا ءالله
فدای آقای ساده زیست
Iran, Islamic Republic of
قسمتی از خاطره دکتر حداد عادل از خواستگاری فرزند آقا از دخترش:
"بعد از چند روز خدمت آقا رفتیم. آقا فرمودند؛ «آقای دکتر، داریم خویش و قوم می شویم.» گفتم؛ «چطور؟» گفتند؛ «خانواده آمدند و پسندیدند و در گفت وگو هم به نتیجه کامل رسیده اند، نظر شما چیست؟» گفتم؛ «آقا، اختیار ما دست شماست .»
آقا فرمودند؛ «نه، شما، دکتر و استاد دانشگاهید و خانم تان هم همین طور. وضع زندگی شما مناسب است، اما زندگی من این طور نیست. اگر بخواهم تمام زندگی ام را بار کنم، غیر از کتاب هایم یک وانت بار می شود. اینجا هم دو اتاق اندرون و یک اتاق بیرونی است که آقایان و مسوولان در آنجا با من دیدار می کنند. من پول ندارم خانه بخرم. خانه یی اجاره کرده ایم که یک طبقه مصطفی و یک طبقه هم مجتبی زندگی می کنند. شما با دخترت صحبت کن که خیال نکند حالا که عروس رهبر می شود، چیزهایی در ذهنش باشد. ما این طور زندگی می کنیم. اما شما زندگی نسبتاً خوبی دارید. حالا اگر ایشان بخواهد وارد این زندگی شود، کمی مشکل است. مجتبی معمم هم نیست. می خواهد قم برود و درس بخواند و روحانی شود. همه اینها را به او بگو بداند .»
http://www.asriran.com/fa/news/91226/
http://www.yjc.ir/fa/news/5980989/
United States
خدا خیرت بده...
مهدی
Australia
باسلام
این دیگه کیه که نظر منفی داده چقدر یاید بخیل باشد .
Iran, Islamic Republic of
یه نفر عقده ای بدبخت
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
برادرم همه که مانند شما دوستدار و فدایی رهبر عزیزمون نیستن بعضیها بغض پسر فاطمه را در دل میپرورانند
Iran, Islamic Republic of
جانم فداي رهبر
سلامتي و طول عمر مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي مدظله العالي صلوات
United States
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یوسفی
رهبری چه می کشد از این احزاب چپ و راست مدعی دروغین اصلاح طلبی و اصولگرایی/ انشاالله خداوند به رهبری صبر بدهد و مملکت را از بی تدبیری اصلاح طلب ها و اصولگراهای بی بصیرت نجات دهد.
رر
Iran, Islamic Republic of
فيلم و عوام فريبي!؟
Iran, Islamic Republic of
مرد مومن الان وقت این حرفاست و اینجور پست گذاشتنهاست ؟ راستی جناب باقری چه جوریه که اینستاگرام برای شما وپرستوصالحی و مهناز افشار فیلتر نیست ؟
United States
ذکرُ علیٍّ عبادَهٌ... به اعتقاد بنده ذکر آقا کردن یاد خداست و در سخت ترین شرایط، تنها یاد خداست که آرامش دهنده قلوب است
رضا
جان ناقابلمبه فدایت ای نایب امام زمان (مهدی موعود) سیدنا مولانا سیدعلی خامنه ای کبیر خداوند بزرگ و اکبر شما را سالم نگهدار باشد تا این انقلاب بدست مبارک تان به امام زمان تحویل گردد.