سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
امیر سیاری مطرح کرد

ضرورت ارتقای تجهیزات دفاعی متناسب با تهدیدات

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 576784
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: تجهیزات ما باید متناسب با تهدیدات روز، از بالاترین سطح فناوری برخوردار باشد؛ چرا که امروز نمی‌توان متکی بر تجهیزات گذشته بود و تجهیزات قدیمی پاسخگوی نبرد‌های امروز نیستند.
ضرورت ارتقای تجهیزات دفاعی متناسب با تهدیدات
به گزارش جهان نيوز، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» با اشاره به اهمیت آموزش و تخصص در نیرو‌های مسلح بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی متناسب با تخصص‌های مورد نیاز به طور مستمر جوانان را استخدام و مورد آموزش و آزمون قرار می‌هد، تا پویایی، شادابی و سرزنده بودن در سطح نیرو‌های مسلح نهادینه شود.

وی ادامه داد: تجهیزات ما باید متناسب با تهدیدات روز از بالاترین سطح فناوری برخوردار باشد؛ چرا که امروز نمی‌توان متکی بر تجهیزات گذشته بود؛ لذا باید تلاش کنیم تا از فناوری روز برخوردار باشیم. علوم نظامی بر پایه دانش روز حرکت می‌کند و ما نیز باید روند حرکت خود را در حوزه علم و دانش و صنعت دفاعی به طور روزانه ارتقا دهیم.

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی ارتش، دریادار سیاری با اشاره به اینکه رکن دیگر قدرت در ارتش جمهوری اسلامی در نیروی انسانی مومن و باتقوا تعریف می‌شود، افزود: ارتش امروز معنویت محور است و محور اصلی کار ما در ارتش بهره‌گیری از نیرو‌های مسلح مومن، باتقوا و متعهد است چرا که در میادین نبرد تکیه ما بر ایمان است و با ایمان می‌توان بر دشمنان فائق آمد.

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز با تلاشی که در صنعت دفاعی و جهادخودکفایی صورت گرفته است از تجهیزات مدرن و بروزی برخورداریم و نیرو‌های ما در رزمایش‌های مختلف و راهبرد‌های عملیاتی از تجهیزات مورد نیاز بهره‌مندند.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: نکته‌ای که همواره بر آن تاکید دارم این است که ارتش باید همیشه پا در رکاب باشد و در جهت تدابیر فرمانده معظم کل قوا حرکت کند.

وی گفت: رزمایش نوعی تمرین جنگ محسوب می‌شود تا نیروی انسانی را جهت ورود به عرصه‌های نبرد، آبدیده و با تجربه کند و تا زمانی که نیرو‌های ما تمرینات مختلف را پشت سر نگذارند، نمی‌توانیم بگوییم که نیروهایمان رزم دیده و آماده نبرد هستند. از این رو دانش آموختگان را در مقاطع مختلف در رزمایش‌های زمینی، هوایی و دریایی شرکت می‌دهیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *