شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
رئیس بنیاد شهید کشور:

انقلابیون عامل آرامش و پیروزی ایران هستند

پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 536237
رئیس سازمان بنیاد شهی و امور ایثارگران کشور گفت: انقلابیون عامل آرامش و پیروزی ایران هستند.
انقلابیون عامل آرامش و پیروزی ایران هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد علی شهیدی صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان در سخنانی با بیان اینکه هر انقلابی که در دنیا اتفاق افتاده چه مذهبی و چه ملی با سه گروه مواجه بوده است اظهار داشت: یک گروه طرفدار و پیرو انقلاب و موافق انقلاب، یک عده مخالف و یک عده بینابین بوده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از این قاعده مستثنی نبود و امام(ره) مردم را هدایت کرد و با همت، فداکاری و مقاومت مردم در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب به پیروزی رسید گفت: انقلاب نیز طبیعتا با سه گروه از روز اول انقلاب مواجه شد.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه عده ای آمدند کنار امام(ره) و با امام دست بیعت دادند و تا شهادت پای پیروزی انقلاب ایستادند تصریح کرد: همچنین گروهی از همان روز اول پرچم مخالفت با امام(ره) و انقلابیون را بلند کردند ور وز به روز توطئه برای انقلاب به وجود آوردند و تا به امروز هم دست بردار توطئه های خود چه در داخل و چه خارج نیستند.

حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: گروه سوم کسانی بودند که هر کجا پرچم اش پرحرکت تر بود دنبال آن پرچم رفتند و بیان قرآن این گروه را به عنوان منافق و انسان های دوچهره معرفی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه این انقلاب با این وضعیت ۴۰ سال از عمرش می گذرد گفت: نقش آفرین این پیروزی ها، آرامش ها و آسایش ها یقینا انقلابیون بودند، آن ها که وفادار به امام(ره) بودند و در کنار امام قرار گرفتند و با هدایت و مدیریت و ایثار خود توانستند امروز انقلاب را به نقطه ای که هستیم برساندند.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه از جمله این ها ایثارگران بودند، ایثارگران از روزی که حمله نامبارک صدام به کشور شروع شد آمدند به صحنه ایستادگی کردند و جبهه را اداره کردند گفت: این اقدام ایثارگران واقعا بی نظیر بود و تاریخ این جانفشانی را سراغ ندارد، ما داستان کربلا را خوانده ایم و شنیده ایم، اما فداکاری که تا امروز ملت ما به ویژه ایثارگران کردند بی نظیر بوده و قابل تقدیری است.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه امروز در بنیاد شهید برخی حرف دارند و حق هم درند گفت: ۳ میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت زیر پوشش داریم که اداره یک بنیاد با مشکلاتی که آنها دارند واقعا نیاز به دعا دارد.
تکمیل می شود...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *