دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
۳
به منظور تبیین مسائل روز؛

نوبخت امشب مهمان گفت‌وگوی ویژه خبری

شنبه ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب: 577467
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در گفتگوی ویژه خبری به مهمترین مسائل روز خواهد پرداخت.
به گزارش جهان نيوز،‌ محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت امشب در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما به مهمترین مسائل روز خواهد پرداخت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از ... ترین مدیران کشور
M.sh
Iran, Islamic Republic of
بازهم تریبون یه طرفه. بازهم حمله به انقلابیون. باز هم توهم توطئه که این اغتشاشات از جانب جناح مقابل دولت هست. بازهم دروغ. بازهم وعده سر خرمن. براستی چرا هیچکدام از افسادطلبان کارگزاران امیدیان اعتدالیون.... تو حماسه ۹ دی نه تنها پیدا نشدن بلکه، حتی بیانیه ای هم صادر نکردن.
مرگ بر فتنه گر
چه در حصر چه در قصر
مجید
Iran, Islamic Republic of
در سخنان امروز اقای نوبخت فرمایش کردن که عده ای از جوانان ایران دارند عده ای از مردم ایران را در اغتشاشات میکشند باید پرسید اگر این عده از جوانان ایران اعضای خانواده شما را هم بکشند همینطور ابراز نظر میکنی شاید هم میخواهید بگوید فتنه گران هم فرزند ایران بودند نه دشمن ایران خیر اقای نوبخت همانطور که در 88 عده ای فتنه گر به این کشور ضرر زدند این اغتشاشگران هم مانند انان و منافقین دشمن داخلی هستند اگر نپذیریم که در داخل دشمن کم نداریم از داخل کشور نابود میشویم تشابه شعار وعمل این دسته با ان دسته را ببینید و قضاوت کنید وکوتاهی دولت را در رسیدگی به قشر ضعیف بلکه نه تمام مردم را نادیده نگیرید این شما نبودید که با علم غیب در اوایل سال تورم و افزایش حقوق 10 درصدی را برای 96 به مردم ا علام کردید و با دهها گفته بی عمل و با حمایت از ورزا ملیاردر و فسادهای مدیران وحمایت از رانت خواران و مفسدین اقتصادی به بهانه جذب ثروت باعث شدید تا مردم نا امید بشوند شانسی که همه ما اوردیم ان بود که مردم با تجربه فتنه 88 و رهنمودهای ولایت به بصیرت رسیدند سعی نکنید علت این بحران را به گردن خارجی بیندارید یا به گردن رقبای انتخاباتی این تهدیدی نیست که به فرصت تبدیل کنید علت را در اعمال دولت بیابید و بدانید دشمنان بیرونی موج سوران حرفه ای هستند اگر دولت با این تفرعن با ملت رفتار کند باز هم امیدی به ان نیست چون وزرای خود دولت هم به خودش امید ندارند