دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
شیخ‌الاسلام:

دشمنی ترامپ با ایران و ایرانی اثبات شده است

يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 577815
حسین شیخ‌الاسلام گفت: دشمنی ترامپ در رقص شمشیر وی با اعراب، سخنرانی کوبنده علیه ایران در سازمان ملل و مخالفت با برجام بر همه روشن شد.
دشمنی ترامپ با ایران و ایرانی اثبات شده است
به گزارش جهان نيوز،‌ حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه در خصوص اظهارات اخیر دونالد ترامپ در حمایت از تظاهرات محدود در ایران، گفت: این اظهارات نشان می‌دهد این عده‌ای که دست به تظاهرات زده اند گول خارج را می‌خورند و ترامپ که عصاره دشمنی با ایران، اسلام و مسلمانان است واضح و روشن است که در این بازار احساس خرسندی کند.

وی با بیان اینکه این اظهارات مربوط به این یکی دو روز اخیر است، اما دشمنی ترامپ از بدو ریاست جمهوری وی آشکار بود گفت:دشمنی رئیس جمهور تازه به دوران سیاست رسیده آمریکا در رقص شمشیر وی با اعراب، سخنرانی کوبنده وی علیه ایران در سازمان ملل و مخالفت با برجام بر همه روشن شد.

شیخ الاسلام با تاکید بر اینکه تایید ناآرامی‌های ایران توسط مقامات آمریکایی گواه این است که شیطان بزرگ به قصد تطمیع منطقه گام برمی‌دارد، گفت: کسانی که ناآگاهانه در این صحنه حاضر شدند، باید تامل کنند که آب به آسیاب چه کسی می‌ریزند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *