جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

زندگی نامه شهید شیرزاد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 576848
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید شیرزاد از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
زندگی نامه شهید شیرزاد
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دفاع مقدس را بخوانید:

شهید ایوب شیرزاد بیگی آباد در نیکی آباد میاندواب متولد شدو تحصیلات خود را همزمان با کمک خانواده در مدرسه شهید چمران تا اخذ دیپلم ادامه دارد. با توجه به شایستگی اش فرمانده سپاه اشنویه را بر عهده گرفت و با آغاز جنگ و تجاوز دشمن در منطقه شلمچه عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهید شیرزاد

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب و سلام بر شهیدان در این لحظه های آخر اگر خدا این توفیق را به ما داد و توانستیم از کسانی قرار بگیریم که خدا به سوی خود دعوت میکند
چندکلمه ای بگویم برادران عزیز هوشیار باشید و همیشه خدا را در نظر بگیرید و کارهایتان را برای خدا انجام دهیدودر همه حال با امام باشید اگر نباشیم ذلتمان آشکار است برادران در بین خودتان سعی کنید که اختلاف سلیقه ها باعث نشود کهد از همجدا باشیدو مثل همیشه به کوشش خود در راه اسسلام ادامه دهید. برادران دنیا صحنه آزمایش است و هر لحظه که میگذرد فرصتی است که باید توشه برای خود جمع کنیم. سعی کنید فرصت را از دست ندهیدو مبارزه خود را با شرق و غرب ادامه دهید و فقط به خدا توکل فرمایید که تنهاذ پناهگاه ماست از کلیه برادرانم تقاضا دارم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *